Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
moo 2013-02-09 13:55
Kaip minėjau aukščiau - valdymo ir suvaldymo reikia bijoti, jūs tam juos ir išsirinkote
Benediktas 2013-02-09 14:32
Negaliu sėdėti sudėjęs rankų matydamas, kaip lietuviai atsisakinėja vieno po kito ypatingai ženkliai Lietuvos ekonomiką pastūmėsiančiu projektų. Tikuos VAE irgi kada nors pastatys.
Tai milijardai litų Lietuvai.
immortallt 2013-02-09 15:46
Mūsų... eee... negerbiamas... komitetas vaikosi tik populiarumo. Ką jie išklausė? Kas garsiau staugia tik.
Įdomūs faktai apie gasland'ą Pilnai tikiu, kad taip gali būti, nes visad atsiranda tokių, kurie mėgsta priešintis. Kartais dėl finansavimo gaunamo iš konkurentų, kartais šiaip hater'iai.
technologas 2013-02-09 16:03
Ne, man naftos magnatai nei gazprom nemoka
Creatium 2013-02-09 16:04
Tu teisus. Tas komitetas tikrai išklausė visokius teiginius ir tikrai nusprendė rekomenduoti neleisti net ieškoti.
Lieka tik vienas jų kompetetingumo įrodymas: A. Salamakinas pareiškė, kad nemato jokių sąsajų tarp energetinės nepriklausomybės ir skalūnų dujų išgavimo. Kažin, gal jis nemato sąsajų ir tarp VAE, bei nepriklausomybės, tarp SkGD ir nepriklausomybės?
Šaltinis: http://www.lrytas.lt/verslas/energetika ... omybes.htm
Benediktas 2013-02-09 16:22
Tikrai, kad panašu į pletkus, kaip ir pats parašei:
1. Kur faktai, kad neilgai galima naudotis tuo gręžiniu.
2. Kaip gali būti pelninga, kas parduodama pigiai. Lietuva dabar Gazpromui moka berods 450 dolerių už 1000 kubinių metrų. Gazpromui tikrai didelis pelnas. Pataisys, kas žino tiksliau. Dabar reikia, kad kas pateiktų skalūninių dujų pardavimo kainą.
technologas 2013-02-09 16:31
Benediktas 2013-02-09 16:47
1. Ką reiškia eksponentiškai, kai Lietuva dar nei vieno gręžinio neišgręžė?
Teorija ir realybe skiriasi. Niekas negręš eksponentiškai greziniu. Jei pamatys, kad neina dujos, nepasimoka, tada ir negreš. Niekas nekis pinigu i bala.
2. Ką reiškia biškį pigesnių? Kur kainų palyginimas?
Kiek Lietuva dabar moka, aš jau parašiau.
technologas 2013-02-09 17:02
, tik, kaip minėjau - daug gręžt reikėtų.
Benediktas 2013-02-09 17:14
1. Tai JAV juk ne tik naudoja dujas patys, bet ir eksportuoja. Reiskias issiurbia maksimuma is greziniu per maksimaliai trumpa laiką.
Lietuva tuo tarpu naudotu tik savo reikmems, mums nebutina dujas istraukti, kaip galima greiciau, o tik tiek, kiek reikia. Neissivaizduoju Lietuvos grezencios tukstancius situ greziniu, jei jau dujos baigiasi. Be to savo reikmems tu per 15 metu neisnaudosi duju, kuriu savo reikmems prognozuojama 60metu. Aisku pirma bent tyrimus reikia atlikti, kad suzinoti, kiek ju yra apskritai, gal visai nera.
2. Na kainos ne biškį skiriasi, o beveik dvigubai. O jei gręžinys priklausytų valstybei ir nereikėtų iš nieko pirkti, kaip su VAE, tai būtų dar pigiau.
technologas 2013-02-09 18:03
Dujų eksportas kol kas planuojamas 2016 metams, tik jei burbuliukas sprogs, gali apskritai neeksportuoti.
