Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Sigitas.lk 2013-02-07 17:37
Is to sugebejau padaryt isvada, kad daugiau kitu priezasciu ar budu nepasakei. Nes kai kurie du metus stazo neturintys zmones, kaip tik daug atsargiau dar vaziuoja, negu tie ereliai, kurie turi daug patirties, ir laksto per miesta kaip autostradoj ir "labai moka vairuot", nes pagal tave svarbiausia metai... Ne velnio, svarbiausia kad mastantis zmogus butu. Va kame matau problema tai prasta paruosima zmoniu vairavimo mokyklose. O del girtumo, tai juk nuo tu 0,2 ar 0,4 promiliu nelabai keiciasi kas, o jas ipusti tikrai lengvai galima, tad butu nesamone tas 0,00. Pripazinkim problemos esme, ne tie zmones kur po bokalo alaus vaziuoja namo yra problema, o tie kurie po butelio degtines vaziuoja i kita bara..
immortallt 2013-02-08 00:58
Sigitas.lk, keistą nuomonę susidaręs apie mane. Taip, patirtis kai kurių atžvilgiu nesvarbu, nes proto patirtis neduoda. O vairavimo mokyklos proto irgi neįkrės. Bet sakyti, kad nuobaudos neturintis, tai gerai vairuojantis - tokie dažnai elgiasi neadekvačiai situacijai - pvz kerta ant stabdžių greitkelyje. Važiuoja antra juosta, kai stabdo visą eismą, prie žiedo pradeda važiuoti ir staiga kerta ant stabdžių, nors laisvai būtų tilpęs ir pats ir paskui važiuojanti mašina bei taip sukelia avarines situacijas.
O kas dėl alkoholio, matai, kai toleruojamas iš vis alkoholio vartojimas, tai paliekama būtent ta slidi riba, kiek galima, o kiek ne ir kartu sakoma, kad galima vartoti alkoholį ir vairuoti. Kitas dalykas, nu galima ir negriežtinti promilių kontrolės, bet bausmės turi būti griežtinamos - mašiną atimama pirmąkart pagavus girtą. Antrąkart pagavus girtą vairuojantį - duodi 30 parų arba 10,000 bauda priedo ar kažkas pan. Trečiąsyk kalėjimas. Vairavimas girtam turi būti ne administracinė atsakomybė, o baudžiamoji, nes skaudžios avarijos dažniausiai įvyksta būtent dėl to, kad vairuoja girti, kai žūva žmonės. Atitinkamai ir atsakomybė turi būti.
Sigitas.lk 2013-02-08 19:01
Va del baudu grieztinimo tikrai pritariu
perihellis 2013-02-09 12:35
kuo tamstai nepatinka rankų laikymas ant vairo? arba VISADA įjungtas reikiamas bėgis (neskaitant, kai stovi)? Pasibandyk kada nuošalioj aikštelėj ant sniego įsibėgėt 100 su įjungtu bėgiu, atleisk gazą ir pasukiok vairą bilekaip, kad sumėtytum mašiną. Tada dar tą patį pakartok su išjungtu bėgiu, kai abi rankos ant vairo ir kai viena ranka ant vairo, o kita kiaušinius kaso rezultatai nustebins. Ir čia bus ant sniego, ant asfalto viskas stipriai pasudėtingėja, nes čia antram šansui ištaisyt savo klaidą nebebus laiko
immortallt 2013-02-09 13:00
įsibėgėt iki 100... Sveikinu, tik ką užmušei žmogų.
perihellis 2013-02-09 13:11
nu supratau, pradžiai užteks ir 50
Arthuras 2013-02-09 16:26
Prašyčiau pasitobulint teksto suvokimo įgūdžius. Neturiu nieko prieš rankų laikymą ant vairo, kai tas yra būtina. Tačiau dėl *** vienos sekundės(perjungiant pavarą) tikrai rankų niekada nekilojau ant vairo ir nekilosiu, nes važiuoju ne ralyje, ir nevažiuoju ant sukibimo ribos(juolab, kai kelio būklė gera). Jei jau žiema, kelias neaiškios būklės, be abejo, automatiškai ranka atsiduria ten, kur turi būt.
