Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Instruktorius 2014-02-09 22:44
Artūrai viskas tvarkoj, kaip sakoma "vežliukais mes nebūsim" esi:) ir tu nenori būti kliuvinys ant kelio ir iš kitų to paties reikalauji.
Pasitraukdavau i šalį kai pamatau kad atvažiuoja iš galo auto, į dešinę ir leisdavau pravažiuoti nes matosi kad pralėks.... bet kas blogiausia vairuotojai pripranta prie tokio važiavimo ir taip daro reikia nereikia ir prisivažinėja iki avariju .
vyckas 2014-02-09 23:03
Arba važiuoji maksimaliu greičiu arba išvis eisme nedalyvauji. Nežinau kaip dar kitaip galima suprast šitą tavo nesąmonę. Ir pamiršk tą savo važiavimą pernelyg lėtai. Tokio dalyko nėra ir nebus. Visi kas gali važiuot 90km/h ir važiuoja 90km/h. Kuo greičiau atsikratysi savo kaimietiško mentaliteto, kad tik tu vienas čia sugebi vairuoti ir viską supranti, o visi kiti vos baranką pasuka, tuo greičiau pradėsi panašėt į atsakingą, sveiko proto vairuotoją.
Arthuras 2014-02-10 00:05
Ir dar vienas įrodymas tavo analfabetiškumo. Jau sakiau, kad tokių vairuotojų, yra labai nedaug. Ir jau aišku, kaip tokie atrodo.
Arns 2014-02-10 00:31
mielas kvailas neišsivystęs individę, ne tau spręsti už kitus kaip elgtis. Nori žmogus ir važiuoja JAM saugiu greičiu. Nuo to, kad nemokantį gerai jaustis už vairo, išmokysi tarti "Banzai" ir spausti "kaip tikram vyrui", jis geriau nevažiuos, ir net sulauksi priešingo efekto, kad besisaugodamas save nuo nuvairavimo nežinia kur, jis mažiau stebės aplinką, tad pėstieji, dviratininkai ir motociklininkai tik dar labiau kentės.
Na, o jei jau važiuoja lėtai, tai lenk. Gi tu "vyras" su "ne kledaru", taigi kokios problemos aplenkti? Sugaiši 2 sek? Ankščiau atsikelk ir išvažiuok, daugiau per dieną nuveiksi. Plius gi pats, kitoje temoje, tikrai gyreisi kaip moki lenkti, na tai ir rodyk "klasę", Džumšutai
zaliaakis 2014-02-10 01:01
daugiau tokiu diskusi malonu skaityti
O senesniu auto nenuvertinkit... Pagal remonto sttistika kiek tenka susidurti. Tai yra tokia riba. Sakykim iki 5 metu. 5-10 ir po 10 . Iki penkiu buna neblogi. Dar kol garantinis galiojo dauguma susitvarkinejo kas liecia sauguma is paprastu mazgu. Ir savininkai daugiau pinigu prilaiko. 5-10 jau daugumai kandziojasi kainos. Nei auto senas, nei naujas. Ir nori tvarkyti ir brangu. Be servizu paslaugu neissiversi. pinigu kaip ir nelabai yra, bet ne vargsai nes toki auto nusipirko. Bet padangu geru pagaili, ypac jei ratai dideli Po 10-15 jei vaziuoja, jau buna sutvarkineti ir neblogai. Nes perkasi ilgam ir pigesniam vaziavimui, daug pasikeicia be servizu pagalbos. Daug pakeista daliu, jos nera brangios. Turiu omemi stabdziu sistemas, vaziuokles mazgus ir ttt.