Arns 2013-02-09 18:12
1. a) Lietuva neturi technologijų. b) nė nesvarstoma apie galimai "Lietuvos skalūninės dujos" įmons kūrimą. Taigi, jei ir vyks išgavimas, tai pačiu paprasčiausiu būdu, perduodant grčžinius investuotojui, kuris nuo savo pelno, nuomą ir t.t. sumokėtu. Tad pirktume jas tokia kaina kokia parduotu.
2. Išskyrus kelias diktatoriškas valstybes, visos kitos savo išteklius perkasi ar išgauna jei ne rinkos, tai bent savikainos sąskaita. Su VAE taip pat nereikia nulysti į lankas, nes a) tai būtu ne IAE, kuri priklausė Lietuvai (pelnas visų pirma akcininkams (tie kurie paskolino pinigus)); b) VAE projektas tik suteikia pirmenybę pirkti tam tikrą kiekį elektros pirmiems, bet negarantuoja žemiausios kainos ar kad nenupirkus jos neparduotu kitiems.
Taip, kad nepamirškime verslo šūkio "Visų pirma pelnas". Jei norim patys būti šeimininkais, viskas turi būti daroma be pašalinių kišimosi.
pienius 2013-02-09 18:13
as siulyciau leist zvalgyna, kad butu isitinkinta kokia yra tikra padetis su dujomis. gal ten visai nieko nera ir neverta pradet. o tik veliau sprest ar leist gavyba.
Arns 2013-02-09 18:27
ir čia gauname kabliuką. "Chevron" nori (iš dalies tikrai pagrįstai), kad sutartis apimtu žvalgyba+gavyba. T.y jei jie ką gero randa, jiems pirmenybė ir užsiimti gavyba. Aišku jie gali net ką gero radę numoti ranka į tai, bet aišku už darbus tada norėtu kad Lietuva atlygintu (jei gavyba būtu neleista dėl politinių priežasčių).
ponulis 2013-02-09 18:47
gi sutartyje aiskiai parasyta, radus dujas, pirmenybe atitenka kompanijai, Lietuvai tik 10%.
Tai mes busim melziama karve.
Lietuvai nebent uz savo lesas viska daryti, kad 100% duju atitektu. kas tie 10%.
CIA SVARBIAUSIA.
Benediktas 2013-02-09 19:31
Idomu, kokia galtutine kaina tada butu. Zinoma, isgrezti toki grezini Lietuva technologiju neturi. Bet turbut svarbiausia yra ji isgrezti, eksploatuoti jau paprasciau.
Kur galima tą sutartį pamatyti? Internete įdėta?
Benediktas 2013-02-09 19:48
Cia tiek visi sako, kad neapsimoka LIetuvai nieko daryti paciai? Kodel? Net net jei pasigaminsi, kad ir uz ta pacia kaina uz kiek perki dabar - valstybei nauda vistiek dviguba - niekas neivertina, kokia nauda sukuria produktas pagamintas Lietuvoje. Kas tas dujas betrauktu, vistiek turetu amokescius moketi. Be to jos butu pigesnes.
Bent jau sutiksit, kad neverta moket uz dujas 525$/1000m3, o pabandyt kitas alternatyvas, nes kitaip niekas mums duju kainos nemazins.
Jonas17 2013-02-09 22:18
Tuos kelis griūvančius garažus privatizavo, gražiai suremontavo ir dabar naudoja sandeliavimui. Manau taip pat ir su skalūnais bus, gausim dujas ir sutvarkys viską
rimasD 2013-02-09 22:20
Nėra tokio idiotiško įstatymo, kurio negalima būtų priimti Lietuvoje.
Atas 2013-02-09 22:44
Paskaitykite - skalunudujos.info/kategorija/skalunines-dujos/lietuvoje/
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip iš skalūnų uolienų išgaunamos gamtinės dujos?