RRT kalba apie netesybų sutartis su Lietuvos telekomunikacijų bendrovėmis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

andriulis 2012-10-18 14:34
Sušikta reklama.
Lixteris 2012-10-18 15:20
andriulis>Originali naujiena buvo be Bitės komentaro.
rwc 2012-10-18 15:40
...ir gavosi reklama, kurios čia nereikėjo. Dabar tiksliai neprisimenu, ar Bitė suskaičiavo visus abonentinius į netesybas, bet kad jiems apsimoka - tai faktas. Randa kitokių būdų užsidirbti, pavyzdžiui, su akcijiniais telefonais, kurių "kaina salone" gerokai viršija rinkos kainą (nutraukęs sutartį, sumoki pilną kainą išskyrus tai, kas tiesiai įvardyta kaip "telefono mokestis"). Tai ir aišku, iš kur tokia agitacija. Jei jau į netesybas įskaičiuotų visus mokesčius, tai ar ne paprasčiau susimokėti į priekį ir nenutraukinėti sutarties? Va, jei Bitė pasiūlytų suteikti naują numerį, o seną leistų perkelti pas konkurentą - tuomet patikėčiau jų nuoširdumu.
Lixteris 2012-10-18 16:41
Bet tu ir duodi kalbos, kažkokios iškreiptos. Tai kas tau (nebūtinai tau vienam) liepė darytis tą sutartį su Bite? Sunku pasiimt sumautą skaičiuotuvą, padaugint iš sutarties mėnesių ir sužinot, kiek gi kainuoja tau įranga (ala telefonas) ir pasižiūrėt internete, kokia jos reali kaina? RRT čia gerai padarė - gali nutraukt sutartį nepaisant to, kad sutartyje parašyta, jog reikės mokėt netesybų sutartį už paslaugas, kurių jau negausi. Čia jau virš proto ribos buvo. O jei jau pasiėmei įrangos, už paslaugas, nes turi sutartį, mokėjau tam tikrą laikotarpį mažiau, nei tie, kurie be sutarties, tai būk mielas ir grąžink skolą ar tai pačiai Bitei, ar Tele2, ar Omintel.
rwc 2012-10-18 17:16
Formaliai išaiškino teisingai. O pats, žiūriu, imi ir pasimauni ant marketinginio triuko. Arba esi suinteresuota šalis pareklamuoti Bitę ir jų mokesčių bei netesybų schemą pateikti kaip kažką labai naudingo vartotojui. Realiai juk, dalis mokesčio už telefoną yra įtraukta į abonementinį. Jei tiekėjui nepavyksta iš tavęs išsireikalauti abonementinio, jis nuostolius padengia pareikalavęs sumokėti kosminę telefono kainą. Tačiau vartotojui visiškai neapsimoka imti tą patį planą be telefono - nes gauni tas pačias paslaugas, ir jei išbūni visą sutarties laikotarpį - tai dar ir telefoną už palyginti simbolinę kainą (nes, kaip minėjau, dalis telefono kainos refinansuojama iš abonentinio, kurį šiaip ar taip mokėtum tokį patį). Ar 150 Lt netesybų (permoka už telefoną) - mažai? Su 10 Lt planu nenutraukęs sutarties galėtum kalbėti daugiau nei metus. Tad kas realiai gaunasi? Nutraukęs sutartį, susimoki už nesuteiktas paslaugas - būtent tai, ką Bitė taip entuziastingai "kritikuoja".
Lixteris 2012-10-18 19:25
rwc>Aš supratau RRT paaiškinimą gerai - net su jais kalbėjau telefonu, parašiau apie tai naujieną, taigi viskas man net labai gerai aišku. Kas man neaišku, ir kuo aš nesidomėjau, tai Bitės ir Tele2 sutartimis. Naudoju Omnitel ir džiaugiuosi, nes ten visad išskirtas "įrangos mokestis". Turiu pasiemes tablet'a ir zinau kiek uz ji turesiu sumoketi per tam tikra laikotarpi. Visai kitaip skaiciuojamas interneto mokestis. Taigi jei as noreciau nutraukti sutarti, tiesiog, kaip sako RRT, sumokeciau uz iranga kas liko ir taip pat sumokeciau uz kiekvieną panaudoto ir papiginto interneto mėnesį, nes jam padaryta 10 litų nuolaida, nei imant be sutarties. Pakartosiu. Mano rašyta naujiena turėjo tik RRT paaiškinimą vartotojams, kad jie viską suprastų. Bitės komentarą pridėjo mano darbdaviai ir aš neturiu jokios teisės jiems užrausti redaguoti mano parašytas arba pateiktas naujienas.
