Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kurmis 2013-03-05 16:00
Manau, jog vaikus reikia pradėti mokyti programuoti nuo asemblerio kalbos, kad suprastų kas, kaip, kur ir kodėl. O ne programuoti "sunkiasvores", vos besivelkančias programas.
PrefixS 2013-03-05 16:18
Būtu puiku, jei mokyklose mokytų programavimo, o ne kažkokio "Office" kurio prireiks tik kelis kartus gyvenime.
Shinigami 2013-03-05 16:28
Dar užsinorėk, kad pradėtu matematiką mokyti ne nuo daugybos lentelės, o nuo matricų.
Nesvarbu ar tu programuotojas ar ne, nes programavimo žinios gali smarkiai pagelbėti net jei dirbi su AutoCAD ar panašia plečiama programa. Bei jei reikia apskaičiuoti didelius duomenų masyvus.
P.S. pradinėse klasėse reiktu mokyti programavimo su šita programa http://scratch.mit.edu/ , o vėliau pereiti prie python, o dar vėliau ir C++.
jprs 2013-03-05 16:38
Nežinau kokį darbą dirbi, bet turbūt kiekvienas dirbantis programuotojas turės įsijungti word'ą ar excel'į (ir tikrai dažniau nei kelis kartus per gyvenimą).
Aišku, pasitaiko ir tokių darbų kur TIK programuosi, bet dažnai pareigos 'programuotojas' neatspindi TIK programavimo. Neretai tenka ir analizuoti ir specifikacijas rašyti, o kur dar darbas su duomenimis, traukimai iš excelio, concatinavimas ir pan. Tad tokios pradinės žinios tikrai nemaišo. Programavimo (kaip dabar ir yra) turėtų mokyti universitete.
PrefixS 2013-03-05 17:01
jo... Dabar esu 8 klasėje ir moko su excel'iu lenteles spalvint. Tikrai kol kas neišsivaizduoju ką su juo galima veikti? Suprantu gal ir reikia kartais kokias lenteles sukūrti, kažką apskaičiuoti ir pan.
Pas mus dar tokia mokykla kur 2003 metų office ir kompiuteriai "mediniai". (Nauji tik bibliotekoje ir darbuotojų kabinetuose.)
VikceII 2013-03-05 18:13
jus programuokit tiktais tai neliks kitu specialybiu ir tada vel suksis i kita puse..
Bobinux 2013-03-05 18:13
O kame bedos? mums tas pats buvo, padarau per 5 min. ir veikiu ka noriu. O kompiuteriu be "mediniu", kokiu daugiau tikiesi, naujiausiu modeliu, su GeForce 6xx vaizdo plokste, kad pliektum naujiausius zaidimus? Uztenka ir medinio, norint ismokti programuoti, pats Geitsas nemanau ar isivaizduoji su kokiu ismoko... Ismoksi programuoti, tapsi geru specialistu, uzdirbsi gerai, ir galesi ne medini kompa tureti, gal net ikursi firma pelninga ir finansuoti galesi, kad ir kiti ne medinius naudotu Is esmes, tai visi nori auksto lygio, bet, kad ir gavus ji, durniu volioja ir nesugeba elementariu darbu atlikti...
salemas5 2013-03-05 18:22
del excelio tai istikruju ji turetu mokinti labiau suspaustu budu. Kam tas spalvinimas ir t.t ..? Tai tik apipavidalinimas. Pavyzdziui praitais metais t.y 11 klaseje mokino su exceliu jau rimciau dirbti. Rasyti masyvias " programas" , na tipo ifas ife, while , and ir panasus zodeliai.. Siais metais mokina HTML. Bet programuoti tai turetu kaip sake cia kazkas rimtai turetu pradeti tik universitete. Priklausant kur tu stosi. Ar i programu sistemas ar i multimedija, kaip as. ...
kurmis 2013-03-05 18:25
Aš matematikos srities neliečiau. Truputėlį keistas palyginimas.
jprs 2013-03-05 18:31
Darbe spalvinti gal ir nereikės, bet universitete tai tikrai teks tą daryti Ir cmon, 8 klasė? Matyt aš jau per senas, bet kai buvau 8 klasėje, tai tikrai nedažnas mokėjo kažką daugiau negu tiesiog rašyti tekstą, ar tą patį spalvinimą.. Palauk vėlesnių klasių, paprogramuoti dar suspėsi.
P.S. IT sferoje pinigai gal ir geri, bet tai tikrai nėra vienas iš maloniausių, ar labiausiai lengvų darbų.
Shinigami 2013-03-05 18:41
Kol baigsi mokyklą niekas 2003 metų ofiso nebenaudos. Tad teks iš pradžių mokytis dirbti su ekselių.
