Japonai išrado 10 kartų talpesnes telefonų baterijas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

nondescript 2013-08-04 14:07
Po 2 kartus? Mano trečia noškė laikydavo vos ne dvi savaites, kai dabar telefonai ilgiau dienos nelaiko, aišku programos labiau apkrauna ir t.t. Bet tik nereikia sakyt, kad per tuos 10 metu baterijos labai patobulėjo.
immortallt 2013-08-04 14:22
Įsidėk į Nokia 3310 šiuolaikinį akumą, laikys mėnesį gyvą.
CiukCia 2013-08-04 16:31
Deja nelaikys. Baterijos tobulejo, bet ne taip kaip kazkas cia isivaizduoja. Tarkim pradziai su 3310 ejo NiMH "Nickel–metal hydride" akumuliatoriai 900mah. Nuo to laiko kai buvo sukurta nimh technologija ir paleista masine ju gamyba jos talpos atzvilgiu nepatobulejo ne trupucio. Tai yra tokio pat dydzio baterijos nuo pirmos partijos ir paskutines kai baigesi ju era. Ju talpa butu vienoda. Griztant prie 3310 tai dar prie ju atsirado Li-ion "Lithium-ion battery" islaikant tuos pacius gabaritus baterijos jau turejo 1000mah. Tai yra padidejo tik 100mah. arba 10% Talpos atzvilgiu jos kaip ir "NiMH" nepatobulejo nes neimanoma naudojant tapacia technologija padidinti talpa islaikant matmenis. Talpa dideja tik didinant bateriju matmenis. Arba keiciant technologija. Kiek rusiu bateriju atsirado nesunkiai ir pats rasi internete. Manau pasiskaiciaves suprasi, kad ju talpa nesugebejo per tiek metu padideti iki 2 kartu. Belieka laukti 5metus ir nauju bateriju su nauja techologija. Nors 5 metu tarpas gali reiksti tik, kad ju pritaikymo masinei gamybai yra dideliu problemu. Ir jos gali likti taip ir neissprestos ... eilini karta...
Verslininkas 2013-08-04 16:47
Nepykstu, gal kiek ir pavirsutiniskai mastau apie masinu gamyba, matyt del to kad neteko susidurti su ja. Is vienos puses noretusi tiketi tavimi nes tikrai logiski teiginiai, galbut taip ir yra. Bet mano logika risasi su tuom ka matau, ten kur gyvenu, ir poreikiais tu su kuriais bendrauju. Siuo atveju galiu pasakyt aiskiai, elektromobiliu reikia, ir daug kam reikia. Jeigu vos prasidejus naujiems metams, as gatveje isejes matau 2013 masinu vos ne kas 5 masina, tai mastom kad tikrai daug kas ima ir perka, bet vistik kainu skirtumai nezmoniski, paprasciausia maziuka turbut dvieju sedyniu elektromobili pirkti uz 30-40 tukstanciu euru, ar uz ta pacia suma nusipirkt BMW koki nors 520 dyzeli 2013 metu, kuris vartos kuro gramus. vistik as ir pats imciau bmw, o kodel taip yra, tu sakai kad daug kas is naftininku investuoja i atsinaujinancius saltinius - TAIP, bet is dalies. naftininkas investoja tiek kad uztempt kiek imanoma jo persierientavima i elektromobilius, juk jam patogiau yra dabar gamint tas masinas kkurias gamina dabar. kai tuo tarpu elektromobilius gaminti labiau verziasi mazesnes imones, arba visai naujos. Ir kokiam BMW tai visai ne i nauda, nes logiska kad jam pakeist kelias desimtis gamyklu bus daug sunkiau, kur det ta sena technika kuri gal dar net neatsipirko. ir kur viska pradet nuo 0, vienu atveju geriau, kitu velgi. vienareiksmiskos nuomones nelabai gali buti, nes tie patys rusijos naftininkai, arba arabijos seichai, faktas kad jie perka patentus investuoja, bet visa tai daro tam kad stabdyt perejima is vienos rinkos i kita, o ne kad ja skatint. kodel tuo metu taip visas pasaulis, rusija verkia kad reikia mazint isgavima? skaiciuoja milijonius nuostolius del keliu dienu prastovos? ir kodel taip skuba grezt naujus telkinius ir juose kazka isgaut kad net sprogineja, griuna gamyklos? Vistik ne visiems yra naudinga. Todel dar karta pasikartosiu, jeigu dabar butu isleistas akumas, kuris talpa padidintu 10x, as asmeniskai manau, kad tai ismustu is rinkos visus didziuosius zaidejus tokius kaip BMW, audi, JAV visus ten velnius, ir visa gamyba persimestu daug greiciau kokioj nors japonijoj, kinijoj ir tai butu staigus suolis, nes kinai su japonais pajute persvara tikrai nenusileistu, bet dabar tie patys BMW, audi koncernai, daro sajungas su kinijos monopolininkais, tiksliau speju lenda i uzpakali, kad tik kuo ilgiau butu uztemptas perejimas... aisku ne man sprest, bet vaizdas toks susidaro. nes kazkaip europa turedama didziules galimybes, nepastebejau kad pranestu apie kazkokius akumuliatoriu atnaujinimus, jei kazkas ir vyksta tai tik kinijoj arba japonijoj... P.S. sakai pereis letai? is telefono i smartfona perejom per kiek? 2-3 metus? o atrode kaip, irgi kad 10 metu teks laukt kol iseis kazkas idomaus. kompuose karaliavo kas? microsoft? IBM ir t.t. kas dabar? android, samsung? taip ir cia, rinka keiciasi, is europos ir jav viskas persikelia i kinija ir japonija, jie atlaiko geriau visa tai, ir as garantuoju, kad su elektromobiliais bus taip pat arba bent jau panasiai.. o mes ir liksim sedet prie tu paciu pumpaduzu
