Legendinis žaidimų architektas: dauguma žaidimų kūrėjų – visiški nevykėliai  (8)

Jeigu kas nors dar prisimena žaidimų „Ultima“ seriją, galbūt jiems atminty bus išlikęs ir šios serijos pagrindinio kūrėjo Richardo Garriotto vardas. Tiesa, senųjų žaidimų legendos gyvenimas pasuko kiek kitu keliu – jis užsiima kosminių skrydžių verslo vystymu, tačiau gali būti, kad ir vėl grįš į kompiuterinių žaidimų pasaulį, rašo „The Verge“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Visuomenės finansuojamų projektų „Kickstarter“ svetainėje savo projektui „Shroud of the Avatar“ lėšas labai sėkmingai renkantis R. Garriottas kitiems žaidimų pramonės atstovams negailėjo aštrios kritikos: „Iš esmės žaidimų pramonėje dar nesu sutikęs nieko, kas, mano manymu, būtų toks geras žaidimų dizaineris, kaip aš. Ir aš nenoriu pasakyti, kad esu nuostabus žaidimų kūrėjas – manau, kad dauguma dabartinių žaidimų dizaineriai yra visiški nevykėliai bei manau, kad žinau kokia yra to priežastis“, duodamas interviu leidiniui „PC Gamer“ sakė legendinės „Ultima“ serijos autorius.

Pasak jo, priežastis, dėl kurios daugeliu atvejų tampama nevykusiu žaidimų dizaineriu – tai kitų su žaidimais susijusių sričių suvokimo stoka. „Jei nesate geras menininkas ir nesate geras programuotojas, bet mėgstate žaidimus, tampate dizaineriu. Imatės klausimų ir atsakymų fazės ir, neretai, dizaino... Iš tiesų sunku surasti mokyklą, kurioje būtų ruošiami geri žaidimų dizaineriai“, liejo tulžį R. Garriottas. Į labai retą puikių žaidimų dizainerių mažumą jis įtrauktų tik Willą Wrightą („SimCity“, „The Sims“, „Spore“ sumanytoją), Peterį Molyneux („Dungeon Keeper“, „Populous“, „Black & White“, „Fable“ serijos kūrėją) ir Chrisą Robertsą, kurį labiausiai išgarsino „Wing Commander“ žaidimų serija.

Pasak R. Garriotto, savo naujuoju žaidimų „Shroud of the Avatar“ jis ketina „iš naujo atrasti“ RPG žaidimų žanrą – pasak jo, šis kūrinys, griežtai vertinant, nebus nei vienam žaidėjui, nei nuolatiniam žaidimų pasauliui priskiriamas žaidimas.

Žaidimų istorijoje R. Garriotas tvirtą pėdsaką paliko dar 1997 metais kaip MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Game) termino sumanytojas – būtent tais metais išleistas jo žaidimas „Ultima Online“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(7)
(0)
(0)

Komentarai (8)