RRT uždraudė „Bitei“ informuoti apie prekybos agentų skambučius  (13)

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) nurodė UAB „Bitė Lietuva“ nedelsiant nutraukti savo abonentams teikiamą paslaugą, kai informuojama apie galbūt skambinantį prekybos agentą, rašoma pranešime spaudai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Gavusi elektroninių ryšių paslaugų gavėjų nusiskundimų, 2013 m. rugsėjo mėn. RRT pradėjo tyrimą dėl UAB „Bitė Lietuva“ paslaugos, kai abonentai informuojami apie tai, kad jiems skambinantis asmuo gali būti prekybos agentas. Tyrimo metu nustatyta, kad ši paslauga buvo įjungta visiems UAB „Bitė Lietuva“ abonentams be išankstinio jų sutikimo. RRT taip pat nustatė, kad skambinantis asmuo niekaip neinformuojamas, jog skambučio gavėjas jau pakėlė ragelį ir, kol šis klauso informacinio pranešimo, skambinantis asmuo girdi kvietimo signalą, todėl sujungimo gali nesulaukti.

RRT nuomone, UAB „Bitė Lietuva“ sudaro kliūtis savo abonentams gauti įeinančių skambučių paslaugą, t. y. dalį viešųjų telefono ryšio paslaugų, dėl kurios UAB „Bitė Lietuva“ ir abonentas susitarė sudarydami elektroninių ryšių paslaugų teikimo sutartį. Tokiu būdu UAB „Bitė Lietuva“ neleidžia abonentui pačiam nuspręsti, ar priimti įeinantį skambutį (tęsti pokalbį) su konkrečiu asmeniu, nes abonentas net nežino, kokiu tikslu ir koks galbūt prekybos agentas jam skambina, ar jam skambinantis asmuo apskritai gali būti laikomas prekybos agentu.

RRT tokią paslaugą laiko neteisėta ir nurodo jos teikimą nedelsiant sustabdyti.

„Kol kas iš RRT oficialaus nurodymo dar nesame gavę. „Bitė“ informavimo apie galimus telemarketingo skambučius paslaugą sukūrė atsižvelgdama į savo vartotojų pageidavimus, nes klientai ne kartą skundėsi dėl tokių skambučių. Be to, „Bitė“ tik įspėdavo apie galimai pardavėjo skambutį, tačiau klientas norėdamas visuomet galėjo atsiliepti, tam kliūčių nesudarėme. „Bitė“ taip pat suteikė galimybę bet kam šios nemokamos paslaugos laisvai atsisakyti. Didžioji dauguma mūsų klientų - virš 95 proc. - šią paslaugą įvertino palankiai ir yra ja patenkinti. Paslaugos atsisakė tik 0,16 proc. visų klientų“, - RRT sprendimą komentavo „Bitės“ atstovė spaudai Rūta Latinytė.

„Mūsų nuomone, „Bitės“ paslauga yra prastai įgyvendinta, nes neva telerinkodaros paslaugas teikiančių įmonių sąrašai sudaromi neobjektyviai, į juos „Bitė“ įtraukia ir kontaktus, kurie naudojami visai kituose versluose. Dėl to nukenčia šių įmonių verslo interesai ir šių įmonių darbuotojų asmeniniai interesai, nes jie negali prisiskambinti savo asmeniniams kontaktams „Bitės“ tinkle“, – vz.lt sakė Daiva Selickaitė, „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovė.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(9)
(0)
(0)

Komentarai (13)