Aš laikausi nuomonės, kad reikia mokyti ne naudotis programa, o mokyti ją suprasti. Kad ir pasiėmes visai kita jos versija ar kita programa galėtum ja greitai perprasti. Nes tikrai graudu darosi kai man su AutoCAD programa dirbančiam tik 2 metus tenka mokyti kitus kurie su AutoCAD dirba 5 metus. Bet per tuos du metus išmokau daugiau nei jie per penkis ir nelankiau jokių kursų.
Arthuras 2013-03-05 18:59
Darbas turėtų būt įdomus, bet kad nelengvas, tai tikrai.
Bobinux 2013-03-05 19:14
Del suvokimo paties ugdymo tai pilnai sutinku, ypac graudu is mokytoju girdeti, kaip kursus lanko, ir ju beda, kad jie kalimo principu mokosi, kas yra tragedija, atejo naujesnis ofisas i mokykla, tai ziauroka buvo... arba pakeiti narsykle...
Del darbo ka kiti minejo, na taip, nera lengvas, pilna pazystamu, kurie papasakoja ir pats suvokima turiu, bet cia vel gi manau, labiau nuo to, kiek duota yra, nes zinant, kokia situacija su ieskojimu IT specilaistu ir atlyginimais, taciau renkasi tai vienetai vos ne programavimo specialybe... Nezinau ar tikrai taip sunku suvokti elementarius programavimo dalykus, manau cia labiau nusistatymas isankstinis daugelio mokyklose, kad cia kazkokie "kodai"... Tiesiog netingekit mokytis ir tobuleti, ir gerai gyvensit, garantuoju visiems
w00xer 2013-03-05 19:37
pataisykit mane jei as klystu, bet programuojant manau svarbu tureti analitini / matemati (nzn kaip pavadinti) mastyma, nes jei bus manau tas pats kaip mano sesei mokykloje seniau su fizika: formules zino ir moka, bet ka su jom veikti, kai uzdavinius reikia spresti nezino
tas pats ir su programavimu... kas jei tu mokesi ta kalba ar ja suprasi, bet jei kazka reiks konkretaus padaryti, tik ziuresi kaip ozys i vaistines langus ir viskas...
Arthuras 2013-03-05 19:42
Nepatikėsi, bet mąstymą galima lavinti. Be abejo, jei žmogus visiškai kitos srities(pvz. menininkas) atstovas, jam tokia specialybė netiks.
Shinigami 2013-03-05 19:42
Programavimas nėra vien tik programavimo kabos išmokymas. Išmokti programavimo kalba santikinai yra labai lengva. Sudėtingiausia išmokti spręsti pateiktas užduotys. Tai yra parašyti efektyvų arba bent veikianti algoritmą kuris išspręstu pateiktą užduotį. Va čia yra sudėtingiausia programavimo dalis.
Bei šiuo metu visas programavimas pagrįstas kodo pakartotinu naudojimu, o ne rato išradinėjimo iš naujo. Dėl to reikia mokytis naudotis kitu sukurtais ir parašytais API. O tai reiškia pastoviai išmokti kažko naujo. Kas taip pat yra vienas iš sunkesniu uždavinių.
mnv 2013-03-05 20:00
http://ocw.mit.edu/courses/electrical-e ... /index.htm
Situo dabar zaidziu. Tik idomu, kaip/kada/jei sitas reikalas is paturbintu skaiciuotuvu rasymo pereis i "apciuopiamas" programas su UI, etc. Arba gal as kazkuo netuo uzsiemu
Niemand 2013-03-05 20:32
Mano supratimu, mokykloj aqlgoritminio mąstymo lavinimui dar niekas nieko geresnio už paskaliuką nesugalvojo. O į html tagų mokinimąsi mintinai tai kažkaip kreivai žiūriu - reiks - bedirbdamas išmoksi, nereiks - užmirši. Sakyčiau paaiškinti bendrus principus, duoti tag'ų sąrašiuką ir namų darbams ką nors gražaus sukurti. Čia kokiai porai pamokų.
Arthuras 2013-03-05 20:36
Kažkaip aš irgi tam pritariu. Sintaksė aiški, visur viskas tvarkinga, logiška, struktūriška. Pradėti mokytis - pats tas. Kol neprieini objektinio programavimo, tol nelabai ir reikia kažko kito. IMHO.
sakvajazas 2013-03-05 21:14
Pameginkit zmogeliukai, kurie norit ismokti ko nors kaip ir straipsnyje rase ta codeacademy dot com, tikrai smagus dalykas, jau 64 uzduotis atlikau
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Bilas Geitsas ir Markas Zuckenbergas ragina moksleivius mokytis programuoti (Video)