DOTA 2 užima 3% pasaulinio interneto duomenų srauto (Video) (15)
Konferencijos LinuxCon 2013 metu kompanijos Valve vadovas Gabe Newell pasidalino su atviro kodo bendruomene įdomia statistika, praneša puslapis PCGamesN.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pranešama, kad kiekvienas populiariai MOBA strategijai DOTA 2 skirtas atnaujinimas generuoja nuo 2% iki 3% pasaulinio Interneto duomenų srauto.
Reikia pažymėti, kad DOTA 2 atnaujinimai pasirodo gana dažnai: paprastai Valve juos išleidžia kartą per savaitę. Neretai atnaujinimai užima nemažai vietos. Jei atsižvelgtume į tikrai didelį žaidimo populiarumą ir tai, kad jis yra platinamas nemokamai, 3% pasaulinio duomenų srauto nėra jau toks stebinantis dalykas.
Dabartinės LinuxCon 2013 konferencijos metu Gabe Newell taip pat papasakojo, kad kitą savaitę kompanija Valve pristatys tam tikrą aparatinį įrenginį, kuris veiks su operacine sistema Linux ir kuris apjungs savyje mobilių įrenginių, pramoginių centrų ir stacionarių sistemų funkcijas. Ekspertų teigimu, juo turėtų tapti žaidimų platforma Steam Box.
Gabe Newell teigimu, nė viena iš šiuolaikinių uždarų platformų negali apjungti mobilius įrenginius, namų svetainėms skirtus pramogų centrus ir stacionarias sistemas viename įrenginyje. Kartu pažadėta, kad Valve greitu metu papasakos, kaip išspręsti šį klausimą ir kaip Linux gali tapti nuolatiniu jūsų svetainės svečiu. Tikėtina, kad toks sprendimas tik dar labiau padidins DOTA 2 populiarumą.