Kam pirkti mažą naują automobilį, jei galima didelį seną?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arthuras 2013-05-22 16:44
Labai patogiai ir maloniai važiuoji?
1337 2013-05-22 17:28
O kuo zmogus is paskutiniuju perkantis nauja maza skarbonke skiriasi nuo marozo perkancio 15os metu senum 745i? Abu realiai yra kompleksuoti ubagai, tik vienas bet kokia kaina vaikosi naujumo, o kitas bet kokia kaina vaikosi dydzio. Mano nuomone siuo klausimu paprasta: jei turi pinigu naujam automobiliui (ne skarbonkei, o A4, 3er, golf) tada ir perki nauja. O jei tesukrapstai lizinguojamai Corsai ar praeitam amziuje pagamintam A8 su 4.0l, tai esi paprasciausias pizonas juokinantis zmones Na o kuro sanaudos, kas liecia benzininius, per 10-20 metu absoliuciai niekuo nepasikeite. Kaip pries 20 metu ford sierra valge 10-12l mieste, taip ir siais laikais naujas 3er/A4 toliau sekmingai valgo tuos pacius 9-10l. Skirtumas tik tas, kad siais laikais is to paties litro benzino isspaudziama daugiau AG
kestutisz 2013-05-22 17:42
Visada perki tik vardinius (ne močiutės aišku) drabužius, valgai tik "firminiuose" restoranuose ir pan?
1337 2013-05-22 17:48
Jei isgali pirkti vardinius, tai ir perki vardinius, o ne begi i banka kredito, kad zut but nusipirkti Prada kostiuma. O nauja Corsa vietoj 5-8m normalaus automobilio, mano nuomone, butent ir yra paskolos emimas Prados kostiumui.
mnv 2013-05-22 18:00
Tai jei nauja maza, arba sena didesne pirkti nelygis, tai isvis su dviraciu belieka mint. Ar siulai sena skarbonke? Tiesa, naujos mazosios nebera tokios taburetes kaip seniau. Pvz realiai jau geriau vazineciaus su kokia nauja Focus/Fiesta ST, nei tuo senu 745i.
Simplicity 2013-05-22 18:13
Pinigų kurui ir remontui neužtektų ar BMW dėl kažkokių nusistatymų prie veido nelimpa? Lyginti Focus (ar juo labiau Fiesta) su luxury klasės automobiliu yra mažų mažiausiai juokinga p.s. 745i yra 2002-2006 metų modelis, tai lietuviškais standartais yra vos ne naujas automobilis
Anonymous 2013-05-22 18:34
Tada realiai gali paskaičiuoti, kiek sumokėjai už nevažiavimą servisan: iš automobilio kainos atimk dabartinę, už kiek parduotum.
1337 2013-05-22 18:42
As nesakau kad pirkti nauja maza ar sena didele yra nelygis, as tik sakau, kad abu pirkejai yra vienodi plikbajoriai Vienam nesvarba ka vairuot, svarbu kad naujas butu, o kitam svarbiausia limuzinas (dzin kad senas) Dar juokingiau tie nauji kibiriukai atrodo, salyje, kur vidutine alga 500-600eu
vazzy 2013-05-22 19:07
mano manymu nauja masina pirkt apsimoka tiem, kurie nenori prie jos visa laik krapstytis. tarkim nori nusipirkt masina ir but ramus, tai tokiu atveju perka nauja, kad ir kibira, bet gauna ten 5-7 metu garantija ir sedi laimingi. aisku atitinkamai ir tenka uz tai sumoket. kiti skaiciuoja viska kitaip, kaip isspaust maximuma ir savo turimo biudzeto, tai ziuris visokius a4, a6, golf ar passat kurie yra erdvus ir santykinai pigesni, taciau bus senesni ir be garantijos. pritariu 1337 minciai, kad apgailetinai atrodo tie, kurie gauna 1500 atlyginima ir vazineja su 740 bemwu ar a8 4.2 quattro
Arthuras 2013-05-22 19:27
Nusipirkus padorios būklės naudotą automobilį - irgi nereikia prie jo krapštytis. Bent jau nesmarkiai daugiau, nei prie naujo, kuris irgi gali sugest.
