Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Unikali durnaropė 2013-11-25 18:26
(o paslaugų tiekėjas Omnitel nepamenu, kad būtų ką padavęs teisman, nes kaltė buvo būtent iš Omnitel pusės) pasiekė teismą, visa kita buvo susitarta. Kodėl? Nes RRT tarnyba išaiškino, kad Omnitelis dėl savo kaltės pažeidė sutartis ir neturi teisės reikalauti netesybų ir pan. (nors konsultantai dar kurį vistiek akis drąskė ir grasino.). Tai dabar matyt irgi RRT laukia paslaugų gavėjų skundų, po kurių ir imsis tyrimo ir adekvačių veiksmų. Aišku, liūdna, kad paprastai tie veiksmai tebūna išaiškinimas, kad tarkim paslaugų tiekėjas klaidina, pažeidžia sutartis ir pan. O baudų realiai ir negirdėti, kad skirtų. Nebent tai būtų kokia klaidinanti reklama, tada už ją duoda ir neblogas baudas (tik kažin, ar RRT skiria tas baudas, nepamenu kuri tarnyba (regis konkurencijos)). Viasat'as yra gavęs berods beveik 200 tūkst. baudą už vieną reklamą klaidinančią. Bet tokiems gigantėliams, kas čia tokios sumos?
Arthuras 2013-11-25 18:36
Na, 200 tūkst. - šis tas, turint omeny, kad tai yra kokių 10 vadybininkų metinis atlyginimas. Daug juokingiau būna, kai tokioms įmonėms keliais tūkstantėliais pagrasina - pasijuokia, turbūt, savininkai prie 2x brangesnio alkoholio butelio ir tiek.
Unikali durnaropė 2013-12-20 17:52
Truputį prikeliu temą, gal bus kam įdomu.
Neseniai Bitės tinklapyje atsirado labai įdomus komentaras vieno iš Bitės klientų:
tas minučių ir sms likutis . Reklamose, Bitės tinklapyje, ir pačios Bitės atstovų komentaruose - visur teigiama, apie visišką laisvę, naudojimąsi tiek, kiek širdis geidžia (jei tai nėra piktavališkas siekis pasipelnyti)... O, bet, tačiau... Panašu, kad visgi lenda viešumon neribotų pokalbių ir sms realūs limitų dydžiai Dabar smalsu, ką Bitė atsakys į tokį kliento komentarą .
Žinoma, jei tik komentatorius nemeluoja, ir išties jis yra Bitės klientas besinaudojantis planu „(ne)laisvė“...
Anonymous 2013-12-20 20:31
Manau bitė subtiliai nutylės. O tas komentaras tebėra? Ar jau bitėje tvarka?
Unikali durnaropė 2014-02-19 22:52
rwc 2014-02-20 04:25
Ežys praktiškai nekonkuruoja. Aš jų nišą daugiau matau kaip priedą prie šeimyninių Omnitel planų. Daugmaž, keli šeimos abonementiniai numeriai registruoti vienu vardu arba su planais kaip Šeima ir tarpusavyje kalba nemokamai. Bet yra pasiutęs sūnelis, kuris skambina į visus tinklus draugams, tik reikia riboti jo išlaidas (prepaid - išeitis). Tai ir įtaisai jam Ežį. Tarifai praktiškai atitinka Pildyk/Labas, gali kontroliuoti išlaidas, plius skambučiai šeimos nariams nemokami net ir sėdus sąskaitai (už fiksuotą mokestį).
Ežiui nelabai būdingos trumpalaikės akcijos kaip Pildyk nemokamai užsakoma savaitė neribotų pokalbių savame tinkle. Su potekste: "negi nesijauti laimingas, kad tu ir visi tavo draugai gali plepėti nemokamai?".
Tarp Labas ir Pildyk vyksta lenktynės, kurioje kortelėje klientas turės daugiau kontaktų. Tikslinė publika: plepanti su visais iš eilės, neprakalbanti nė cento daugiau nei persivedė bei pasirenkanti priimtiniausią bendravimo būdą - labai pigūs SMS savame tinkle, labai pigūs skambučiai+SMS, daugmaž pigūs SMS arba skambučiai+SMS į visus tinklus. Pasirink, kaip labiausiai mėgsti bendrauti (man turbūt užtektų kokių 3 SMS/mėn.).
Kodėl įvedami apribojimai į svetimus tinklus? Nes tarptinklinis ryšys, kaip bebūtų, kainuoja. Bitei visai nenaudinga atiduoti Tele2 už skambučius daugiau, nei surenka iš mokesčio. Ką padarysi, kad plepių šiuo metu Tele2 daugiau nei Bitėje.
Beje, Pildyk (planas VISI) riboja nemokamų SMS skaičių į Bitę, bet neriboja pokalbių.
Arthuras 2014-02-20 09:27
Būdingos... Užknisa net reklaminiai pranešimai su trumpalaikiais pigesniais planais ar kitais pasiūlymais.
rwc 2014-02-20 09:48
Tai kad Ežio tos akcijos laaabai simbolinės. "Naudok tą patį planą, kaip ir iki šiol, ir kalbėk 100 min. daugiau!" "Tą patį planą užsisakyk neišnaudojęs limito!" Žodžiu - naudok, kaip naudojaisi, tik mes pagerinom sąlygas.
O su Pildyk - kuo aktyviau medžiosi akcijas, tuo daugiau sutaupysi. Tame ir skirtumas: Omnitelis akcentuoja stabilumą, Tele2 - lankstumą.
Unikali durnaropė 2014-02-20 15:27
Bitė ir toliau tęsia savo
Ir į klausimą taip ir neatsakoma. Nu jo...
p.s.
Tai mano supratimu, nepopuliarūs tinklai yra NTT (Mezon telefonija, Spykas, ir kiti 8-700 linijos paslaugų tiekėjai)... Gal ir 800 -ąją liniją jie apmokestino, kuri yra nemoka?
P.P.S.
Keistas dalykas, vienas iš vartotojų užklausė Bitulės, kodėl skambinant į Bitės tinkle esantį numerį, autoatsakiklis jam pasakė, kad skambutis bus mokamas...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Mobiliųjų operatorių kainų karas: „Tele2“ atkirto „Bitei“ ir pakeitė savo reklamą