„Formula-E“ čempionatas – alternatyva F-1, sulaukianti vis didesnio turtuolių dėmesio (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Sigitas.lk 2013-12-11 11:33
Jeigu greicio prasme tai bus toli toli iki F1. Geriausiu atveju alternatyva kokiam GP2
immortallt 2013-12-11 11:41
Maksimalaus greičio gal ir ne, bet stipriai vingiuotose trąsose, kur daug stabdymo ir greitėjimo - gali būti net didesnis, nes elektros varikliai daug didesnį sukimo momentą turi. O ateityje galės ir greičiu konkuruoti. Beje, prie ko tas variklis? Iš esmės gi jiems nelabai yra ką tobulinti, pagrindinė problema energijos tiekimas, ar aš kažko nežinau?
sabotan 2013-12-11 12:05
Ne greitije esme o kur elektros saltinis jis mazas nebus tau ir didelio greicio. Va top gear bande du mersus tokius pacio modelio 1 elektrinis kitas benzininkis 6,3 litro tai elektrinis atsiliko vos 1,9 sekundes.
Strujus 2013-12-12 02:15
Įdomu, kokia bus lenktynių distancija. Kokie 25-30 km ir finišas..?
elcucuy 2013-12-12 08:44
tai gal boksuose vietoj kuro pildymo bus baterijų pakeitimas...
DvD's 2013-12-12 22:07
Kol boksuose pakraudinės akumuliatorius bus galima kokį Discoverį pažiūrėt, ar pasnaust porą valandėlių ...
Unikali durnaropė 2014-03-26 13:18
Kionigai, kadangi neskaitai tokių dalykų, bet išreiškei susidomėjimą, tai štai, truputis tavo asmens pamalonimui: http://www.f-1.lt/j-trulli-ismegino-for ... ida-n25842
kionig 2014-03-26 13:29
Labai gera ir teisinga mintis. Tai realiausias būdas toliau tęsti lenktynes.
Unikali durnaropė 2014-03-26 13:46
Dėl įkrovimo... Na juk nebūtinai privalo būt tik ličio jonai/polimerai. Galima ir kitokių sprendimų prigalvoti - kad ir vandenilio celės (berods taip vadina)... Nors čia F-1 labiau tiktų tokie sprendimai - kad gerbėjams būtų džiaugsmo matyti, kaip šlangos prijungiamos Šiaip klausimai geri, pusę metų ir žinosim praktiškai viską . Kitas dalykas, kad čempionatas prasideda rudenį ir baigiasi berods vasaros pradžioj . Taip sakant užpildo tą tuštumą žiemos metu, kai nevyksta F-1 . Jei dar pavyktų privilioti F-1 ex pilotų, tokių kaip Montoja, ar MS (pastarąjį variantą jau visai reiktų pamiršt šiuo klausimu)- oj vaizdelių būtų... Ir gerbėjų pritrauktų papildomai. p.s. Kalbant apie baterijų pakeitimus, tai Tesla jau "paprastų" mirtingųjų sektoriuje kažką tokio bando įgyvendint: Kol kas atrodo ne kažin kaip, bet tai tik pradžia .
Arns 2014-03-26 14:53
Niekas iš rimtų gamintojų nepalaiko šio čempionato, tad nekiš pinigų. O privatūs, neturi pinigų, arba technologijų. Geri pvz buvę HRT ir Virgin F-1 projektai. HRT per kelis turtingus savininkus perėjo ir visvien žlugo, Virgin turėjo labai aktyvų naujovių šalininką Branson užnugarį, tačiau paaiškėjo jog su tiek pinigų, kiek galėjo jis skirti, projektas buvo totaliai nevykęs. Ir tai, kai nereikėjo nei projektuoti variklio, greičių dėžės (viskas iš sertifikuotų FIA atstovų perkama), nereikėjo projektuoti elektronikos (visa pagal FIA standartą buvo duodama), tad praktiškai tereikėjo dirbti su aerodinamika. Tad nematau jokios kritinės masės, kuri leistu dėl šio projekto kažką išradinėti, užuot tiesiog iš esamų dalių konstravus. Pilotai vėl gi, uždirbantys vos keli tėra, visiem kitiem moka pinigus rėmėjai. Už jų nugarų stovintys valstybiniai bankai, ar naftos pramonės įmonės.
Unikali durnaropė 2014-03-26 15:37
Visų pirma, reik atkreipt dėmesį, kad šis čempionatas vyks miestų gatvėmis. Tad iš dalies, galima į visą tai kol kas žiūrėti ir kaip į ekskliuzyvinį demonstracinį čempionatą. O toliau jau tik laikas parodys, ar iš to išeis kas nors doro, ar ne - juk priklauso ir nuo žmonių, jei susidomės, tąsa bus vienokia, jei ne - kitokia. Man asmeniškai šis čempionatas primena Formula two, tik su tam tikrais gardesniais prieskoniais (elektrinė + miestų gatvių trasos). Kątik pasitikrinau, ir regis F2 "nebėra", tai matyt F2 buvo pakeista F-E čempionatu. Atsižvelgiant į tai, kokių miestų gatvėmis riedės šie bolidai, tai FIA, matyt, turi rimtų planų. Kalbant ne į temą apie F1 - aš būčiau linkęs manyti, kad VDV varikliai kuo toliau, tuo labiau vaidins mažesnį vaidmenį kaip galios agregatas, sukantis ratus. Kitaip tariant, bus einama link to, kad pagrindiniais galios agregatais bus elektriniai varikliai, o VDV galbūt labiau pataps kaip el. energijos generatoriai - juk darbas pastoviu efektyviausiu režimu yra pats taupiausias/efektyviausias resursų išnaudojimo būdas. O Formulė-E gali būti tarkim bent jau puikiu pagalbininku tokiai F1 eveliucijos eigai... Bet čia tik durnaropės nuomonė ir "spėjimas" - nereikia priimti kaip už gryną pinigą.