Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
rwc 2013-03-08 17:37
Jes, apie tai tik ir svajojau... Kaip gera skaipėje matyti banerius, o ypač lietuviškus ;]
faktas 2013-03-08 18:18
Jauti silpnybę baneriams?
oxygen 2013-03-08 18:45
Man atrodo kad čia sarkazmas.
Arwis 2013-03-08 19:02
Gyvenu sali kur sitas reklamas nuolat meto ir ka galiu pasakyti, beveik nepastebima.
rwc 2013-03-08 19:32
).
Pabandyk išjungti AdBlock'ą technologijose. Vemt verčia pripratus, kad viskas baltai žydra ir statiška, o tose vietose, kur paprastai žiūri ir klikini - kažkas staiga mirgančio.
Kodėl reklamos ***ai neseka Gūglo, imo.im, Amazon pavyzdžiu? Duokit aktualią, tekstinę reklamą - ir taip, kad ji nesimaišytų man po kojomis (blyškesniu šriftu ar tamsesniame fone, visada toje pačioje vietoje atskirai nuo turinio). Kai jos refleksyviai nebebijosiu, periferinis regėjimas, pasąmonė pati ją perskaitys. Gūglo tekstines reklamas iš trijų žodžių tikrai dažniau klikinu nei banerius.
Skype, kaip programos, paskutinės versijos ir taip reikalauja per daug dėmesio, ieškojimo, ekrano erdvės, net ir norint atlikti pačias elementariausias funkcijas. Blem, o dar tie baneriai.
Pastaruoju metu naudoju imo.im, tikrą Skype paleidžiu nebent kai reikia video pokalbio arba konferencijos. Patys kalti - atgrasė. Naudojuosi jų tinklu ir beveik visomis paslaugomis, bet ne programa, ir nebematau jokių jų reklamų. Girdi, Balmeri?
faktas 2013-03-08 20:05
Tokie žmonės kaip tu reklamos užsakovams yra paskutinėj interesų vietoj. Tavo nuomonė ir reakcija reklamos užsakovams yra išvis nesvarbi.
O taip yra todėl, kad...
Nors reklamuojami įvairūs produktai ir paslaugos, bet absoliuti dauguma yra nekokybiški arba kitaip tariant - per didelio kainos/kokybės santykio. VISI tokių produktų pardavėjai orientuojasi į vidutinio arba net žemesnio išsilavinimo žmones. Tokie kaip tu niekam nerūpi, nes bet kuriuo atveju, kad ir kokia reklama bus, tu palyginsi kelis produktus ir išsirinksi tą, kurio kainos/kokybės santykis mažiausias tavo pageidaujamos kokybės ribose. O tiksliniai daugumos įmonių klientai labiau vadojaujasi emocijomis, todėl ir baneriai kuriami siekiant sukelti emocijas.
kionig 2013-03-08 20:10
MS, dar nesuprato, kad geram produktui reklamos nereikia. Taip pat galioja ir kitiems. Kad ir kiek pastangų bei marketingo įdėsi šūdo gabalui reklamuoti, bet jis vis tiek liks tuo pačiu ir nė kiek daugiau.
faktas 2013-03-08 20:15
Pavardink, kiek žinai gerų produktų, kurie išgarsėjo be reklamos... (-:
kionig 2013-03-08 20:35
faktas 2013-03-08 21:02
Su kuo blogesne technika išmoksi dirbti, tuo geresniu specialistu gali tapti. Čia galioja daugumoj sričių.
rwc 2013-03-08 21:44
Web marketingas, ypač orientuotas į išsilavinusius, techniškai išprususius lankytojus.
Kiek gerų produktų išpopuliarėjusių be reklamos? Pvz.: pats Webas. SysInternals. OpenOffice. Daug, išties.
faktas 2013-03-08 23:24
, na dėl Google tai aš esu pasipiktinęs. Pirmiausia jų politika tokia - jei nenori, kad mes rinktume info apie tave, tai nesinaudok mūsų paslaugomis. Kai pirmą kartą telefone paleidau G+ programėlę, pradėjau skaityti taisykles. Viena iš jų buvo, kad sutinku leist Google rinkti mano GPS duomenis. Paspaudžiau, kad nesutinku ir programėlė išsijungė. Privalėjau sutikti, kad galėčiau naudotis G+.
Dėl reklamos kokybės, tai Google neseniai ir čia užsitraukė mano nemalonę. Turėjau užsakyti reklamą pagal vieną raktažodį. Pagal jį reklamavosi tik viena įmonė, bet Google man nurodė, kad jei noriu patekti į 8-tą reklamos poziciją, tai turiu sumokėti 1,7 Lt už paspaudimą. Tai kaip čia dabar suprasti? Net jei ta vienintelė besireklamuojanti įmonė moka po 100 Lt už paspaudimą, aš sumokėjęs porą ct. vis tiek turėčiau būti antras. Aiškiai sukčiauja... Kolegos taip pat pastebėjo, kad Google Adwords paskutiniu metu atsirado polinkis "suklysti".
