Socialinis tinklas „Myspace“ po beveik metų bandymų pristatė savo naują išvaizdą (0)
Kažkada didžiausiu pasaulyje buvęs socialinis tinklas „Myspace“, kurį 2011 metais įsigijo kompanija „Specific Media“, pagaliau pristatė drastiškai pakeistą išvaizdą. Prie jos buvo dirbama nuo pat minėto sandėrio pabaigos, o septynis mėnesius jį bandė parinkti „Myspace“ vartotojai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Vartotojai į naujai atrodantį „Myspace“ gali ne tik prisijungti jau ankščiau sukurta anketa, tačiau ir savo turimomis „Twitter“ ar „Facebook“ paskyromis. Tai leistų greičiau prisiregistruoti tinkle, jį išbandyti ir, žinoma, jei jis jums patiks, tiesiog jame lankytis ir ateityje.
Atlikėjas ir aktorius Justinas Timberlake‘as čia taipogi įsivėlęs, nes būtent jis investavo gana nemažai lėšų į „Specific Media“. Nieko keisto, jog „Myspace“ šiuo metu savo vartotojams siūlo paklausyti naujos atlikėjo dainos, kuri pasirodė visai neseniai ir turi „Suit and Tie“ vardą.
Įdomus faktas tas, jog J. Timberlake‘as, kaip aktorius, netiesiogiai yra susijęs ir su konkurentų socialiniu tinklu „Facebook“, nes vaidino filme „The Social Network“. Jame jis įkūnijo „Napster“ įkūrėją Seaną Parkerį, kuriam dar ir dabar priklauso keletas procentų „Facebook“ akcijų.