Kompiuterinių žaidimų rinka muša rekordus  (0)

Pasirodęs vienas labiausiai laukiamų kompiuterinių žaidimų pasaulyje – „Grand Theft Auto V“ („Didysis apiplėšimas V“) – kūrėjų lūkesčius pateisino su kaupu. Žaidimas per tris dienas perkopė 1 milijardo JAV dolerių (apie 2,6 milijardo litų) pelną, tapdamas geriausiai parduodamu viso pramogų verslo pasaulyje produktu.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šis žaidimas yra ne vienintelis, pasirodęs būtent rudenį, kada mokiniai grįžta į mokyklas, studentai – į universitetus. Vienos žaidimų kūrimo bendrovės atstovas teigė, kad „žaidimai sukuria begalę socialinių iššūkių žaidėjams, o kai jie viską įveikia, perkanda žaidimo logiką, imasi kito – sudėtingesnio, atitinkančio jo lygį. Ar galėtumėte įsivaizduoti, kaip puiku būtų turėti tokį mokyklos modelį?“ Taiklus marketingas? Verta susimąstyti, kuo grįstas šis kelias į svaiginančią sėkmę. 

Dauguma kompiuterinių žaidimų oficialiai nurodo, kad jų auditorija – beveik pilnamečiai (N-16) arba jau pilnametystės sulaukę jaunuoliai. Realybė rodo ką kita. Šiais metais ESA (Entertainment Software Association, Pramoginės programinės įrangos asociacija) parengė nemažai mitų griaunančią statistiką.

Pusė amerikiečių ir beveik pusė europiečių šeimose yra žaidžiami kompiuteriniai žaidimai. Žaidžiančiųjų amžius „susidėlioja“ į tris apylyges dalis: trečdalis tenka iki 18 metų vaikams, apie 32 proc. 18-32 metų jaunuoliams ir likę maždaug 36 proc. – 36-erių ir vyresniems vyrams. Taip pat netikėtas faktas, kad moterys kaip kompiuterinių žaidimų vartotojos beveik neatsilieka nuo vyrų. 

Vyrai čia sudaro viso labo 55 proc. vartotojų rinkos. Moterys, perkopusios pilnametystės amžių, kompiuteriu žaidžia daug daugiau nei nepilnamečiai jaunuoliai (atitinkamai 31 ir 17 proc.). Kiek mažiau šokiruojantis faktas – vidutinis kompiuterinių žaidimų pirkėjas yra 35-erių metų vyras. 43 proc. pirkėjų mano, kad jų įsigyti žaidimai yra kur kas vertingesnis pirkinys nei muzikos albumai, filmų DVD ar kino bilietai. 

Džiugi žinia ta, kad dauguma tėvų riboja vaikų laiką prie interneto, televizoriaus ir kompiuterinių žaidimų. Tai daro 86 proc. visų tėvų. Tiesa, 35 proc. tėvų bent kartą per savaitę prisipažino žaidžiantys kartu su savo vaikais: tai smagu visai šeimai (85 proc.), vaikai jų prašė (83 proc.), tai gera proga pabendrauti su vaiku (79 proc.), gera proga susipažinti su žaidimo turiniu (57 proc.), jiems patinka žaidimai lygiai taip pat kaip ir vaikams (49 proc.). 52 proc. tėvų teigia, kad kompiuteriniai žaidimai yra naudingi jų vaikams. Vien JAV per 2012 metus kompiuterinių žaidimų buvo parduota už 20 milijardų JAV dolerių (52 milijardus litų).

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Ekonomika.lt
Ekonomika.lt
(9)
(0)
(0)

Komentarai (0)