Pavyko nufotografuoti naują rusų naikintuvą "Sukhoi T-50" su Raudonosios jūros ryklio maskuote

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

manciukaz 2013-12-02 20:50
niekam ne paslaptis, kad rusai aviacijoj visais laikais lenkė amerikiečius, na pastaruosius 15 metu rusai pristabdė aviacijoj, bet manau gerai padarė, nes amerikiečiai investavo nežmoniškus pinigus i žlugusi projekta f-22... prisigamint tiek lėktuvu kuriu vienintelis privalumas mažesnis matomumas... krc užtektu priešams patobulinti radarus ir viskas nueitu šuniui ant uodegos
Arns 2013-12-02 20:51
enternald, maža pastabėlė, daugiau skaityk ką pateiki. Tavojoje nuorodoje T-50 nesudužo, o tik sugedo vienas variklių. Jei tai laikytume nukritimu, tai ko gero visos aviacijos mastais daugiau lėktuvų nukrito nei kas pagamino Kas dėl kito, iš dalies esi teisus, skirtingos sąlygos reikalauja skirtingų sprendimų. Bet iš tiesų visi lėktuvai vienodi. Viena pusė išleidžia gerą variantą, kiti paruošia geresnį ar blogesnį atsaką. Visai kas kita, kai susitinka skirtingų laikotarpių lėktuvai. Tavo pvz su Izraelio pajėgom, nėra tikslus, nes oficialioje statistikoje nėra jokių nuorodų apie F-15 ir F-16 panaudojimą (pastarieji iš vis net JAV ką tik buvo pradėti gaminti). Greičiau minty turėjai Kosovo konfliktą.
Genius 2013-12-02 21:44
F-15 Buvo naudoti ir izraelyje, tačiau pačioje pabaigoje , pirma karta jiem pasirodžius netgi neveikė raketų taikymas(bandė nušauti su raketomis tačiau MIG nenukrito, gali buti susije su tuo kad šovė 2 naikintuvai ~tuo pačiu metu), todėl pirma MIG numušė kulkosvaidžiu. Laidos pavadinimo nepasakysiu bet tai atsimenu iš laidos apie lėktuvu dogfight, jei tiksliai atsimenu ja rodė/dar rodo per Explorer kanala
Liandar 2013-12-02 22:40
rusų flotilei, kad gal net jo kaina atsipirktų O šiaip tai senesnė T-50 nuotrauka gražiau atrodo, nes bent unikaliai atrodo, o dabar tas gana nuobodžiai atrodo ir negražesnis už F-15...
Arns 2013-12-02 23:10
Liandar, tol kol nėra išrasti "energiniai skydai" ar bent itin tikslus išvengimas nuo oras-oras raketų, manevringumas išlieka svarbus. Be to didesnis manevringumas leidžia skristi kuo arčiau paviršiaus, šitaip iki minimumo sumažinant galimybę būti pastebėtiems. Kas dėl testo, verta pastebėti jog sulyginti du gana skirtingi naikintuvai, F-22 skirtas kovinėms operacijoms ore, o Eurofigteris toks daugiau universalas, kuris iš gali kovoti ore, bet iš principo jo tikslas išlaikyti dominavimą ore, todėl gabenasi didelius kiekius ginkluotės. http://en.wikipedia.org/wiki/Multirole_combat_aircraft Eurofigterio realūs konkurentai būtent tokie lėktuvai. Aišku realiomis karo sąlygomis susidurtu, bet pakankamai retai, nes tokius lėktuvus tikrai lydėtu ir labiau oro kovoms pritaikyta apsauga. Kas dėl gerumo, galima ginčytis, bet dabar jau senai bevyko moderniausių kovos, ką būtu galima įvertinti. Reaktyvinės aviacijos pradžioje geresni pasirodė TSRS modeliai, tačiau vėliau amerikiečiai per gausumą atrado ir gerus variantus pas save. Tad praktiškai nuo 6-7 dešimtmečio tiesiogiai kovos nevyko tarp didžiųjų valstybių. O tai svarbu, nes pvz Š. Korėja net gavusi reaktyvinius Mig-15 sugebėdavo pralaimėti mūšius dar propeleriniams P-51 Mustang, pranašumas prieš juos atsirado tik atvykus Kinijos ir TSRS pilotams.
