Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arns 2014-01-13 13:01
hmm, o kiek žmonių jame tilps? Nes viena didžiausių Concorde bėda buvo ta jog kainos žvėriškai aukštos, o po avarijos iškelti reikalavimai dar ją padidino. Na, o jei bilietų kaina didelė, atsiperkamumas praktiškai nulinis...
Fobus 2014-01-13 13:09
Parašyta juk:
"20 vietų lėktuvą skraidins du hibridiniai varikliai, kurie degalų prasme bus 30 proc. taupesni nei jau aštuonerius metus neskraidančiuose "konkorduose" montuoti "Rolls-Royce" galios agregatai."
Bet čia jau pasenusios naujienos. Praėjo trys metai, o pasirodymo data irgi trimis metais nukelta:
http://www.corporatejetinvestor.com/art ... c-jet-609/
Ir kas iškapstė tokią "naujieną"?
baibokas 2014-01-13 17:51
Manau, kad geriau investuoti i tokius proiektus kurie leidzia greitai keliauti is vienos musu planetos vietos i kita, nei kad kisti daugybe milijardu i seniai tuos atsibodus straipsnius apie neva planuojama zmoniu kelione i marsa.
Algucis R 2014-01-13 18:42
Daug vietų neįmanoma, nes nuo greičio tampos visas lėktuvas, kuo didesnis tuo didesnės deformacijos. Konkordas pailgėdavo gal ant 20cm. Ar nepigiau būtų nusisamdyt karinį naikintuvą labai skubantiems.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
2 kartus greičiau už „Concorde“: naujas viršgarsinis lėktuvas pradės skraidyti nuo 2021 m. (Video)