Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Paramotoras 2013-02-07 08:33
Ir vel ne is to galo pradeda. "galetu geriau valdyti automobili" gal pradziai i galva koses reiketu ikresti ir matematiskai parodyti koks laiko skirtumas vaziuojant 10 km atstuma 100 ir 70 greiciu. ismokinti bnt kokios kulturos ir pagarbos. uz nemadaguma bausti kaip us avarine situacija. promiles isvis nulines padaryti o pagavus ir nemokant baudu i viesus darbus menesiukui kitam.
Arthuras 2013-02-07 09:29
Čia tas pats teorinis, privalomas mokymas už 500-600lt, kurio metu, kažkaip stebuklingai išmoksime vairuoti geriau? Toks pyktis ant dabartinės valdžios ima, kad net sunku nusakyt... Akivaizdus verslo pinigų darymas, su akivaizdžia valdžios pagalba.
HardAxe 2013-02-07 09:39
skaudžios avarijos kyla dėl nepasirinkto saugaus greičio (skrendama, arba važiuojama per greitai žiemą) ir dėl alkoholio.
Arns 2013-02-07 09:55
Dar pridėčiau ir dėl menkos kultūros (nes noras pasirodyti) bei nebaudžiamumo (turėt įtakos ir tave išsuks http://www.delfi.lt/news/daily/crime/te ... d=60607903 )
HardAxe 2013-02-07 10:12
taip, nebaudžiamumas turbūt pagrindinė KET pažeidimų priežastis, net ir neturint įtakos retai pakliūnama. Dėl menkos kultūros dažniausiai kenčia tik bamperiai
Sigitas.lk 2013-02-07 11:03
Nesuprantu vieno, jei zmogus per du metus negavo jokiu nuobaudu, tai kam ji bausti dar kazkokiais kursais uz milziniska kaina?
immortallt 2013-02-07 11:07
Jei neturėjo nuobaudų, tai gal jis išvis nevažinėjo? O šiaip ekstremalaus vairavimo visiems reikia pasimokyti ir esu labai už.
Sigitas.lk 2013-02-07 11:41
Tai jei nevazinejo, tai ir toliau nevazines. Jam tai isvis neaktualu, nes tokiam zmogui teises kaip ir nereikalingos. Ir tikrai labai kvaila galvoti, kad tik toks variantas yra, kad jei jau nepadare per du pirmus metus nesamoniu, tai nevazinejo. Kaikurie tiesiog turi galva ant peciu is karto, o ne uzsiaugina ja ivykiuose.
secret 2013-02-07 11:49
matau cia skandinavai neturi lygiu, pas juos privaloma mokyti vaziuoti ir ant ledo, dviem ratais vienoje puse, kitoje ir visais keturiais. pas mus jau dabar ta pacia zasi kepa 2-3 kart. kad ir aiksteles egzaminas, ar regitra negali sustatyti keliu lupenu parkavimui? susiktus stulpelius, tai tie kas mokosi vairuoti ir parkuojasi pagal stulpelius o ne tai ka mato veidrodelyje, o paskui turedami teises mokinasi prekybos centruose. as asmeniskai uz tai, kad pvz: avarija perejoj su sviesoforu, pestysis ejo per raudona, vairuotojas virsijo greiti 20km/h. pestysis lai apsisika galva atsiprasant, bet as susimokesiu tik uz greiti, o jis pasveikes (tikiuos) dar ir uz raudona sviesofora. jei koks asilas pervazoj palenda po traukiniu ar buna kada traukinys nubaustas?
Arthuras 2013-02-07 12:24
Reikėtų pirma įsigilinti, prieš kažką teigiant. Mane šis įstatymas taip pat lies. Šiuo metu NĖRA jokių ekstremaliam važiavimui pritaikytų aikštelių. Jau buvo straipsniai apie tuos "mokymus": 500-600 litų, ir vien teorija. O aikštelės atsiras dar negreit.
Martinis 2013-02-07 14:07
Kuo toliau, tuo idomiau. Jei už 30km/h viršijimą atims teises, tai prasidės bandymai bėgt, nes jei pagaus vistiek atims teises, o jei nepagaus tai valio...
O su regitra tai išvis tyliu. Praradau A Apr. Pasikeitė į A2. Norint turėti be apribojimų, reikės vėl į vairavimo mokyklą, regitra. Pinigų lupimas. Jei tokios nesąmones toliau bus, teks kraustytis į kitą šalį. Atsibodo dalint pinigus valdžiai geram gyvenimui.
immortallt 2013-02-07 14:43
Iš kurios tu sakinio vietos sugebėjai padaryti išvadą, kad aš manau, jog vienintelė priežastis, kad neturi jokių nuobaudų, tai kad nevažinėja.
Beje, klaidingas mąstymas, kad jei neturi nuobaudų, tai nebuvo sukėlęs avarinių situacijų.
Arthuras 2013-02-07 15:08
Vartyk tu kaip nori, bet esmė paprasta - po dviejų metų dar įvesti privalomus mokymus, yra absurdas. Vadinasi, pilietis du metus važinėja kelyje, be teisės tą daryti. Sorry, čia įžiūriu tik pinigų lupimą, nuo kurio niekas nepasikeis. Avarijų priežastys yra visiškai kitos.
