Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
bahuriux 2013-10-03 19:30
Is patirties galiu pasakyti, kad geresni sukibima turi padangos kuriu krastai taip pat israizyt zigzagais, kaip ir pats protektorius. Ir kad siauros padangos yra blogiau nei placios daugumoj atveju, ypac kai reikia ivaziuoti i kalna kai kelias apledejes ir dar apsniges. O visa kita jau pasake straipsnyje.
Blogas israizymas nes nera sonuose israizyta. http://www.auto123.com/en/multimedia/ph ... pg=p_1_n_a
Geras rastas.
PS cia ne reklama, ar antireklama, bet pagooglinus pirmi pvz kurie atitiko ka noriu pasakyti.
Sigitas.lk 2013-10-03 19:54
O idomu ziemai geriau rinktis rotacines ar radialines padangas?
andriulis 2013-10-03 20:02
Na su lipeikiu viskas aišku, gavo roadstone padangų pigiai dėl to ir siūlo pirkti jas, nes matomai uždarbis didesnis ir šiek tiek pakonkuruoti gali su naudotų padangų pardavėjais, bet žinant lietuvį, rinksis geriau už tą sumą naudotus michelin'us nei naujas roadstone...
Bahuriux - kiek suprantau iš tavo komentaro, kad plačios žieminės padangos geriau nei siauros? Tai tik įdomumo dėlei kodėl žiemos ralyje važinėja su dviratinėm padangom?
Beje aš naudoju būtent tas padangas kur tu nurodei jog blogos, tai aš nepamenu kada su tokiom gerom žieminėm padangom esu važinėjęs.
andriulis 2013-10-03 20:12
Sigitas.lk su rotacinėm vasarinėm padangom, tokiom kaip http://www.m5board.com/vbulletin/attach ... _3143a.jpg net vasarą ant šlapios žolės turi prastą sukibimą. Tad žiemai dažniausiai naudojama pusiau eglutė, kaip bahuriux nurodytoje nuotraukoje.
wi_lius 2013-10-03 20:16
Jei po sniegu yra ledas, tai deda siauras padangas su didžiuliais šipais, kurie kabinasi į ledą. Tada ir greitį pasiekia didesnį, net negu vasarą važiuotų.
FtBall 2013-10-03 20:35
Nekoks pavyzdys. Visiškai skirtingos taisyklės galioja profesionalams ir ne. Nemažai vairuotojų žiemos neišgyventų, jei duotum jiems galu varomą automobilį be elektroninių asistentų. O profesionalai atvirkščiai - tokius automobilius kurkas geriau valdo. Grįžtant prie padangų - plačios padangos sniegą suslėgtų, o siauros jį 'skrodžia', todėl lengviau pasiekiamas ledas, į kurį dygliai kimba vos ne geriau nei vasarinės padangos į sausą asfaltą.
blizzard 2013-10-03 20:43
Siauros geriau kai reikia važiuot per didelį sniego sluoksnį. Daugiau siaurų padangų pliusų nelabai matau.
Iš asmeninės patirties galiu pasakyt, kad tiek kiek mes išnaudojam savo automobilį žiemą, miesto sąlygomis ir šiek tiek užmiestyje, tai realiai nėra didelio skirtumo su kokiom padangom važiuojam. Net nėra didelo skirtumo ar su universaliom ar su žieminėm.
Būkim biedni bet teisingi, keliai Lietuvoj valomi pakankamai, nesam profesionalūs vairuotojai, greitis žiemą vidutinis būna +- 40-50km/h, apie lenkimus praktiškai galim pamiršt..
Atsižvelgiant į šituos faktorius galiu pasakyt, kad jokio skirtumo nėra ar tavo padangos zigzagų rašto, ar eglutės ar minkštos ar kietos, nes žiemą tu vis vien važiuoji pagal srautą bendru greičiu, prisilaikydamas didelį atstumą.
Žinoma minkštos juntamai geriau stovi ant apledijusio kelio nei kietos ir aišku protektoriaus gylis duoda savo..
