RRT kalba apie netesybų sutartis su Lietuvos telekomunikacijų bendrovėmis  (11)

Lietuvos Ryšių Reguliavimo Tarnyba užvakar išplatino pranešimą spaudai, kuriame aptaria netesybų sutartis su Lietuvos telekomunikacijų bendrovėmis. RRT pastebi, kad nutraukus sutartį ir sumokėjus „protingas išlaidas“, galima nesukti galvos apie netesybų sutarties mokesčius.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„RRT sulaukia nemažai paklausimų iš vartotojų, kaip elgtis tais atvejais, kuomet vartotojui nusprendus nutraukti terminuotą elektroninių ryšių paslaugų teikimo sutartį reikalaujama ne tik sumokėti už klientui perleistą įrangą, bet ir sumokėti netesybas, t. y. apmokėti sutartyje nustatytą minimalų mėnesinį abonentinį mokestį iki sutarties galiojimo pabaigos.”,- rašoma pranešime spaudai.

„RRT atkreipia elektroninių ryšių paslaugų gavėjų dėmesį, kad sutartis tarp elektroninių ryšių paslaugų teikėjo ir kliento yra atlygintinų paslaugų teikimo sutartis, nes viena šalis įsipareigoja pagal kitos šalies užsakymą suteikti klientui ryšio paslaugas, o klientas įsipareigoja už suteiktas paslaugas sumokėti.“, - toliau rašoma RRT pateikiamame spaudos pranešime.

„CK 6.721 straipsnyje numatyta, kad klientas turi teisę vienašališkai nutraukti sutartį, nepaisydamas to, kad paslaugų teikėjas jau pradėjo ją vykdyti. Šiuo atveju klientas privalo sumokėti paslaugų teikėjui kainos dalį, proporcingą suteiktoms paslaugoms, ir atlyginti kitas protingas išlaidas, kurias paslaugų teikėjas, norėdamas įvykdyti sutartį, padarė iki pranešimo apie sutarties nutraukimą gavimo iš kliento momento, t. y. paslaugų teikėjas gali reikalauti tik tiesioginių nuostolių atlyginimo, galimybės reikalauti atlyginti negautas pajamas pagal paslaugų teikimo sutartį įstatymas nenumato.”, - galutinai situaciją paaiškina RRT.

"Bitė" komentaras

„Bitė“, kaip sprendimo iniciatorė, labai palaiko šį vartotojų teisių priminimą mobiliojo ryšio operatoriams, jis buvo reikalingas. Pastebime, kad į „Bitę“ ateinantys vartotojai daugiausiai turi nusiskundimų dėl  „Tele2“, kurie „pririša“ ilgalaikėmis sutartimis. Mažiau nusiskundimų girdime dėl „Omnitel“. Bet kokiu atveju, mes siekiame, kad visoje rinkoje galiotų ir būtų gerbiamas RRT pranešime išdėstytas požiūris“, - sakė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technews.lt
Technews.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (11)