Wildpants 2013-05-22 20:13
Jau vien pasakymas "V5 litrų motoras" rodo kokie ten ekspertai šneka:D Ir kur čia taupumas važinėt su kokiu kibiru 1.2l varikliu, jei gali su kokiu golfu 1.6l. sąnaudos ne kažką skiriasi, o patogumas nepalyginimas. Dar jei lygint kuro sąnaudoas 1 žmogui tai kažin ar tie kibirai ekonomiškesni. Su juo gale gali važiuot 1 žmogus jei kiek auštesnis, nes skersam reik sėdėt, o su golfu kiek pasispaudę gale gali ir 3 žmonės sėdėt. o dar nekalbant apie bagažinės tūrį...
mnv 2013-05-22 22:27
Kur tu matai lyginima? As paprasciausiai sakau ka pirkciau, nes man masinoje svarbiausia vairavimo malonumas, o ne mano sedejimo komfortas ar tuo labiau keleiviu ( tegul autobusu vaziuoja jei nepatinka ). BMW e46 turejau, gera masina, blogas "imidzas", kaip ir visu bmw. Kaip sakant, jei koks ivykis su ja butu nutikes, tai cia jau buciau kaltas kol neirodyta priesingai
Arthuras 2013-05-22 22:41
Fiestoje ar Focuse daugiau vairavimo malonumo, nei BMW 745i? Eik eik. Vienas kibiras priekiu varomas su žoliapjovės varikliu, kitas komfortabilus, galu varomas laivas. Aišku, ir vairavimo malonumą galima įvairiai suprast - vienas dalykas yra sportiniai automobiliai, kitas dalykas - laivai. Yra ir trečia klasė - nei sportiškas, nei komfortiškas automobilis.
mnv 2013-05-22 23:04
google it. O tada google hot-hatch. O tada suprask, kad mazas, lengvas auto su 200-250 ag yra smagesnis vairuoti vingiuotais keliais uz 2.5 tonos laiva.
immortallt 2013-05-22 23:10
Vis skundžiasi lietuviai, koks blogas gyvenimas... Nuvažiavau į Italiją, pasižiūrėjau kaip jie gyvena... Nabagai... Šiaurės Italija kapitalizmą išrado praktiškai, jame jau 800 metų, bet vat BMW ir Mersų tai praktiškai nemačiau. Dar pakankamai nesenai buvo žmonių, kurie aiškino, kad Lada labai geras automobilis.
mental1ty 2013-05-22 23:24
Na taip, galima pavadint, kad smagesnis, tikrai kartais smagu sportiškai prasilėkt. Bet komfortas, patogumas ir važiavimo malonumas tikrai laivo pusėj, dėl ko aš irgi jų pusėj PS paspaudus porą mygtukų, kad pasikietintų pakaba (nežinau ar mažalitražių fanai žino, kad galima ir taip) tikrai ne liūdniau ir su laivu galima "pavingiuoti", nes ten ne 1.6 variklis ir galios pakanka ir tas 2 ar 2.5 tonos pagainiot
Simplicity 2013-05-22 23:26
Kažin kodėl... Ar tik ne dėl to, kad pas juos gyventojų tankumas viename kvadratiniame kilometre yra gerokai didesnis, o gatvės ganėtinai siauros? Buvau Romoj, tai ten visi kelkraščiai automobiliais ir motoroleriais nustatyti. Viskas sumesta kaip papuolė ir kaip telpa— išilgai, skersai, ar net šonu Apie eismą piko metu aš net nekalbu... Dauguma automobilių gerokai panešioti — palankstyti sparnai, suskaldyti buferiai ir t.t. Prabangių automobilių mačiau ne vieną, bet tik ne numestą siauroje gatvelėje. Lygiai ta pati situacija su automobiliais ir tame pačiame Paryžiuje. Pats mažą automobilį irgi pirkau tik dėl to, kad tenka numestą ant gatvės laikyti. Per tuos kelis metus jau netekau veidrodžio, kažkas įmovė į galą ir sulaužė buferį, priekinis buferis su kapotu irgi turi požymių, kad kažkas buvo įsirėmęs
Senis 2013-05-22 23:48
O tai pasmus vidutinis atlyginimas ne virs 2000LT ? tarkim jai taupai ant naujo mineko, tai puse algos mokesciam/maistui ir masina ipirksi tik po 3/4 metu duhhh tai gal todel mazai nauju ir perkama... +keliai duobeti +didele tikimybe kad tavo pastatytam automobiliui nuspirs veidrodeli, ar pradurs padanga, ishdauzys langus, kam nauja pirkt
Autofanas 2013-05-22 23:57
Pala,pala-tu ka rimtai focus lygini su 7 klase? Kur tu tais vingiuotais keliais lakstysi,su ta fiesta? Sakai smagiau ST? Gal geriau nedaryk sau gedos snekedamas nesamones,ten kur nieko nenutuoki. Jai cia siulai googlintis,tai pasigooglink apie ta vadinama 2.5 tonos nemanevringa laiva tarkim e65/66 bet tada imk irgi atitinkamai stiprias versijas,tokias kaip 760i arba imk tarkim jau tikrai nenauja,F01 760motoru su 537ag ir 750nm sukimo momentu ir judinimu 2.5tonos per 4.5sec. O kur konfortas,kur dar saugumas ir isvis ka tu cia lygini bb su pirstu,geda net skaityt..
