Kam pirkti mažą naują automobilį, jei galima didelį seną?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arthuras 2013-05-22 09:51
Apgailėtinas straipsnis su "ekspertų" nuomonėmis. Tik ne visai suprantu, koks tikslas nervinti tautą...
sielinas 2013-05-22 09:59
Matai manes nesunervino, tai straipsnio tikslas jau pasiektas.
Arthuras 2013-05-22 10:03
Manęs irgi, nes aš automobilio neturiu ir dar greitu laiku neturėsiu. Tiesiog nebepirmas straipsnis Lietuvos portaluose, kuriuose pilamas š. ant savų piliečių. Kam tą daryt?
Tadasp 2013-05-22 10:12
Todėl ,kad chamai esame (ne visi bet didžioji dalis) mėgsta stumti ant savų , kitų šalių ir panašiai. Kol Lietuvei tyčiojasi Estija,Latvija gerina savo ekonomine padedi.
kroitus 2013-05-22 10:20
Nesuprantu, kur čia š... pylimas? Tiesiog konstatavo faktą, kad pas mus žmonės perka didelius, ir ne tokius ekonomiškus automobilius. Tačiau ir pasakė, kodėl - tokie automobiliai patogesni, stabilesni. Niekaip nesuprantu, kur čia įžeidinėjimas ir š... pylimas...
Arthuras 2013-05-22 10:32
Ne tiesioginis š. pylimas(gal kiek hiperbolizavau, perspaudžiau), o tik bandymas pavaizduoti, kokie lietuviai yra kvaili, kad nesirenka mažų viedrų. Nereikia lietuvių niekur per prievartą sodint. Patys jie gerai žino, kokių automobilių jiems reikia ir renkasi racionaliai (nekalbant apie išimtis). Gyvename provincijoje, tai ir renkamės atitinkamus automobilius.
Sniegcius 2013-05-22 10:34
mano Audi 100 - A6 - tankas gan ekonomiška. Užmiesti 5.5l -100km o mieste nelabai ir reikia
sielinas 2013-05-22 10:35
Geriau kaip sovietmečiu sakyti viskas pas mus yra gerai.
kestutisz 2013-05-22 10:40
Tiesiog tam tikriem "ekpertam" reikia kažkaip uždirbti ant duonos ir sviesto, o kaip uždirbsi jei liaudis piktybiškai nenori pirkti naujų greitai nuvertėjančių skarbonkių (naujas ne skarbonkes išvis vienetai tegali nusipirkti) vietoj jau kažkiek nuvertėjusių aukštesnės klasės mašinų? Turgūs ir garažiukai gi nei ten remia tokias laidas, nei reklamos perka :)
Arthuras 2013-05-22 10:48
O kas čia yra blogo, kad statistinis lietuvis gali nusipirkti vieną automobilį šeimai už keliolika tūkst. lt.? Ir tas automobilis ir į darbą, ir į sodą, ir pas gimines, ir atostogaut važiuojant turi tarnaut. Visur ir visada. Tai ką, dabar liaudžiai Toyota Yaris prisipirkt? Na, tai kas čia blogo? O tie "ekspertai", tai apskritai juokingi...
SILORAKAS 2013-05-22 12:30
Apie variklius su dideliu litražu Baltarusijoje. Perkant automobilį pas juos apmokestinama kiekvienas 1cc variklio tūrio - du kolegos iš Baltarusijos pirko apynaujus benzininius automobilius su mažais varikliukais. Ir tai grynai dėl mokesčių politikos - pagal kuro kainas jie mielai važinėtų galingesniais senesniais automobiliais. Lietuvoje visi dairosi automobilio pagal poreikius. Mažo automobilio privalumas - mažesnės kuro sanaudos mieste. Užmiestyje skirtumo praktiškai nebelieka. Gyvenant provincijoje, turint viena automobili niekas manes neitikins pirkti maza "kibiriuka". Beto kaip ir visur vyrauja "mados". Turedamas populiaru tautoj automobili tu puikiai zinosi jo "ligas", "gydymo metodus" ir net detaliu tu jam gausi lengviau ir pigiau. Gaunasi užburtas ratas Galu gale - naujam automobiliui pagal poreikius mes tiesiog neuždirbame.
immortallt 2013-05-22 12:31
Jooo, lietuviai tikrai racionalūs
kestutisz 2013-05-22 12:52
O kas yra racionalu? Ne išspausti maximumą iš minimumo?
