Verslo specialistai – apie tai, kuo „Omnitel“ neįtiko klientams

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

w00xer 2013-06-19 09:08
paskaicius antraste ir straipsni kyla klausimas - tai kuo omnitelis neitiko klientams? Nes nebuvo nemokamos konsultacijos, kuria dabar padare? nesu megejas prie straipsniu ir antrasciu kabinetis, bet bent mano nuomone antraste nelabai atitinka straipsnio turinio.
keturi 2013-06-19 10:58
Buvau Omnitel klientas kol jie ivede ta asmenini plana, tada sekmingai pabegau, po poros metu konsultantas pasiule labai palankia sutarti, grizau. Po to vel pabegau i tele2 ir nebenoriu su omnitel tureti reikalu. Pastebejimai butu tokie - geras klientu servisas, geras rysys, reti jo sutrikimai, bet saskaitas tai jie is oro rase ir ne sykio nebuvo tokios klaidos kad man reiketu moketi maziau. Nuolatinis uzsiemimas kiekvieno menesio gale traukti pilna isklotine ir sumuoti, tada skambinti i aptarnavimo centra ir aiskintis. Ir kiekviena karta tas pats rezultatas, atsiusdavo mazesne saskaita, taciau vis tiek pagal isklotine ne tokie skaiciai turedavo buti, buvo atveju kai skambindavau kelis kartus ir kiekviena syki vis mazesne saskaita atsiusdavo. Ir dar kai paskutini syki isejau, tai jie paskutinei saskaitai dar ir busimo menesio islaidas prirase, bet jau buvo viskas igryse juodai, tai susimokejau nesigincydamas, kad tik paleistu. Tele 2 aptarnavimas prastesnis ir zymiai daznesni rysio sutrikimai, per metus bent 5 kartus uzstringa sms, po dienos ateina kruva, bet ne visos, kelis kartus buvo taip kad mano siustas sms nukeliaudavo abonentui ne viena kaip turetu buti, o keliasdesimt kartu, po vieno tokio atvejo turejau konflikta, teko aiskintis kad nesu beprotis ir nesiuntinejo vieno ir to paties sms keliasdesimt kartu. Kartais neveikia arba labai silpnas 3G rysys(mazuose miesteliuose). Bet su saskaitom dar ne sykio nebuvo nesusipratimu, tiesa sakant kartais jau ir nebetikrinu.
Kirtiklis 2013-06-19 11:22
Nežinau kaip čia būna, kad visokių tokių įvairių problemų turi kaip minėjo čia kiti, bent jau pas mane Tele 2 nebuvo tokių nutikimų, ar kad ryšio neturėčiau (na ne tikrinu kaip pamišęs visur, bet kai reikia prašyti visada būna). Tai gal dėl to kad Pildyk naudoju?
MantasNo 2013-06-19 18:25
Man per 10metu viena karta buvo rysio problemos su tele2, tada gavau 5lt i saskaita. Kad ir kaip kas nekencia to t2, bet be jo turbut ir dabar moketumet po 3lt/minute.
cosmosas21 2013-06-19 18:29
"„Omnitel“ bando atsikratyti klientų: neva sunku perprasti bendrovės siunčiamas sąskaitas, sužinoti, už ką klientas moka." - kad taip ir yra:DDD Atsimenu dalino studento korteles, galima buvo net 3 paiimti, tipo draugam. Planas - viskas už 0 LT* Tai net neaktyvavus kortelių sąskaitos ateidavo po 15LT už kortelę(dėl automatikšai aktyvuotų paslaugų, kurių tau nereikia) - viso 45 LT. Gerai, kad sutartis neterminuota ir pirmus 3 mėnėsius už paslaugas buvo 0 LT. Tai po pirmos sąskaitos nesinaudojus kortelėm iš karto ir atsisakiau - žala 0 LT, bet tai įsivaizduojat kokios sąskaitos būtų po 3 mėnesių jei dar ir naudočiaus kortele? Kaip ir anksčiau naudoju Pildyk ir esu patenkintas Dėl 3G ryšio - tai vienose vietose geriau Omnielis traukia, kitose - Tele2/Bitė tad pagal savo regiona ir renkiesi viena is 3.
perihellis 2013-06-19 19:22
naudojausi tele2, omnitel, bitė ir teledema paslaugomis. tele2 tik kad prastesnis ryšys, nei ominitel, bitė bei teledema, tačiau visa kita tvarkoj. Su omniteliu daug vargau ir bent kolkas nieko nenoriu turėti bendro su jais. Reiktų pakeisti požiūrį į klientą, o ne mokamą ar nemokamą kažką daryti. Teledema ir bitė tiek kokybe, tiek aptarnavimu, tiek konsultacijom, tiek sąskaitom tiek viskuo kitkuo lenkia tele2 bei omnitel dideliu žingsniu.
Bobinux 2013-06-19 19:46
Omintel, tai tuoj bankrotas gres, tik geru marketingu uzsiima, aisku kokybe nera prasta, bet poziuris i klientus, kainos kosmines, tikrai prives prie nieko gero.