Indzius 2013-05-23 00:04
Kazkodel pamirsta kad per tokius kelius, mazos masinytes paprasciausiai sukris i tas duobes, jas nespesi tvarkyti, keliu bukles kazkaip kaip veiksnio niekas nemato... Tikslas, kad pirktu daugiau mazu masinyciu uz didele kaina? Juk tos naujos nedegina maziau kuro, 1984 metu 1.6 turbo wv dyzelinis variklis, 4.5 litro/100 km... Jei maza tai geriau kuo nors? Pirk uz 10000 ir nei perdaug iklimt i skolas nereiks nei po to suzinot kad pavyzdziui kokios isdauztos lempos kaina bus kokie 1200.. kaip tada pasidarysi menesio imoka lizingui jei teks paremontuot ta naujaji.. ar jis tiek sutaupis kuro ar islaidu remontui kiek kad vazynesi su tvarkingu senesniu kokiu 10 metu automobiliu? vien detaliu bent gausi nebrangiai.. Kai bus vidutine alga 5000 i rankas tada gal ir galesim pirkt elektromobilius, tik tada gal sugalvos elektrai namuose pasigamintai 40% mokesti uzdeti... Manau tokius straipsnius dabar, laidas per radija ir tv, labai remia naujais auto prekiaujantis tinklas.. Per ziniu radija kalbejo koks ten asocijacijos direktorius, stai zmogus kuris dirba uz savo alga, turi dydeli auto(del saugumo) ir siulo visiem pirkt bent koki maza brangu(siai dienai mum) automobili.. Bando seime ivairiais budais prastumt apmokestinimus, ar ten be pvm kad galetu pirkt zmones, visais atvejais laimi tik auto salonai, o zmonem, na isivaizduojamas konfortas vairuot nauja, minimalios komplektacijos automobili... Reiketu kad kokie zurnalistai maziau parsidavynetu ir rialiai patyrinetu ir pateiktu visuomenei vistik ar ten koki oro srauto davikli pagrindini dirza ir vaziuokle labiau verta pasiremontuoti ir taipat sauniai vazyneti ar pirkti nauja, ir tiketis kad jis pernelyg daug nesubyres, kad pakaktu, tu garantiniu aptarnavimu, kad viskas kas nutiks nebus priskirta kokiai tai duobei nevietoj pasimaisiusiai, del ko garantynis aptarnavimas nebus taikomas... Tik mano nuomone.. Vazyneju su dabar su 2.5 dyzeliu su auksto slegio ipurskimu,degina 5.5/100km, ir nesijauciu labai nusidejas kad jam 10 metu, juk naujiem auto pagamonti ismetama daug co2, o kiek kitu medziagu pateks i aplinka jei visus virs 10 metu auto ismesim nesvarbu perdirbimui ar kam.. Reikia tausoti ir gamta, o skatinant vartojima simtai straipsniu raso veda tik prie globalios katastrofos... Geriau atveztu i lietuva pigiu elektromobiliu, nei cia ispardavynetu del krizes atpigintus auto.. Tuomet gal ir pritarsiu jei ten bus atsparus lietuviskiem keliam tokie auto..