Planuojama, kad 0,2 promilės norma galios ne tik pradedantiems vairuotojams

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Simplicity 2013-02-10 20:15
Protingasis kurmi, paskaičiuok kiek prie tų varganų „600-800 litų“ dar reikia pridėti, kad normalią turbiną, purkštukus pastatyti. Varai kaip tikras laido riteris Ne pigiau kartingą pusvalandžiui už šimtą litų pasiimt? Adrenalino ir įspūdžių bus daugiau nei su dyzeliu tarp eilių nardant. p.s. Motociklų galią sėkmingai ribojam ir draudžiam pacukams sėsti prie kažko daugiau nei 35kW, bet ir ten gudruolių pasitaiko, kurie išsitaško apžergę daugiau nei gali suvaldyti.
Arthuras 2013-02-10 20:31
Kai pritrūksta argumentų, be abejo, belieka pasisvaidyti epitetais "laido riteris" ir pan. Nors nei aš tavęs įžeidinėjau, nei ką. Tik įrodžiau, kad visi tie tavo bobulių lygio draudimai yra beprasmiai. Kadangi lietuviai nevažinėja su naujais automobiliais, tai niekas iš naudotos dalies į naują nekeičia. Pilni laužynai dalių, nuo galingesnių variklių, kurias galima sėkmingai pritaikyti kitam varikliui. Už 500lt galima nusipirkti turbiną, kuri veiks puikiai, purkštukai visiems cilindrams taip pat ne daugiau. Investavus 2000lt galima priauginti pakankamai galios. Tikrai pakankamai. O iš esmės, kaip jau ir minėjau, užtenka ir vien tik kompiuterio perprogramavimo. Ne, kartingą tikrai ne pigiau pasiimt. 9 minutės to malonumo kainuoja 30 litų. Ir kiek tu ten pagerinsi savo tikro automobilio valdymo įgūdžius? Praktiškai nieko. Malonumas, kuris kainuoja žiauriai brangiai. Lyginti motociklą su automobiliu - absurdas. Automobilis gali būti ir darbo priemonė, be kurios niekaip. Ir neretai reikia sėsti už galingesnio, nei 1.4 variklio automobilio. O motociklas yra prabanga, malonumas. P.S. dar suprasčiau ribojimus iki 100kw ir pan., kad jaunimas galėtų vairuoti standartinius automobilius. Tai būtų sveiku protu suvokiamas ribojimas.
Simplicity 2013-02-11 00:43
Vairuoju 66kW dyzeli ir man galios per akis, stažas — 8 metai ir koks 100 tūkstančių kilometrų. Kuo tai ne standartinis automobilis? Kam niolikiniui 100 kilovatų? Norisi BMW ar tų kilovatų reikia tam, kad spėtų prašokti prieš atvažiuojantį automobilį, galėtų pasipuikuoti prieš draugus? Iš patirties galiu pasakyti, kad galingesnis automobilis skatina rizikuoti („paspausiu ir prašoksiu“) ir viršyti greitį. Visi per 25 metų ribą persiritę tau tai patvirtins Kartai gerai tuo, kad palakstęs trasoj mieste ramiau važinėsi. Linkiu nepagailėt šimto litų ir pusvalandį ratus pasukti.
immortallt 2013-02-11 01:45
Sutinku dėl trasos, nesutinku dėl litražo Tarsi niekad nėra tekę apsilenkti fūros?
Simplicity 2013-02-11 11:04
Gi fūros dažniausiai slenka stabiliu 90-100 km/h greičiu. Lenkdamas tokią kliūtį automatiškai tampi KET pažeidėju (lenkimas — išvažiavimas į priešpriešinę eismo juostą) Leistinas greitis Airijos keliuose yra 80 km/h (autostradoje — 120), tad ką nors aplenkti tenka (jei tenka) kartą ar du per mėnesį. Apšoksi vieną, du automobilius ir atsiremsi į trečio uodegą. Nušaus viršyjant nustatytą greitį (kad ir 10 km/h), tai gausi 80 eurų baudos ir du balus (kai vairuotojo pažymėjimas airiškas). Surinkus 5 baudos balus prasidės nesklandumai su draudimo kompanijomis, o surinkus 12 atimamas vairuotojo pažymėjimas. Todėl ir manau, kad baudos balai yra gėris, nes tik jie (o ne baudos dydis) sulaiko nuo piktybiško taisyklių pažeidinėjimo. Lietuvoj visokie stumbrai ir gražuliai po keliasdešimt kartų per metus už greitį būna bausti, bet ir toliau sistemingai laksto ir pažeidinėja. http://www.rsa.ie/Documents/Licensed%20 ... Chart1.pdf
perihellis 2013-02-11 11:39
vilkikai nevažiuoja daugiau 90 dažnu atveju pasistato 84-86km/h, nebent koks lenkas ar ruselis kartais pasitaiko greitesnis. edit: dar yra toks dalykas: "optimalus greičių skirtumas lenkiant turėtų būti 10-15 km/ h gyvenvietėse ir 15-25 km/h ne gyvenvietėse."