X-log 2013-12-03 00:33
[quote="Arns"]O kam jų reikia kelių Å¡imtų? Pasimatuot kurio ilgesnis? Tiek JAV, tiek kitos sÄ…jungininkÄ—s jau gailisi įkliuvusios į F-22 ir F-35 projektus, nes jų užsakyti milžiniÅ¡ki skaiÄ
Talkatif 2013-12-03 08:35
Būkim realistai - rusams jų reikia ne kelių šimtų, o keleto tūkstančių. Nes visai krūvai Rusijos karininkų ir biurokratų reikia naujo paauksuoto židinio. Ne todėl rusai yra šiknoje, kad ko nesugeba, bet todėl, kad patys iš savęs vogti sugeba geriausiai. Labai gaila, bet per okupacijos laikotarpį šį sugebėjimą padovanojo ir mums.
marcaz 2013-12-03 08:49
Xa.."lenke" Ypac saltojo karo metais...kai nesugebejo JAV zvalgybinio "samalioto" pagaut, nes rusu, visus lenkiantys super lektuvai, nesugebedavo iki stratosferos pakilt
Arns 2013-12-03 09:55
Na turėtum žinoti jog ne vieną kartą jie jau kapitališkai remontuoti, ir kol kas lyg ir tylomis buvo girdėti, jog su oro padavimo pilotui sistema vis dar išlieka problemų, nors jau dukart ji buvo modernizuota. Gal greičiau sakykim taip, "oro policijoje" visko būna, jei nors vienas nukris kur nors dykumoje, pas priešą, JAV tai kainuos per brangiai, kol dar rusai ir kinai bei žinoma europiečiai/prancūzai su iraniečiais dar tik vysto savo nematomus projektus. Atminkim kaip Libijoje nukrito F-15, ir teliko pajėgoms skubėti bent kelias raketas į savo lėktuvą paleisti, jog bent elektronika kam nors neatitektu.
Talkatif 2013-12-03 19:26
Būkim realistai - rusams jų reikia ne kelių šimtų, o keleto tūkstančių. Nes visai krūvai Rusijos karininkų ir biurokratų reikia naujo paauksuoto židinio. Ne todėl rusai yra šiknoje, kad ko nesugeba, bet todėl, kad patys iš savęs vogti sugeba geriausiai. Labai gaila, bet per okupacijos laikotarpį šį sugebėjimą padovanojo ir mums.
VytautasK 2015-02-03 09:11
Jeigu lietuvių būtų tiek, kiek rusų - mes jau į Marsą skraidytume, ne tik lėktuvus gamintume Bet kuri vakarietiška valstybė, turėdama tokius resursus, kaip rusija, būtų pasaulio lyderiai, tuo tarpu rusija nuolatos kažkur šiknoje krapštosi, nes 99% rusijos gyventojų smegenys jau seniai pragertos.
VytautasK 2015-02-03 09:13
Lietuvoje proto daug daugiau, negu rusijoje, bet Lietuva neturi tokių gamtos išteklių, kaip rusija.
Patrimpas 2015-02-03 09:34
Lietuva gamino lėktuvus tarpukariu ir visai neblogus. Gamino tol, kol neatsivilko ruskiai ir nesunaikino visko.
Arns 2015-02-03 10:09
Linksma kai proto nesužaloti individai pradeda pritempinėti įvykius prie kažkokių tik jiems įsivaizduojamų tiesų. Taip, Lietuva gamino šiek tiek fenierinukų, tačiau juos gamino ir daugybė kitų šalių, tad nereiškia jog natūraliai nebūtu bankrutavusi tą įmonė. Kodėl tarpukariu buvo šimtai įvairių karinių lėktuvėlių gamintojų, o dabar vos ne ant rankų pirštų galima suskaičiuoti? Visų pirma pasikeitė technologijos, tad pavieniai entuziastai jau nebegalėjo prilygti specializuotoms gamykloms. Antra, pasikeitė medžiagos, elementariai reikėjo daugiau įvairių lydinių metalinėms konstrukcijoms, nebegalėjai nusipirkt standartinių varžtų ir iš medžio išsidrožt visko ko reikia... O kokybė diskutuotinas klausimas, jokiuose realiuose koviniuose veiksmuose ANBO nesudalyvavo, tad apie jų galimybes geriau patylėti, nes jos tik teorinės.
Aidas 2015-02-03 10:19
Ka ir norejau pasakyti. Juoktis is rusu jau velu. Reikia ivertinti.
Patrimpas 2015-02-03 10:48
Apie kokius čia pritempinėjimus šneki? Lietuvos aviaciją sunaikino, Gustaitį sušaudė, taškas, tai kur čia "kažkokios įsivaizduojamos tiesos"? Taip nesudalyvavo koviniuose skrydžiuose, nebuvo progos. Ir kodėl reikėtų patylėti apie jų galimybes, kad ir teorines?
Arns 2015-02-03 11:49
Va todėl ir teigti "vieni geriausių, pažangūs ir pan" negalima, nes jie nedalyvavo mūšiuose. Ant popieriaus gerai atrodžiusi technika ne kartą yra nuvylusi realiose kovose, taigi ir tereikia konstatuoti jog buvo bandymai gamintis aviaciją.
Patrimpas 2015-02-03 14:48
O aš ir nerašiau, kad jie "vieni geriausių, pažangūs ir pan". Per 20metų nepriklausomybės, su tokiom galimybėm sukurti tiek kiek buvo sukurta ir ne ant popieriaus, manau nemažas pasiekimas. Tai aš konstatuoju, kad aviacija nebuvo bandymai gamintis, o buvo gaminama ir kuriama. Net britai norėjo kažkurių tai Ambukų įsigyt.