„Facebook“ pradėjo testuoti mygtukus „Want“ ir „Collect“  (0)

Socialinis tinklas „Facebook“ pradėjo testuoti naują mygtuką „Want“ („Noriu“), kuriuo vartotojai galės paskelbti savo puslapyje apie norą įsigyti kokią nors prekę, praneša dienraštis dailymail.co.uk.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Mygtukas bus pridėtas prie kiekvienos prekės tų kompanijų kataloguose, kurios turi savo puslapius „Facebook“ tinkle. Informacija apie produktą, kurio nori vartotojas, taip pat bus matoma ir jo draugai tame pačiame socialiniame tinkle.

Be to, šią savaitę prasidėjo ir mygtuko „Collect“, taip pat funkcijos „Collections“ testavimas. Jais vartotojas naujienų sienoje galės pamatyti naujus garsių prekinių ženklų produktus (vartotojas turi prenumeruoti tų kompanijų naujienas). Paspaudus mygtuką „Collect“, vartotojas pateks į kompanijos puslapį, kuriame bus galima įsigyti produktą. Minėtos funkcijos testavime kol kas dalyvauja tik 7 prekiniai ženklai: „Victoria’s Secret“, „Neiman Marcus“, „Pottery Barn“, „Smith Optics“, „Michael Kors“, „Wayfair“ ir „Fab.com“.

„Facebook“ pareiškė, jog negaus pelno iš to, jog vartotojai pirks prekes, naudodami naują funkciją. Vietoje to kompanija ketina imti tik mokestį už prekinio ženklo reklamą. Vis tik, analitikų teigimu, funkcija „Collections“ galėtų tapti nauju „Facebook“ pajamų šaltiniu, ir tai galėtų teigiamai paveikti kompanijos akcijų kursą, kuris nenumaldomai ritasi žemyn. Šiuo metu mygtukais „Want“, „Collect“ ir funkcija „Collections“ gali naudotis tik JAV vartotojai.

FACEIT.LT – IT Naujienos
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: