„Volkswagen“ vejasi nuvažiuojančius „Renault-Nissan“ elektromobilius  (0)

„Volkswagen Group“ vadovybė brėžia naujus koncerno veiklos vektorius. Vienas iš jų – tapti pasauliniais elektromobilių gamybos lyderiais, kuriais šiuo metu vadinami „Renault-Nissan“ aljansas.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Volkswagen“ vadovas Martinas Winterkornas tvirtina, kad iki 2018 metų „Volkswagen Group“ koncernas taps vienu geriausių automobilių gamintojų visose srityse, įskaitant visų kategorijų elektromobilių gamybą.

Frankfurto automobilių parodoje „Volkswagen“ grupės markių stenduose pristatomi elektromobiliai „e-up!“ ir „e-Golf“ bei įkraunami hibridai „Audi A3 e-tron“ ir „Porsche Panamera S E-Hybrid“.

Dauguma Frankfurte demonstruojamų koncepcinių modelių labai realūs ir netolimi nuo kasdienybės – jie arba masinės gamybos debiutantai, arba gamybai jau patvirtinti priešserijiniai modeliai.

Pristatydamas „Volkswagen“ elektrinio mobilumo koncepcijas, koncerno vadovas M. Winterkornas akcentavo pastarųjų ekologiškumą, pabrėždamas, kad net veikdami kartu su vidaus degimo varikliais hibridinių sprendimų kontekste, elektros motorai yra labai draugiški aplinkai, nes patys neišmeta teršalų, o veikdami kartu su vidaus degimo varikliais, mažina pastarųjų taršą.

Atskleisdamas „Volkswagen“ siūlomų hibridų savybes, M. Winterkornas atkreipė dėmesį į hibridinių sprendimų gausą ir pripažino, kad ši hibridinių sprendimų įvairovė atspindi koncerno inžinierių pastangas įveikti šių dienų mokslo keliamus iššūkius ir apribojimus, stojančius skersai kelio tobulą variklį kuriantiems mokslininkams. Taigi, ateityje hibridinių sprendimų turėtų mažėti, ir pastarieji trauksis, užleisdami vietą dar tobulesniems pavaros mechanizmams, dėl kurių hibridinė schema tampa nereikalinga. Visgi aukščiausias dabarties rinkos potencialas netolimoje ateityje priklauso įkraunamiems hibridams.

Iki 2014 metų 14 įvairių koncerno markių modelių turės hibridines arba visiškai elektrines modifikacijas, o vėliau, jei bus paklausa, tokių modifikacijų padaugės iki 40-ties, įskaitant automobilius su ne elektra varomais alternatyviais pavaros mechanizmais.

Šiuo metu „Volkswagen“ turi 400 mokslininkų, besidarbuojančių elektrinio mobilumo kūrimo srityje ir 70 000 įvairių profesijų ir kvalifikacijų darbuotojų, jau dirbančių elektromobilių gamybos ir aptarnavimo srityse.

Kasmet „Volkswagen Group“ investuoja daugiau nei 7 mlrd. eurų į mokslinius tyrimus ir konstravimą. Didelė šių lėšų dalis tenka elektrinio mobilumo sprendimų kūrimui.

Vienu iš didžiausių laimėjimų elektrinio mobilumo srityje yra naujos modulinės elektromobilių ir hibridų konstrukcijos įdiegimas, suteikiantis galimybę iš unifikuotų dalių gaminti alternatyvinius pavaros mechanizmus po visą pasaulį išsidėsčiusiose koncerno gamyklose: Bratislavoje, Puebloje, Volfsburge, Leipcige ir Ingolštate.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(4)
(0)
(0)

Komentarai (0)