Kalbant apie padangas, pastaruoju metu (artėjant žiemai) pasirodė užsakomųjų straipsnių kurių esmė yra primint vairuotojams kokios geros yra padangos iš specelizuotų parduotuvių.. Pilna dabar straipsnių apie padangas ir t.t. Tai nekas kitas kaip prekybininkų triukai prieš sezono atidarymą.. lygiai taip ir 90proc. pliusų ir trūkumų apie padangų rūšis ir t.t.
Atvažiuosit ant ledo, nesvarbu su kuo važiuosit, suprasit kad atvažiavot ant ledo per pirmą sekundę.. nesvarbu kokio jūsų padangos bus, sukibimą prarasit praktiškai visą, tada pamatysit kad padangų rūšys/kainos/specifikos/kietumai ir visa kita suteikia jums tik minimalų pranašumą nuo turginių restauruotų padangų su gilesniu protektorium..
Yra kaip yra, tiesiog gaila būna žiūrėt kai žmogus išleidžia 600 ir daugiau litų už 4 padangas, o kai duoda pavairuot mašiną, supranti kad ji ant kelio stovi praktiškai taip pat kaip, kad mano su universaliom turginėm už kelis šimtus..
Reziume ką noriu pasakyt, tai norint tikrai pamatyt tas visas savybes ir tą didžiulį skirtumą tarp "gerų" padangų ir "blogų" padangų, reikia važiuot ties išprovokuoto slydimo riba, o žiemą taip tikrai 90proc. mūsų nevažiuoja, kad nuvažiuotumėt iš taško A į tašką B 50km/h greičiu, jum tikrai per akis ir paprastų padangėlių..
bahuriux 2013-10-03 20:59
As ne apie protektoriaus (kaladeliu) rasta kalbu, bet apie padangos krastuose esanti ispjaustyma. Turbut nesupratote ka noriu pasakyti. Tiesiog zinau tai is praktikos. Guma turi buti minkstesne, kaip kas nori taip tegu varto, bet tiek vasarai tiek ziemai as imu minkstesnio misinio padangas, nei visi, karkasas zinoma kietas turi buti ypac vasara.
andriulis 2013-10-03 21:18
Aš gerai suprantu jog su siaurom žiemą geriau, tiesiog uždaviau retorinį klausymą žinodamas atsakymą. Tą ir norėjau sužinoti ar teisingai supratau bahuriux.
Blizzard tik nereikia pasakų, kad nėra skirtumo tarp minkštų ir kietų.
Nerkus 2013-10-03 21:21
aš tai manau, kad ant padangų ir prezervatyvų taupyti negalima, ypač žieminių padangų. Nereikia pirkti pačių brangiausių, bet tikrai nereikia ir pačių pigiausių. Kartais žiemą net papildomas griovelis padangoje gali padėti.
Paramotoras 2013-10-03 21:29
Pradziai tai normaliai zieminiu padangu daugiau dveiju metu apskritai nerekomenduociau. Vien del gumos kietejimo. Tas pats liecia naudotas. Jos senos ir kietos. TODEL IR ISMESTOS nes jau savo atitarnavo. Geriau restauruotos minkstos. Per puru sniega geriau placios nes slegis mazesnis ir maziau auto klimsta. Su Siaurom prasmengama iki dugno. Kas liecia ksandinasviska klimata ( oas jau cia ne vieni metai) tai apie kazkoki stabiluma sunku kalbeti. Vietiniai paprastai renkasi minkstas padangas porai metu ir dziaugiasi. Po to perkamos naujos ir stengiemasi ziureti nauji modeliai kad neapultu kokios 5 metus sandeliuos praguleja.
kestutisz 2013-10-03 21:37
Ir taip ir ne. Ne, nes su gerom padangom tikrai stabiliau važiuojasi, o "ledo kelio" pas mus beveik nebūna, dažniau pliurzė. Ir neretai lengviau pravažiuoti vienaračiu kibiriuku gerom padangom nei 4x4 universaliom (gi baisiai brangios žieminės, kiek čia tos žiemos, aišku jei prošvaista leidžia). Ir taip - didesni šansai nusivožti nuo kelio, nes geriau bėgėjasi, t.y. problemų gali prisidaryti ten kur su lievom padangom ir neprivažiuosi :)
Anonymous 2013-10-03 21:40
Senos - kietos? Taip, jei dunlopas ar pireli! Wredestein net ir 10 (!) metų geriau kimba ir minkštesnės už naujas pigias.