Na o marketingo specialistai apskritai dirba pagal vieną principą - skaičius. Jei ta pati įmonė kartoja idiotišką reklamos kampaniją (pvz., Tele2), tai reiškia, kampanija pelno atžvilgiu yra teisinga ir Tele2 visai neįdomu, ką aš manau apie jų tas puskvailes reklamas. Jiems rūpi tie, kurie jiems neša pinigus.
Dėl neigiamų emocijų reklamoje panašiai. Visas pasaulis pasipiktinęs, kad vietoj jautienos daug kur naudota arkliena. Bet kas keisčiausia, prasidėjus tam pasauliniam skandalui, smarkiai išaugo arklienos paklausa (prisipažinsiu, kad ir pats užsinorėjau paragauti).
rwc 2013-03-09 03:03
, o ne tiesiog brukti į akis paveiksliuką. Kai kurias reklamas aš tiesiog užsibukmarkinu aplankęs atitinkamus saitus (arba galvodamas, kad kada nors reiktų pasižiūrėti). O tu pabandyk užsibukmarkinti banerį (tuo labiau, kad kam jį bukmarkinti, jei ir taip iš paveiksliuko aišku, kad ten koks nors eilinis e-shopas, reklamuojantis tą patį, ką esu dešimtyje kitų matęs).
faktas 2013-03-09 10:23
[rwc], paskaityk Google Adwords taisykles ir suprasi, kad mano pavyzdy - aiškiai sukčiaujama.
"Bene pats būsi pasimovęs ant marketingistų kabliuko - daugiau parodymų, reiškia geresnė reklama". Nerašiau taip ir tikrai taip negalvoju. Beje, aš pats dirbu su marketingu, tai tą visą virtuvę pažįstu daug geriau nei kad tu manai. (-:
rwc 2013-03-09 15:23
Skaitom: "So even if your competition bids higher than you, you can still win a higher position -- at a lower price -- with highly relevant keywords and ads." (ir vice-versa)
Ir: "The main components of Ad Rank are your bids and the quality of your ads, keywords, and website. If you want to try to boost your position, you'll need to beat your competitors with quality, bid amounts, or a mixture of both." (ir vice-versa)
Nematau, kur čia būtų sukčiaujama, arba kažkaip skirtingai įsivaizduojama sukčiavimo sąvoką. Taigi juodu ant balto parašyta, kad bidai aukcione tėra vienas iš daugelio faktorių. Jeigu padarysi grynai Flashinį saitą, kurio Gūglas nesugebės suindeksuoti ir neras ten nieko bendro su tavo keywordais, tai gali siūlyt kad ir milijoną, Gūglas jo neims. O manai, nenorėtų?
faktas 2013-03-09 15:53
Tai nori pasakyti, kad užsakovui pasiūlysiu susitvarkyti turinį, tai sumažės Google Adwords kaina?
rwc 2013-03-09 17:10
Na ir paklausei... Visaip gali būti.
Jeigu tenkina tokia pozicija, kokia yra - tada taip. Konkrečių gūglo formulių ir strategijų gi niekas nežino.
Manau, kad jų strategija labai neturėtų skirtis nuo:
- jus reitinguoti aukščiau
- generuoti jums daugiau click'ų
- perskaičiuoti, kad bendra suma nekainuotų brangiau iki šiol
- atitinkamai daugiau užsiprašyti iš jūsų konkurentų.
Aišku, faktorių čia milijonas. Ne veltui aukcionu vadinasi. Visgi aš esu linkęs manyti, kad Google ne tiek suinteresuoti "plėšti" iš lyderių, kiek pelnytis iš advertizerių konkurencijos. Ir jei jie matys, kad tavo saitas labai "relevant" (ir nebūtinai pagal konkretų keywordą), tai jį kiš į priekį, kad išspaustų daugiau kapeikų iš kitų, ne tokių "relevant".
MNM 2013-03-10 15:17
Pamatysiu nors viena reklama, is karto sena versija bus sugrazinta i kompa. :]
rwc 2013-03-10 15:42
Melskis, kad nusipirkus Microsoftui ir integravus su Live Messenger, Hotmail ir Lync, būtų išlaikytas bent elementarus suderinamumas.
Nes man kyla įtarimas, kad MS pirko ne technologiją, o vartotojų bazę. Žinant MS požiūrį į "legacy" vartotojus - nemanau, kad jiems įdomu, patinka tau tos reklamos ar ne. Naudosi, ką lieps Balmeris, ir taškas.
mental1ty 2013-03-10 16:14
Šią savaitę irgi pirmą kart teko reklamą skypėj pamatyt. Gerai, kad windowsinę versiją vis rečiau naudoju, linuxuose kol kas nėra ir tikiuosi neįdės greit
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Į „Skype“ ateina ir lietuviška reklama