Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
moo 2013-01-16 10:36
Kas sieja estišką erzelį ir lietuvišką alaus bambalį?
Kirtiklis 2013-01-16 11:00
Estai tikrai pakantūs žmonės kad taip tolerantiškai reaguoja į Lietuvos nepastovumą. Ir jie vis dar laukia bei tikisi kad Lietuvoje bus atominė? Nei velnio, jei ir pradės ir pajudės šis reikalas optimistiškai prasidės statybos 5+ metai, kai mes tokie greiti ir operatyvūs. Tad vargšai Estai lauks ir dešimtmetį iki statybų pradžios (jei dar bus jos, nes jau pralaukė keletą metų) o dar 7+ metai kol pastatys, tai gausis dar 12 metų papildomai iki elektros.
immortallt 2013-01-16 11:54
Statom Estijoje atomine!
Kiškis 2013-01-16 12:39
"Susidaro įspūdis, kad Lietuva yra nepatikimas partneris." - Dėl šito priekaištus siųskit Kubiliui ir jo mafijai, kurie pirma sumąsto amžiaus aferą, o po to kažkaip sugalvoja surengti referendumą.
Donattello 2013-01-16 12:42
"Estiją erzina lietuvių neapsisprendimas dėl VAE"
WTF?
Referendumas buvo? -buvo.
atsakymas koks?
-atominės nebus.
kokio b***o atsiprašant dar reikia? 2, 3- 5 referendumų?
Acme 2013-01-16 15:16
Pirma visai tai ne afera ir antra ne Kubilius inicijavo referenduma.
moo 2013-01-16 15:39
Viską galima padaryti afera. Net geriausius norus padėti savo valstybės žmonėms, galima sufeilinti ir/ar praturtėti iš jų. Aferą galima padaryti ir iš atsinaujinančių energetikos šaltinių vystymo, ir iš dujų terminalo ar jungčių su kaimynais.
Va mąstyti kritiškai, kiekvienam, yra asmeninis iššūkis.
Kiek teko bendrauti su fizikais ar ekonomistais, visi (būdami neikaip neužangažuoti) teigia, kad valdant tiek reaktoriaus tipo pasirinkimą, statybas, vėliau vadybos procesus, tai bene geriausia ką Lietuva gali turėti visomis prasmėmis. Pigi ir saugi el. energija (tinkamai valdant), energetinė nepriklausmybė (tinkamai valdant), politiniai koziriai (tinkamai valdant).
Kas valdys, tam ir atsakomybė, tam ir pagunda padaryti iš to aferą.
MantasNo 2013-01-16 15:45
Visiem, kurie pries atomine reiketu atjungt elektra, arba liept pirkt is atsinaujinanciu energetiku, ar dujiniu elektriniu uz pilna kaina. Manau butu teisinga; ko norejai - ta turi.
immortallt 2013-01-16 15:49
visiskai sutinku, jei bus tinkamai valdoma. Tinkamu valdymu ir netikiu, todel ir esu pries. Tinkamai suvaldyti nes suomiams nepasiseke.
Arthuras 2013-01-16 16:06
Pritariu absoliučiai. Tai dabar klausių tų, kurie bijo aferos - tai gal nieko nebedarom, nieko nestatom?! VISUR galima pavogti, nuplauti pinigus. Visur yra nesėkmės rizika. ABSOLIUČIAI VISUR!!! Ir žinot, dėl ko atominė elektrinė šiuo atveju būtų "saugesnė" nuo tokių variantų? Nes tai nebūtų VIEN Lietuvos projektas. Jame dalyvautų japonai, latviai, estai. Ir vis niekaip neišgirstų tų, kurie yra prieš atominė Lietuvoje kitų pasiūlymų, kaip apsirūpinti energija neperkant visko iš Rusijos?
immortallt 2013-01-16 16:17
Esme tame, kad visa info neviesinama, slapti susitarimai, fantazines kainos. Visaip dangstomi projektai, nepasiulomi jokie sprendimai apsaugoti nuo pinigu plovimu, net dabartiniame uzdarymo projekte viskas stringa bei nepanasu, kad kazkas kazka labai darytu, o cia kalba eina apie daugiau nei 10x didesni projekta, kur velgi, net nebuvo svarstyta, kas prisiims atsakomybe, jeigu kastai virsys projekta.
Dar kitas dalykas, Lietuva kazkodel pagal ta projekta turejo investuoti daugiau nei kiti ir gauti maziau akciju atomines (infrastrukturos investicijos buvo atskirtos visiskai). Suprantu, kad infrastruktura mums lieka, bet ne viskas reikalinga, tad dalis tu investiciju turetu but kompensuota ir dar daug tokiu subtiliu detaliu, kurios neprideda ramumo galvojant apie investicijas.
Kas dar labiausiai nervino, tai realiai Lietuva 2x daugiau suvartoja sildymui ir tai nustumta buvo i sona. O tai reikalauja maziau investiciju, maziau laiko bei duoda didesne finansine nauda Lietuvai.
Jonas17 2013-01-16 17:21
B**** tas referendiumas ir b***s ta tavo neigiama nuomonė dėl AE, jos reikia ir .
Pagrindinė priežastis dėl ko jos reikia - dėl RUSIJOS! Niekas nesibaigė! Nors neakivaizdžiai, bet agresija iš jos pusės vis dar tęsiasi.
1337 2013-01-16 21:13
kubiliaus vyriausybe per 4 metus nepajudejo is mirties tasko, bet del visko kalti ka tik i valdzia (po referendumo) ateja komunistai?
Plikas 2013-01-16 22:09
Kur Tamsta tai skaitėte? Gal galima gauti šaltinį?
immortallt 2013-01-16 22:40
verslo planai ir visa kita buvo isviesinta. Nepamenu tik kurioje vietoje buvo.
Plikas 2013-01-17 07:48
Ten tokių dalykų aš nerandu. Gal perskaityk dar kartą, tuo pačiu ir nuorodas duosi...?
Sarunas 2013-01-17 12:42
Trečia Kirkilo vyriausybės iniciatyva čia o ne Kubiliaus
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Estiją erzina lietuvių neapsisprendimas dėl VAE