Penktadalis vairuotojų po autonominio automobilio nebenorėtų grįžti prie vairavimo (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Sigitas.lk 2013-11-12 10:47
Tai jiems reiktu pamastyti apie autobuso bilieta, o ne apie automobili.
Sljder 2013-11-12 11:08
Kai autobusas veš "nuo durų iki durų" bet kuriuo metu tai ir pamąstys. Asmeniškai pilnai suprantu tokį požiūri, kasdienis rutininis važinėjimas 50km/h greičiu nuo vienos sankryžos iki kitos tikrai malonumo nesuteikia. Žinoma važiavimas su gerra transporto priemone uždarose trasose, arba alpių keliais jau visai kas kita!
immortallt 2013-11-12 11:50
Kokie autobusai JAV... Bet kokie žmonės pasitikintys savimi... Matai 60% geriau vairuoja nei google, o kai įsijungi video, kaip JAV pašalo kur nors piečiau, gali raitytis iš juoko kaip nemoka vairuoti ir kokie durni, kai šokinėja iš mašinų, slįstančių gal ant 20km/h..
Verslininkas 2013-11-12 13:07
Vienareiksmiskai taip, reikia autonominiu masinu, pirmiausia vien del to jog masina apie 95% laiko prastovi, o jeigu tarkime masina butu visiskai autonomine, realiai tokios vienos masinos galetu uztekti 2 seimom, jeigu tarkime suderinus darbo grafikus ir t.t. arba darbai nera labai toli vienas nuo kito, su tam tikrais niuansais. logiska kad masinos uzimtuma butu visai imanoma pakelti iki bent jau 30%, kas reikstu zenkliai mazesnias islaidas tarkime kaip siuo metu dvieju normaliu seimu kiemuose stovi 3-4 masonis. ir tai yra baisu.
kestutisz 2013-11-12 13:44
Koks dar "baisu"? Bendra mašina tai čia kaip bendra laiptinė - šiukšlins ir laužys (tyčia ir netyčia) visi, o tvarkyti nenorės niekas. Vienintelis autonominės mašinos pliusas - gali pati nuvažiuoti prisiparkuoti kažkur toliau. Bet tuo pačiu minusas, nes generuos didesnį trafiką - vietoj rytinio kaščio į darbą ir vakarinio namo gausis 2 rytiniai ir 2 vakariniai kamščiai pirmyn ir atgal :)
immortallt 2013-11-12 13:56
Autonominiai automobiliai išmestų taksi iš rinkos, nes jie labai brangūs (dėl sėdinčio ten žmogaus). O šiaip autonominiai automobiliai stipriai sumažintų kamščius, nes kai pasižiūri, kaip žmonės nemoka važiuoti... Tai pralaidumas sankryžose gali didėti bent 3 kartus.
azotas 2013-11-12 14:23
Sakykim robotai isstumia furistus, taksi, autobusu vairuotojus, bet su jais kazkas vistiek tures vaziuot ? ta prasme jai sugenda arba nuleidzia padanga kas tada ?
kestutisz 2013-11-12 14:33
O tai dabar sugedus ar daug ką gali padaryti be padangos paspardymo ir evakuacijos į kažkokią saugią vietą?
omg 2013-11-12 14:35
Jei sugenda kas ar padanga prakiura yra tam skirtos tarnybos. Galvoji normaliose salyse autobusu vairuotojai patys autobusus taiso ar jiems padangas keicia?
sub 2013-11-12 16:42
Immortallt yra teisus, tokie autonominiai automobiliai turi pakeisti ateitį. Su jais keliautume ir pigiau ir greičiau ir saugiau. Nereikia lyginti kompiuterio su vairuotoju, manau žmogiškų klaidų padaroma daugiau nei technika suklysta. Ateityje taksi turi pakeisti tokie automobiliai, netgi darbo iš žmonių turbūt neatims, nes kiekvienam tokiam automobiliui turbūt reikės po vieną mašinistas ar kaip jį pavadinti, kuris prižiūrėtų autonominį rėžimą, o ir sugedus automatikai - galėtų pats vairuoti. O dėl bendro automobilio, kestutisz jeigu jūs įsivaiduojate, kad dvi šeimos negali dalintis tuo pačiu automobiliu - tai labai klystate. Žmonės dalinasi namais, daiktais - ir labai didelių problemų tai nesukelia, tai yra taupiau ir netgi patogiau. Dabar jau Lietuvos padangėje dygsta puslapis, kur gali išnuomuoti nereikalingą daiktą, netgi automobilį. Nelyginu šių dalykų, bet dalinimasis manau apsimoka visiems.
