„Bitė“ sako perviliojusi daugiausia klientų, „Tele2“ nesutinka (7)
„Bitė Lietuva“ skelbia trečią mėnesį iš eilės pirmaujanti tarp šalies mobiliojo ryšio operatorių pagal klientų skaičių, perkėlusių savo numerį į bendrovės tinklą. „Tele2“ pastebi, kad nemažai klientų migravo iš tai pačiai bendrovei priklausančio virtualaus operatoriaus „Eurocom“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Centrinės numerių perkėlimo bazės „Mano numeris“ duomenimis, sausio mėnesį į „Bitės“ tinklą perkelti 7865 numeriai, į „Tele2“ – 7036, o „Omnitel“ – 3176 numeriai.
Iš viso per sausį „Bitės“ klientų skaičius išaugo 2198-iais, „Tele2“ – 1525-iais, o „Omnitel“ sumažėjo 3153 klientais.
Tačiau į „Bitę“ migravo 782 klientai iš jai pačiai priklausančio virtualaus operatoriaus „Eurocom“ (iš jo į „Bitę“ perbėgo 32 vartotojai). Taigi „Tele2“ mano, kad jos paslaugų vartotojų skaičius dėl numerio perkėlimo išaugo labiau.
Visgi skaičiuojant bendrą „Bitės“ ir „Eurocom“ vartotojų skaičiaus pokytį, jis yra didesnis nei „Tele2“. Šių dviejų bendrovių klientų skaičius, atmetus vidinę migraciją, per sausį padidėjo 1591-u klientu.
Renkasi neribotus pokalbius
Mobiliojo ryšio operatoriai nurodo, kad didelė dalis naujų klientų renkasi neribotus pokalbius ir SMS siūlančius planus. „Klientai nori bendrauti be apribojimų, todėl puikiai vertina „Bitės“ neribotų pokalbių planą „Laisvė“. Šį planą renkasi net 70 proc. mūsų klientų“, – sakė „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas.
Bendrovės vadovas pastebi ir naujus klientų vartojimo įpročius. „Bitės“ neribotų pokalbių planą pasirinkusių vartotojų vidutinė pokalbių trukmė išaugo apie 30 procentų, o vartotojų grupės, kuri kalba daugiausiai – net 100 procentų.
Rinktis „Tele2“ mobiliojo ryšio vartotojus skatino šių metų pradžioje pristatyti nauji pasiūlymai. „Tele2“ pasirinkusiems klientams sausį didžiausią įtaką darė prasidėjęs telefonų ir ryšio paslaugų išpardavimas.