Jonas17 2013-02-07 16:15
Jo, padarytų dar promiles nulines, tai išviso, atsigėręs kefyro paliktum teises ir porą tūkstantėlių. mūsų valdžiai
perihellis 2013-02-07 16:26
tai kad po tų dviejų metų dauguma važiuot vistiek nemoka..Kartais net gaila būna žmogeliukų su klevu ant mašinos galo, kai matau, kiek jiem streso sukelia kaikurios situacijos. Yra daug būtų išmokt važiuot, tačiau vienas dalykas yra privalomas - važiuoti. Ir kuo sudėtingesnėmis sąlygomis, tuo geriau. O aikštelėj tampytis nematau kažkokių ypatingų gebėjimų poreikio. O kad didžioji dalis šviežių vairuotojų būna prastai išmokyti, tai faktas. O kas kaltas dėl to? Dažniausiai pats besimokantis. Pasakojosi man pora instruktorių, kad dabartiniai mokinukai galvoja, kad labai gerai važiuoja, nors realiai nelabai kaip. O juos ir išmokyt teisingai važiuot yra gerokai sunkiau, nes jie jau būna prisimokę visokių neteisingo važiavimo pagrindų, dažniausiai iš tėvų arba draugų. Tuo pačiu dar paminėjo, kad gerai važiuoti lengviau išmokyti visiškai žalią žmogų, negu be teisių savo kaime lakstantį. Kita bėda, kad mokoma ne realiom sąlygom važinėti. Nemoko to, kas lauks gatvėj kiekvieną dieną, o moko gerai pravažiuot tam tikras trasas, kad išlaikytų teises. Tada yra daroma suvestinė, kurios mokyklos mokiniai sudaro didžiausią iš pirmo karto išlaikiusių teises dalį. Pagrindinė bėda tai turbūt ta, kad jaunimas nenori mokytis.
immortallt 2013-02-07 16:31
Ne vienoje šalyje yra 0 promilių nustatytas lygis ir kefyro nors ir 10 litrų gali išgerti bei neįpūsi 0,01 promilės Ir tai yra teisingas požiūris - jei bent ragavai alkoholio - prie vairo sėst negali. Ir dar reikia griežtinti bausmes dėl alkoholio - mašiną atimti iš karto. Antrąkart pagavus girtą, ir mašiną atimi, ir į kalėjimą be teismo veži.
perihellis 2013-02-07 16:42
tu gal niekad nepūtei į alkotesterį? labai greit promilės renkasi. Pvz išsiskalauk burną su listerinu ir jau turėsi. Jau nekalbu apie paprasčiausią girą. Kalbant apie baudas, tai už silpną girtumą palikčiau, kaip yra. Už vidutinį pakelt iki dabartinio sunkaus. Už sunkų baudas pakelt iki beprotybės. Pvz automobilio konfiskavimas vietoj, su teisių atėmimu tarkim trim metam. Dar kartą pagautas - draudimas aplamai savo vardu įsigyti automobilį, automobilio, su kuriuo pagautas konfiskavimas (jei automobilis ne vairuotojo, tai ir tam, kuris davė automobilį baudą). Tuo pačiu atimtos teisės visam likusiam gyvenimui. Tačiau svarbiausia būtų ne baudų dydis, o jų neišviangiamumas..
edit: pamiršau paminėt pinigines baudas
Horus 2013-02-07 16:42
Nulinės promilės išvis įmanomos tik teoriškai - yra naturalūs oraganizmo procesai, kurie gali "išaukti" promiles testo parodymuose.
Niekas nesiginčija, kad vairavimas išgėrus yra blogai, bet dėl baudų tai išvis nusišnekėjai.
Arthuras 2013-02-07 16:47
Jei žmogus per du metus neišmoko vairuot, vadinasi, yra tiesiog negabus ir tiek. Sakai, prastai išmokyti? Kiek galima išmokti per 30 akademinių valandų? Atėjus ir visiškai nevairavus - tik pačius pagrindus. Bet kokia avarinė situacija ir 90 proc. rezultate - bum. Nes neįmanoma per tiek laiko išmokti ir nereikia to reikalauti. Žmogus išmoksta važiuodamas. O apie tą "teisingą" vairavimą... Žinai, man yra juokingi instruktorių reikalavimai, kurie nėra absoliučiai pagrįsti. Turėjau trinkteltą instruktorių - reikalaudavo prieš pat sustojant dar ir pirmą pavarą įkišt. Nes nuo trečios ar antros pavaros stot negalima - nesaugu matai. Dar idiotiškesnis reikalavimas - rankos visada ant vairo. Atrodo logiška, bet tik proto ribose. Kai pradeda p*st protą dėl to, kad tarp 1 ir 2 pavaros neužmetei rankos atgal ant vairo - sorry, išsigimimas. Aš pats pradėjau važinėt kaime, būdamas 12 metų. Ir tik to dėka, man įgūdžiai taip sakant "susigulėjo". Nesakau, kad suvaldyčiau automobilį bet kokioje situacijoje ar pan. Tam reikia daug praktikos. Tačiau paprastose situacijose tikrai niekas neatskiria, kiek metų aš ten vairuoju.
immortallt 2013-02-07 16:49
Listerinas yra alkoholio pagrindu. Tai dar įmerk alkotesterį į alkoholį.
Alkoholio kiekis matuojamas 15 minučių po gėrimo. Tad nereikia čia ieškoti priekabių. Nes va ir matos požiūris, kad išgėrus galima vairuoti, o jau riba kiek išgėrus tampa itin slidi.
Nusišnekėjau? Nu dabar automobilį atima antrąkart pagavus išgėrus vairuojant. Ar padeda... Nu kad vis įkliūna jau ir trečią ar ketvirtą kartą, ar net daugiau, kai vairuoja išgėręs, viena mašina atimta jau, teisės atimtos, baudų pririnkta, o jam viskas dzin. Kokio velnio kiti žmonės turi kentėti dėl tokių, kai nuskina greitkelyje?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Planuojama, kad 0,2 promilės norma galios ne tik pradedantiems vairuotojams