Simplicity 2013-05-22 13:10
Pirkti mažą automobilį verta tik tuo atveju jei gyveni bute su kaktusu ir dviem katėm Mažam automobiliui lengviau rasi vietos kelkraštyje ar daugiabučio kieme, bet čia visi jo pliusai ir baigiasi. Jei tenka išvažiuoti už miesto, turite mažų vaikų, o pinigų yra tik vienam automobiliui, tai racionaliau bus nusipirkti senesnį vienatūrį su dyzeliniu agregatu (arba benzinas + dujos). Pats važinėju su mažu automobiliu ir galiu pasakyti, kad komforto ten apskritas nulis ir mielai aš jį iškeisčiau į kokį penktos klasės BMW ar Citroen C5. Nereikia pamiršti, kad maži automobiliai mažai pritaikyti aukštesniems žmonėms — sėdynės siauros ir žemos, prastas matomumas ir nulis vietos gale sėdintiems.
FtBall 2013-05-22 13:23
Man prioritetas yra komfortas. Šeimoje yra Honda Accord, Nissan Primastar, 2x Opel Astra. Jei kur nors važiuot, imu Nissan Primastar. Bazė visu metru ilgesnė nei Accord, galios ir masės santykis du kart prastesnis, bet viską lemia komfortas. Taip, jei būtų mažiau pinigų, gal ir imčiau Astrą, sutaupyčiau po 3-4 litrus dyzelio, bet tiesiog nepatogu, be to, matomumas gerokai prastesnis žemoje mašinoje.
Simplicity 2013-05-22 13:36
Na kur jau tau Astra yra mažas automobilis? Astra, Golf ar C4 yra normalus automobilis, tik vietos bagažinėje nedaug jei ne universalas. Maži, tai čia tie visokie Fiat 500, Polo, Ibiza, Corsa, 208, Yaris, Micra ir pan... Astros ar Golf tu iš salono už 40 tūkstančių litų nepaimsi.
Anonymous 2013-05-22 15:15
Kokia logika pirkti naują? Už 40 000 gali nusipirkti kokį kratų, mažą ir kurio apetitas tik ant popieriaus mažas... Arba pirk už 10 000, už 5000 padarysi kapitalinį ir dar liks 20 000 kurui plius 5000 pirkinio aplaistymui Naujo automobilio gamyba - tonos teršalų į gamtą, naujas automobilis bent 30% turi būti taupesnis, kad „atsipirktų“ ekologijoje. Kuris čia trečdaliu taupesnis už silkę?! Naujų auto patikimumas - irgi toks reikalas... Kai skaitai žurnalistų/ekspertų nuomones - galvoji vienaip, kai pakalbi su naujų auto (iki 3 m) servisų darbuotojais - galvoji kitaip. Detalių kainos - irgi ne naujų pliusas. Nauja skarbonke galėsi didžiuotis abu mėnesius; po to liks tik skarbonkė, kuri nei tokia patogi, kaip kaimyno senesnė, bet didesnė; nei žymiai taupesnė, nei patvaresnė... Didelė mašina nuo mažos skiriasi 20 cm į plotį ir 60 cm į ilgį.. (štai todėl 7 BMW net negali įvažiuoti į Vilnių, nes netelpa ) tas mašinos dydis - tai irgi įdomi teorija. Važinėjau su 5 m ilgumo mašinėle (6,5 ltr/100km) ir nieko, niekur neteko kviesti malūnsparnio, kad negalėčiau kai kur apsisukt Teko matyti, beje, kaip vairuotojai su guzikais netelpa aikštelėje, neužtenka jiems vietos apsisukti, manevruoti, dar ir kitas apdaužo...
sielinas 2013-05-22 15:50
Vadovaukis savo galva o ne pletkais. Serviso darbuotojui reikia darbo jis tik ir rekomenduos seną, kad darbo nuolat būtų. Pas mane buvo nauja, dabar jau 7 metai dacia loganas serviso kitais klausimais apart žieminių/vasarinių padangų keitimo nematė. Tepalus, filtrus, lemputes pats sugebu pasikeist, netgi variklio dirza pasikeiciau suejus nustatytam terminui. Šita nusibaigs dar po 2-4 metų vėl panašų variantą pasiimsiu.
Simplicity 2013-05-22 16:06
Yra dar toks dalykas kaip automobilio garantija ir įsipareigojimas kasmet atvažiuoti pas įgaliotus atstovus „Oil Service“ pasidaryti ir atėjus laikui diržų pasikeisti. Darydamas viską pas save garaže netenki gamyklinės garantijos, tai koks tikslas pirkti naują automobilį iš salono, o ne metus pavažinėtą ir 20-30% pigiau?
FtBall 2013-05-22 16:39
Na, kur tau ne maža Astra? Konkrečiai, daugiau nei 1m trumpesnė, 0.2m siauresnė, 0.5m žemesnė. Jei kalbant apie patikimumą, tai mano žinomas rekordas priklauso Mazdai 626 1988m. Nuo ~1995 iki 2010 - jokio gedimo, neskaitant dujų įrangos.