O dėl važiavimo su įjungtu bėgiu - niekada neriedu laisvu, jei greitis > ~30 km/h. Tačiau važiuojant 3-4 bėgiu nematau problemų su tuo pačiu ir sustot. O idiotai instruktoriai dar reikalauja prieš sustojant kišt 1 pavarą, kas yra absoliutus absurdas ir automobilio laužymas.
immortallt 2013-02-09 16:36
Nu maniškis intruktorius tik iki antros norėjo, kad sumažinčiau... Nors pats ir sakė, kad kai jau vairuosiu, tai esant geram keliui, laisvai galima įisijungti lasivą.
perihellis 2013-02-09 16:36
tai kur tu papuolei, jei mokaisi iš idiotų? eik mokytis pas protingus
Arthuras 2013-02-09 18:07
Eini į mokyklą, o toje mokykloje yra visokių instruktorių. Daugiau nei pusę pravažiavimų pralėkiau su ne visai "protingu", o kitas pasitaikė labai normalus. O esmė tame, kad daug kas priklauso nuo instruktoriaus ir ne visi jie patys moka važiuoti "teisingai".
perihellis 2013-02-09 19:05
o kodėl tu manai, kad tu žinai, kaip "teisingai" reikia važiuoti, kaip elgtis kelyje? Sudėtinga turėtų būti vertint instruktorius, kai pats dar tik mokaisi. Sakyčiau reiktų sakyt, ne kad tas geras, o anas jau idiotas. Daug teisingiau būtų "šito mokymo principai man priimtini, o to kito nepriimtini".
Arthuras 2013-02-09 19:44
Šiais laikais visa įmanoma informacija yra prieinama internete - todėl galima gana objektyviai vertinti tuos "autoritetingus" instruktorius. Vadovaujantis sveiku protu ir surinkta informacija, galima akivaizdžiai pamatyti, kuris instruktorius perdeda ir leidžiasi į smulkmenas (o po to ir kuria istorijas, kaip nuo vaikystės kaime važinėjęs - važiuot nemoka), o kuris iš tikrųjų išmoko pagrindų, o smulkmenos nusišlifuoja su patirtimi natūraliai.
perihellis 2013-02-09 20:23
tikiuosi mes kelyje nesusitiksim. Ačiū už diskusiją
Arthuras 2013-02-09 20:43
Ne, tikrai nesusitiksim - į Kauną nevažiuoju ir tikiuosi, kad neteks. Prašom.
Simplicity 2013-02-09 23:36
Nei promilių mažinimas, nei papildomi mokymai čia nepadės. Žinau kas padėtų:
1. Grąžinti baudos balų sistemą.
Lietuviai yra ganėtinai užsispyrę, priešinasi sistemai kaip beišmanydami (Apeliuok į sveiką protą ir sąžinę kiek tik nori, bet kol nepradėsi baudų dalint, tai niekas iš vietos nepajudės) Diržus segtis išmokom ne dėl to, kad taip saugiau, bet dėl kad baudos didelės. Lygiai tas pats ir su vaikų kėdutėmis...
Arthuras 2013-02-09 23:51
Visiškai sutikčiau, jei TA iš tikrųjų patikrintų, ant kiek automobilis yra gero stovio. Tačiau jie tikrina labai jau nedaug.
Simplicity 2013-02-10 02:13
1. Kaip jau rašiau, lietuvis įdomus tuo, kad vietoj to jog laikytųsi taisyklių, ieškos būdų kaip jas apeiti (net jei tie būdai gerokai brangesni nei taisyklių laikymasis). Na, bet visko galima išmokti baudžiant piniginėmis baudomis ir viešaisiais darbais
2. 1,9 TDI tu nepasiimsi jei neįpirksi draudimo. (Draudimo kainas visada galima sureguliuoti teisiniais aktais.) Kas dėl galingų mažalitražių, tai kiek jaunų vairuotojų yra tokie turtingi, kad užsiimtų rimtu tiuningu? Atmosferinio tu nepaturbinsi ir nepačipuosi, o perdaryt bus tikrai brangu. Kažkaip Lietuvoj nematau jaunimo, lakstančio su Toyota Starlet ar naujais VAG grupės auto su TSI varikliais Tačiau niolikinių su „kregždėm“ ir „bumeriais“— nors vežimu vežk
3. Už dokumentų padirbinėjimą yra baudžiama net ir Lietuvoje.
4. TA centruose jie tikrina pakankamai. Net ir tai elementariai patikrai automobilį reikia paruošti, apauti padangas ir susireguliuoti žibintus.
p.s.