immortallt 2013-11-12 16:54
sub, google jau nuvažiavo bent 600,000km, kas yra vidutiniškai 20 metų vienu automobiliu. Jokių rimtų gedimų sistemoje ar avarijų nebuvo. Žinoma, reikia dar "tweakinti", bet iš esmės ateityje galėtų judriose sankryžose be šviesaforų nestabdant minti ant 100km/h, o žmonėms ten būtų neleista vairuoti, nes niekada taip tiksliai nepaskaičiuos tarpų.
jordanbn2 2013-11-12 18:45
turetu ta masina taivaikus i mokykla is mokyklos veziotu, i traniruotes
Shinigami 2013-11-12 18:55
Pagrindinė tokiu automobilių problema yra įstatymai. Kai kuriose šalyse negalima paleisti autopilotu valdomo lėktuvėlio. Jį turi kontroliuoti tam tikrus apmokymus baigęs operatorius. Kitose šalyse iš vis jų naudoti negalima. Tas pats ir su autopilotiniais automobiliais. Bus šalių kur tokie automobiliai galės važinėti patys, net be operatoriaus. Kitose šalyse reiks kad už vairo sėdėtu operatorius (vairuotojas), nors negalės nieko liesti. O kitose šalyse iš vis jie nebus leisti. Mano vizija. Balsu nurodai tikslo adresą, autopilotas pasirenka kelis geriausius maršrutus. Paskui patikrina šviesoforų serveryje kaip keičiasi šviesoforų šviesos tuose maršrutuose. Kitame serveryje patikrina dažniausius kamščius tuose maršrutuose konkrečių momentų. Tada parenka greičiausia maršrutą. Ir važiuoja tokiu greičių, kad reiktu kuo mažiau keisti greitį. Kad nereiktu stovėti prie šviesoforo raudonos šviesos ar kamštyje. Nes pats stovėjimas veikia emocinę vairuotojo-keleivio būseną. Todėl jei paskaičiuoja, kad nespės pervažiuoti kitos sankryžos degant žaliai šviesai, pristabdo automobilį tiek, kad atvažiuotu užsidegant žaliai šviesai. Dabar dažnai statomos vaizdo kameros prie didesnių sankryžų, kas reiškia, kad serveris gali pastoviai analizuoti konkrečių metu susidarančias automobilių eiles prie sankryžų. O automobilis su autopilotu galėtu šia informaciją gauti.
kestutisz 2013-11-12 18:56
Galbūt, jei tą automobilį naudoji kaip darbinį - t.y. griežtai jokių vaikų/asmeninių daiktų ar šiaip jokio bardako. Kitaip asmeniškai užsiknisčiau kuopdamas, geriau visada žinau ką palikau tą ir radau ir niekas priekaištų neturės :) O kur dar rimtesni dalykai kaip gedimai - dėl kieno kaltės ar visgi senatvės sugedo viena ar kita detalė? Atsargesnis visada kreivi žiūrės į agresyviau vairuojantį (ir atvirkščiai), o jei senatvės tai kaip dalintis išlaidas? Proporcingai pagal nuvažiuotą kilometražą? Kas už nubrėžtą kampą mokės (gi galėjai pasistatyti toliau) ir t.t. ir pan. faktiškai išsisukti be paprasčiausios be jau dabar esančos automobilių nuomos kur nuomotojas visada teisus ir visada gali nusiskaičiuoti frančizę neįmanoma.
Razumnas 2013-11-12 19:35
Būtent! Kamščių būtų kaip tik mažiau. Kiekvieną dieną juose praleidžiu nemažai laiko. Visada pagalvoju, kad jei visi važiuotų pagal taisykles, kamščiai bent jau dukart sutrumpėtų. O gal ir daugiau.
cosmosas21 2013-11-12 19:48
dar miegantis isedi I masina, kol atveza tave iki darbo, jau prasibudini
immortallt 2013-11-12 20:46
Arba mašinoje pamiegi dar valandikę, jei JAV gyveni Kas dėl įstatymų, tai taip, kol kas jie neleidžia. Bet įstatymus galima pakeisti. Iki šiol jie buvo dėl saugumo visuomenės. Juos pakoreguos, kad tik sertifikuota ir tam tikrus reikalavimus atitinkanti technika galėtų būt valdoma autopiloto.