mytech 2012-10-18 20:39
Nepyk, bet už tokį reikalą mesčiau iš darbo.... Tavo darbdaviai ir tu esi vienas ir tas pats šiuo klausimu, tu iš to atlygimą gauni ir turėtum ginti įmonės poziciją iki paskutiniųjų... Arba pasitraukti jei tai prieštarauja tavo moralei... Atsiprašau už ne į temą komentarą
rwc 2012-10-18 20:45
sumokėjęs! Tad realiai, susimokėsi už paslaugą, kurios tau daugiau nebereikia, ir dar nekonkurencingais tarifais. Antra, su laiku jie vis labiau įpainioja. Netesybos, proporcingos lojalumui? Kas čia per absurdas? Kuo ilgiau buvai jų klientas, kuo daugiau pelno atnešei - tuo didesnę baudą moki. Tu gi sumokėjai tiek, kiek jiems tiko. Galų gale, iš kiek kitos srities. Paslaugų teikimo sąlygose yra daug nenumatytų dalykų. Omnitelis pradeda blokuoti LM, filtruoti Wikipedia, skanuoti srautus. Išsikraustai į rajoną, kur jų ryšys tau per prastas. Užklumpa finansinės problemos. Galų gale - konkurentas arba pats Omnitelis pradeda siūlyti patrauklesnį planą su papildomomis paslaugomis. Atsisakyti nebegali, nes turėsi susimokėti. Tai - ne kas kita, kaip nesąžininga konkurencija. Iš asmeninės patirties. Per TV žiūriu tik nemokamas programas, o pasirašiau sutartį su kabelinės tiekėju praktiškai tik dėl Viasat Sport Baltic ir Sport1 - kad matyčiau Eurolygą. Ir, spėk, vieną dieną Sport1 dingo. Konkurentas į bazinį paketą jį vis dar įtraukęs, o mano tiekėjas nesileidžia į kalbas, nebent imčiau brangesnį planą be jokių lojalumo nuolaidų. Formaliai, sutartyje kanalai nesurašyti ir operatorius turi teisę juos keisti, tačiau jis nebeteikia tos paslaugos, dėl kurios aš apskritai pasirašiau sutartį su jais. Imti brangesnio plano nenoriu, mokėti netesybų - taip pat. Vadinasi, lygiagrečiai įsivedu konkurentą ir toliau moku abiems - taip pat ir už paslaugą, kurios jie man faktiškai neteikia. Negana to, nusprendęs grįžti pas pirmąjį operatorių, dar turėsiu susimokėti baudą už galutinės ryšio įrangos "sugadinimą" (nes kabelį konkurentas prijungė prie savo tinklo). Kokia išvada? Netesybos netesybomis, tačiau apskritai turėtų būti neleidžiama sudarinėti sutarčių, kurių vienašališkas nutraukimas lemia nenumatytas išlaidas. Kad ir kalbant apie telefonus. Anksčiau tiek Tele2, tiek Omni sutarties pabaigoje suteikdavo nuolaidas telefonams. Išbuvai 2 metus, prakalbėdavai vidutiniškai 50 Lt - te tau 300 Lt nuolaida. Pasiėmei ragelį su nuolaida, kitą dieną esi laisvas persikelti numerį į kitą tinklą. Tos "akcijos naujiems klientams" ir terminuotos sutartys su dovanomis išsimokėtinai - ne kas kita, kaip eilinis "gyvenimo skolon" simptomas. Tik, ar kiekviena tokia įstaiga yra bankas, kad lengva ranka dalintų paskolas, ar ji tikrai kontroliuoja klientų galimybes? Kaip tuomet paaiškinti: tarkim, turiu kredito limitą 200 Lt, kurį privalau padengti kas mėnesį (įvertinu, kad tokia suma per mėnesį man baisių problemų nesukels). Nusprendžiu nutraukti sutartį, ir paaiškėja, kad mano skola gerokai didesnė, gal net viršyja atlyginimą?
Lixteris 2012-10-18 22:07
rwc>Tavo žodžiuose yra tiesos, tačiau aš visgi nepykstu ant telekomunikacijų bendrovių ar, sakykim, kabelinės televizijos tiekėjų. Prieš pasirašant sutartį reikia galvoti su galva, o ne su kitom kūno dalim. Taip, ir aš esu didelis sporto mėgėjas, bet stengiuosi į sutartis su kabelinės tiekėjais numoti ranka. Taip, turiu neterminuotą sutartį dėl RTL kanalo (Formulė 1), už tai daug nemoku, o visą kitą žiūriu per internetą - tiek Eurolygą galima pažiūrėt gera kokybe, tiek ir NBA varžybas, žinoma, susimokėjus. Tad problemų kyla tik dėl Formulės 1, kurią valdo galvų neturintys FOM, nepadarantys galimybės stebėt varžybų internetu už sutartą mokestį. Bet čia jau visiškai kita tema.
sanke 2012-10-18 22:43
Gal kas zino turiu tokia kilpa ant kaklo, Mezon (bevielis internetas 4G) ir butu idomu suzinoti ar visa tai galioja ir jiems turiu su jais sutarti dar 1 metams, taciau kokybe paslaugu labai prasta, tuo labiau atsirado galimybe isivesti kabelini interneta. Ju sutartyje parasyta, jog nutraukus sutarti tektu susimoketi uz likusi sutarties laika..
rwc 2012-10-18 23:21