Saugumas, visų pirma, yra vairuotojo reikalas, nes būtent jis (ir keleiviai) rizikuoja savo sveikata ir gyvybe.
p.p.s.
Pabandykit įsivaizduoti tokią situaciją Lietuvos keliuose
Arthuras 2013-02-10 13:29
Nepakankamai, absoliučiai. Automobilis gali būti sulipdytas iš dviejų, skersas ir panašiai, neveikiančiais amortizatoriais - kiek pamenu, niekas šitų dalykų netikrina. Galėčiau vardint ir vardint, kas turi didesnę įtaką saugumui, nei rankinio stabdžio nepakankamas veikimas, kuris yra turbūt nereta priežastis nepereitam TA.
Simplicity 2013-02-10 17:06
Arthurai, sakai, kad avarijos dėl patirties trūkumo, bet nematai nieko blogo, kad visiškai žalias sėda prie galingo automobilio vairo (nors sugeba tik akceleratoriaus pedalą spausti). Manai, kad pasisukinėjęs aikštelėje, vėliau sėkmingai skersas kelio vingį įveiksi? O gal geriau važiuoti taip, kad netektų skersam kelyje atsistoti? Niekas nemėgsta nardančių tarp eilių, agresyviai lenkiančių, bet ar ne variklių galia tokius veikėjus vienija? (Spaudžia, nes variklis leidžia)
Suprantu, kad jaunam žmogui norisi to greičio ir adrenalino, bet tam gi yra kartų nuoma ir mokamos trasos.
Kas dėl TA, turbūt nėra nei vienos šalies kur automobilį patikrintų nuo... iki... Važiuoklė, šviesos, stabdžiai, padangos ir išmetimas. Jei nori, kad tau patikrintų kėbulo geometriją, tai čia jau tavo paties rūpestis. Su tokiu automobiliu turėtų būti nesmagu važiuoti, o TA praeiti irgi pakankamai sudėtinga. Na, bet visada galima važinėti be TA iki kol pagaus. Gi bauda tik 100 litų.
p.s.
Tavo supratimas apie automobilių tobulinimą yra Need For Speed lygio. Vien tik dalių pakeitimas arklių nepridės,— būtina perprogramuoti kompiuterį. Kitaip turėsi tokią turbo duobę, kad galvosi jog geriau nieko nebūtum keitęs Tokių tiuningo asų kaip tu žinau bent gerą tuziną. Visiems jiems tiuningas baigėsi prastesne dinamika nei buvo iki tol. Galios kėlimas kainuoja tokius pinigus, kad ne kiekvienas gali sau leisti. Pigiau pasidaryti (kainuotų tik dalys ir stendas) gali tik tas, kuris išmano ne tik mechaniką, bet ir užsiima ECU programavimu. Tokių yra vienetai, o turtingų pižonų ne ką daugiau. Lietuviškas „tiuningas“ jaunimo tarpe apsiriboja mėlynais diodais, sportiniu filtru, skylių išmetimo vamzdyje gręžiojimu, suoliukų kalimu ir bamperių iš stiklo audinio lipdymu
Arthuras 2013-02-10 19:09
Dažniau grįžk į Lietuvą, o tai tavo žinios 10 metų senumo, kai iš kito pasaulio. Nutiurlintą automobilį pamatyt šiuo metu yra tikra retenybė, ant pirštų galima suskaičiuot. Net nesistebiu iš tavęs girdėdamas apie galios ribojimus ir pan. - esi atitrūkęs nuo realybės.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Planuojama, kad 0,2 promilės norma galios ne tik pradedantiems vairuotojams