Žaidimo „Dishonored“ vyriausiasis lygių dizaineris ypač patenkintas didesniu naujos kartos žaidimų kompiuterių darbinės atminties dydžiu  (2)

Praėjusį mėnesį JAV, Niujorko mieste „Sony“ atskleidė šiek tiek informacijos apie artėjantį savo naujos kartos žaidimų kompiuterį. Nors retą sužavėjo ypač sparti, 8GB dydžio GDDR5 tipo darbinė atmintis, žaidimo „Dishonored“ vyriausias lygių dizaineris mano, jog tai - ypač svarbu.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Mums reikia daugiau atminties, jūs žinote?“, - gūžtelėjo pečiais Christopheris Carrieras su šypsena veide BAFTA žaidimų apdovanojimuose, kuriuose jo kurtas žaidimas „Dishonered“ gavo ne ką kitą, tačiau geriausio visų 2012 metų kompiuterinio žaidimo titulą.

„Kaip lygių dizaineriai, mes kiekvieną dieną susiduriame su atminties (darbinės atminties) problemomis. Mes „nukarpome“ tam tikrus daiktus, kai kuriuos tiesiog visiškai pašaliname, turime perskirti lygį po lygio - viskas dėl mažo atminties kiekio.“ , - sakė C. Carrieras.

„Taigi žinoti, kad atmintis bus padidinta naujos kartos žaidimų kompiuteriuose mums yra tikras džiaugsmas. Tai dalykas, ko mes iš tiesų laukėme. Procesoriai ir kiti dalykai yra geri, bet atmintis, ypač mūsų žaidimams, yra ypatingai svarbi.“, - pridūrė C. Carrieras.

Nors toliau kalbėdamas C. Carrieras pripažino, jog daugelis kūrėjų iš pradžių yra asmeninių kompiuterių žaidėjai ir jie neabejotinai myli šią platformą, žaidimus kurti reikia ir žaidimų kompiuteriams. O faktas, jog AK gali turėti daugiau atminties, o žaidimų kompiuteriai ne, vieną iš žaidimų kūrėjų studijos „Arkane“ „variklių“ vargino jau ilgą laiką. Bet netrukus tai pasikeis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(11)
(0)
(0)

Komentarai (2)