immortallt 2013-08-04 20:26
Verslininke, kas dėl smulkiųjų gamybos elektromobilių, tai esmė ta, kad tai nauja niša ir realiai gamyba visai kitokia nei VDV. Čia panaši situacija kaip ir avialinijos. Kodėl SAS'as pralaimi kovą RyanAir, aviakompanijai, kuri į rinką įėjo žymiai vėliau, o SAS'as turi daugiau patirties, geresnį vardą ir pan. Todėl, kad skiriasi verslo modelis ir pakeisti modelį kainuoja per brangiai. Pigiau uždaryti ir naują atidaryti. Na elektromobilis už 40,000 eurų, tai jau beveik išeina Tesla Model S, kuris atitinka kažkur 5 BMW lygį, o įsibegėjimas kaip M5. Kas dėl stabdymo, nu baik juokus. Vienintelis dalykas, kas stringa su elektromobiliais tai akumuliatoriai. Juos irgi stabdo? Na bet jei pagalvosi, tai suprasi, kad tas, kas turi masinei gamybai tinkamą patentą, taptų toks turtingas, kad iš naftos niekad tiek neuždirbtų. Kaip taip? Naftą išgaunančių kompanijų pasaulyje daug ir su jais visais konkuruoji. Jei gamini akumuliatorius, kokių niekas kitas negamina, tai esi monopolininkas pasaulyje ir gausi didelius antpelnius jei tik produktas bus tiek pranašesnis už esančius akumuliatorius. Automobilių gamintojai daro sąjungas su Kinijos kompanijomis tam, kad patektų į rinką. Kitaip jų neįsileidžia. Geriau papasakok tu man, kaip jie taip gumą užtempia? Na dažnai būna, kad vienos srities tyrimai koncentruojasi vienoje šalyje ar regione, nes ten sukaupiama daugiau patirties, išsiugdomi geresni specialistai. Kas dėl perėjimo prie smartphone'ų, tai šiaip tai truko kokie 5-6 metai + buvo pereinamasis laikotarpis ir kol dar Nokia buvo pakilime. Kitas dalykas, telefonas yra "consumer good", vidutiniškai pasaulyje jis keičiamas kas 2 metus. Mašina tuo tarpu keičiama vakarų pasaulyje kas 7-10 metų. Skandinavai ir dar ilgiau tempia, nes mokesčiai baisiai dideli. Mūsų regione naujų automobilių perkama itin mažai, dažniausiai perkami devėti. Praeitų maždaug 15 metų, kol Lietuvoje būtų dauguma elektromobilių, nuo to momento, kai vakarų Europa pereitų didžiąja dalimi prie elektromobilių, tai gaunas, beveik 20 metų uždelsimas. Aišku, brangstanti nafta, gerėjantis gyvenimas uždelsimą sumažintų, bet suprask, kad automobilis, tai ne telefonas. Kompuose kaip karaliavo Microsoft, taip ir karaliauja. Planšetuose android laimėjo, kaip ir samsung, bet tik tiek. Į Japoniją neitin daug kas keliasi, o į Kiniją keliasi dėl kitų priežasčių. Net pigi gamyba nėra pagrindinė. Pagrindinė priežastis - milžiniška auganti rinka - 1-1,5 mlrd būsimų klientų! Tai daugiau nei Europa ir JAV sudėjus kartu, o auga Kinija tikrai greitai. Kas dėl akumų talpos padidėjimo, gal man taip tik atrodo, bet nedaug didesni akumai dabar yra 3,000 talpos.
Arwis 2013-08-04 22:18
Net ir siandien kai sita rasau, smartphone market'as vakaru pasaulyje uzima apie 50-60% visu mobiliu irenginiu, jai paimsim pasaulini masta, smartphonai vis dar mazuma. O tai daiktas kuri siaip ar taip keiciam kas 2-3metus. Automobili keiciam daug reciau.
krakalas 2013-08-05 11:18
jei domina apie elektromobilius pagrįsta nuomonė, čia visai įdomus skaitinys, aš ir buvau už elektromobilius, dabar ne. http://www.ludens.cl/philo/electric.html beje, biodegalai turetų būt nebloga alternatyva, t.y. bioetanolis ir biodyzelis. Juos gi dabar galima ir ant dabartiniu auto naudoti labai mažai perdarant automobilį, tik klausimas ar užtektų auginimo plotų.
immortallt 2013-08-05 12:05
biodegalai - tinka tol, kol naudoja <1% populiacijos. o straipsnis, nors yra teisingų teiginių, bet maždaug taip: kam kažką daryti, jei šiuo metu nieko nepadarai. Visa tarša ir problemos susijusios su elektromobiliu. Taip pat nutylėtas faktas, kad panaudotus akumus gali parduoti. Beje, man rodos naudoja ličio jonus, brangiau, bet tarnauja daug ilgiau, o kas dėl naktinio tarifo, tai kompas pats parenka kada krauti.