andriulis 2013-10-03 21:43
Paramotore - padangom rekomenduojama iki 6metų senumo. Žiemines padangas labai lengva patikrinti tiesiog spaudžiant pirštu į protektorių. Sunkiau yra patikrinti kaip jos ilgą laiką buvo sandėliuojamos.
immortallt 2013-10-04 02:40
blizzard, labiau nusišnekėt negalėjai. Duosiu tau vasarines ar sezonines padangas ir geras žiemines padangas - skirtumas kaip dieną ir naktį. Aišku, jei važiuoji kaip pensininkas, tai geriau imk invalido vežimėlį iškart. O tai po to niekas ir nepravažiuoja per miestą. Nori suprasti kaip svarbu padangos? Pasiimk dviratį ir išbandyk skirtingas padangas ant šlapios dangos, suprasi per 5 minutes, kai tėkšis posūkyje ant šono.
O kas dėl restrauruotų, aną savaitgalį pasisekė nenulėkt nuo kelio, dar tik įsibegėjant greitkelyje pradėjo šonas dunksėt vairuotojai (važiavau kaip keleivis), aš paprašiau sustos, nes pasirodė pavojinga. Kolonėlėje ir vienaip ir kitaip žiūrėjau, kol pastebėjau, kad iš vidinės pusės rato protektoriaus sluoksnis nuo pačios padangos atplyšt pradėjo. Dar ir paprakaituot teko, kad panai ratą pakeist. Tokie jau bairiai būna kai perki rethreaded (o jai sakė, kad tik devėtos) padangas.
Paramotoras 2013-10-04 07:55
Bet minti supratai. Jei padanga sandelyje jau koki 4-5 metai tai kiek liko eksploatacios laiko? Metai arba du. O staripsnyje kaip tik rasoma jog nesamone pirkit padangas kurias galesi eksploatuoti tik pora metu. Bet taip ir gaunasi su piguva ir ypac kilmingu pavadinimu. Normliam pasaulyje ju niekas nepirks tai ir valo sandeliu i rinkas kuriem brendai svarbiausia.
runce 2013-10-04 09:53
gali padanga sandėly ilgai stovėt ir nieko jai nenutinka (ne 20m. aišku) ir tokia padanga bus pigesnė vien dėl pagaminimo datos
immortallt 2013-10-04 11:29
Jo, pienas pastovėjęs porą mėnesių ir pigesnis bei geras būna.
Simplicity 2013-10-04 11:42
Jei plačiau pasidomėtumėt, tai yra tūkstantis ir viena svetainėje, kurioje rašoma jog padanga gali 4-5 metus sėdėti ant lentynos ir po to dar antra tiek važinėti gatvėmis. 6 metai yra rekomenduojamas padangos eksploatacijos laikas.
mar444nas 2013-10-04 11:45
Norit geru padangu pirkit digliuotas.Tikrai neapsiriksit. kaikas gali postringauti kad neverta, brangiau kainuoja, triuksmas didesnis ir panasiai. Jei rupi jusu , automobilio ir kitu asmenų saugumas tai patikekit atsipirks su kaupu. 2 metus vazineju su Nokian Hakakapelita 4 padangom ir problemu nematatau. Ne karta kaili isgelbejo vien todel kad sipai sudeti. Plikledis nebaisus taip pat. Uzstrikti kelyje tai na nebent per laukus vaziuotumet. Pamenu ir stovejimo aikstelese buvo vietu kur niekas nesistate automobilio nes zinojo kad nebeisvaziuos is ten del sniego ir po juo esanciu ledo. O as tai drasiai statydavausi. Atrodo kam reikia sipu mieste, ogi prisiminkit praeita ziema kai plikledis padenge viadukus ir kai stovincios masinos čiuoze pakalniui. Aiskus jei giveni nuosavame name ir kiema trinkelemis isiklojes tai nekas su sipais jei reikia sukinetis nes isbraizo. Bet kiekvienam padangos pagal poreikius
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Renkamės žiemines padangas: naudingi patarimai, leidžiantys taupyti pinigus