Jusc 2013-11-12 21:50
Pas manes autonominiu automobiliu vizija tai panasi i "Barclays Cycle Hire" Londone ar Oranziniu Dviraciu projekta Vilniuje. Vienas is minusu tai, kad neuzilgo dingtu taksisto profesija(daugiau bedarbiu?). Sekantis butu, kad del sumazejusiu nuosavu automobiliu sumazetu darbo mechanikams. Ivardijamas vienas minusas, kad zmones paliktu prisiukslinta vidu. Nemanau, kad tai butu itin sunku isspresti. Jeigu panasi sistema naudojama kaip Oranziniu Dviraciu, tai butu turimas spec personalas, kuris rupintusi ju tvarka po kiekvieno vaziavimo ar karta i diena/savaite/menesi. O visa kita mano akyse tai tik pliusai siam automobiliu progresui.
Shinigami 2013-11-12 22:38
Įstatymai nėra vien dėl saugumo. Didelė dalis dėl įpročių ar šiaip dėl pažiūrų. Kaip ir pas musulmonus. Įstatymai padaryti taip, kad neprieštarautų jų tikėjimui bei įsitikinimams. Todėl kai kuriose šalyse kai kuriuos įstatymus bus labai sunku pakeisti. Dėl konservatyvių vairuotojų. Kaip ir su lėktuvėliais tokiais kaip eBee. Jau seniai nesugeba sudaryti įstatymo. LRS puslapyje jau nuo kovo mėnesio yra tik pasenęs įstatymo projektas. Dar nesugebėjo atnaujinti į nauja įstatymo projektą. O kai atnaujins visuomenė turės su juo susipažinti ir vėl pateikti savo pasiūlymus. Tada kitos procedūros. Ir greičiausiai dar užtruks ne vienerius metus pilnai viska sutvarkyti ir patvirtinti. O atrodo toks paprastas. Automobiliai su autopilotų bus kur kas sunkiau, nes čia ne kelis kilogramus sveriantis ir operatoriaus valdomas lėktuvėlis. O kelias tonas sverianti transporto priemonė su visišku autopilotu gatvėse kur daug žmonių ir kitu transporto priemonių. Todėl labai abejoju, kad greitai ir lengvai jį įvestu daugumoje šalių.
Verslininkas 2013-11-13 01:11
Jeigu tu masina pirktum su bendrabucio kaimynais tai gal ir tavo teisybe butu, bet jeigu viena masina naudoja tarkime dvi jaunos seimos, kurio moterys augina po vaika tarkime, o vyrai dirba jo? tarkime turi panasiu pomegiu arba tiesiog geri draugai, dabar logika ijungiam: as vienas pirksiu masina uz suma x jis irgi uz suma y, abu sumete galim paimt naujesne masina, grazesne ir t.t. ryte mes abu sedam i viena masina, kuri tarkime mane pirma nuveza i darba, paleidzia ir toliau veza ji i darba, vien del to jog daugelis naudotu tokias masinas laikas kuri sugaistume ilgiau vaziuodami nuo vieno darbo iki kito, nei tai darytume jeigu turetume dvi masinas, sutrumpeja del to jog sumazeja kamsciai. tuo metu paleidusi abu mus darbuose, masina gryzta namo, paima tarkime mano zmona nuveza i parduotuve apsipirkti, veliau galbut draugo zmona turi reikalu mieste ir t.t. ir panasiai. taip eismas butu tolygus visa diena, masinos dugztu daug labiau, realiai net ir kuro suvartojimas kazkiek isaugtu nes masina vaziuotu viena daznai, bet is kitos puses ar tai butu geriau tolimesneje perspektyvoje, dar reiketu paskaiciuoti. bet as mastau taip jog, masina su autopilotu, tiesiog butu naudojama dazniau, nei dabar stovi. ir tai butu i nauda visiems. ir kamsciams ir zmonems.