Yra isimciu, bet yra taip kai yra
Simplicity 2014-02-10 01:18
Rytoj ir vėl greitkeliu eisiu 90 km/h greičiu (nors ženklai sukabinti 120 km/h) ir kelyje užtruksiu kokiom 3 minutėm ilgiau, nei važiuodamas pagal ženklus Užtat kelionė kainuos kokiu euru pigiau, nes prie 120 km/h dyzelio sanaudos gerokai per 6 litrus perlipa (vietoj įprastų 4l)
Pakeliui dar kelias fūras ir užsimiegojusius apvažiuosiu, nes 90 km/h Airijos greitkeliuose dar ne pats mažiausias greitis (Mūsų Arthuras apsiverstų aukštielninkas )
Arthuras 2014-02-10 18:54
O dar sakai, kad Airijoje gerai gyvenat. Jei po eurą reikia taupyt, tai turbūt, kad ne kažką... Net studentui Lietuvoje 3,50lt nėra dideli pinigai...
Arns 2014-02-10 19:16
3.50? kaip dujoms regis per brangu, kaip kitas kuras per pigu. Gal čia apie baltarusišką kalbi? Ar "ūkininkų"?
Tai reikalas tas, kad verčiama visuomenė taikytis prie kelių gaidelių, kurie lekia dideliais greičiais, nesilaiko jokių saugumo taisyklių. Nes kaip pats dedi, mielasis Džumšutai, vis daugiau vairuoti išmoksta nuvažiavimui iš taško A į tašką B, o ne automobilių entuziastai, kiauras dienas betvarkydami automobilius ir bebandydami jų galimybių ribas.
O tas "eismo skatinimas", jau įrodyta kad išderina eismo kontrolės sistemas, sukelia skaudžias avarijas, va vienas naujausių pavyzdžių: http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/nel ... -bedas.htm O sustodamas būtu praradęs vos kelias sekundes, bet kadangi kėgliai nedažnai įtraukiami į KET, tai palinkėkim jog gautu tuos 8-is metus atsėdėti, ir pagalvoti kiek sekundžių jis "sutaupė".
Arthuras 2014-02-10 19:40
Na prie ko čia perėjos, jei iš esmės kalbame apie važiavimą užmiestyje?.. Tokios avarijos su greičiu apskritai nesusijusios. Tiesiog turime griežtai bausti vairuotojus, kurie įžengus pėsčiajam nestoja, o bando praslysti kita juosta.
Arns 2014-02-10 20:14
Tūkstantį ir vieną kartą gali kartoti, bet jei žmogus nori, jis greičio neviršys. Ženklai rodo VIRŠUTINĘ greičio ribą, o ne apatinę, kaip mielas kaukazieti nori įteigti. O spidometrai, jei neprisižaidi didindamas ratus ar krūtindamas padangas, ne pagal gamintojo reikalavimus, rodo tiksliau nei visi tie GPS.
Ir iš vis, gal imk suprasti jog žmonės ne robotai, gal vienas važiuoja su pradurta run-flat padanga, gal kitam atsarginis ratas uždėtas, gal trečiam sugedo kas mašinoj, gal katvirtas sužinojo kokią blogą naujieną ir jam jau ir taip sunku vairuot, o kitas gal tiesiog važiuoja naujom vietom ir nori neskubėdamas apsižvalgyt...
Nereikia tų amerikonų kišt. ten kur sniego daug, kaip kokioj Aliaskoj, dar ir tave pamokys kaip vairuoti. O kai jis krenta pietuose, jokio skirtumo ar amerikiečiai, ispanai, turkai ar japonai. Tiesiog elementariai su blogom padangom nepavažiuosi. Užtenka lengvos lijundros ar pirmo sniego, ir jau lietuvių mašinų pilnos pakelės bei stulpai.
Aha, mašinos žudo, o ne greitis... nenusikalbėk, visur skausmingos avarijos įvyksta dėl nesaugiai pasirinkto greičio. Tų, kurios įvyko dėl mašinos gedimo ar išbėgusio gyvūno, vargu ar bent 5% tesudaro. Visa kita nesaugus atstumas (kuo didesnis greitis, tuo didesni tarpai turi būti), dėl neatsargaus vairavimo, staigūs manevrai neįvertinant bendros eismo situacijos ar elementariai per silpnas pasiruošimas suvaldyti automobilį prie tokio greičio nestandartinėje situacijoje.
Vnz visų vardiklis bendras, per didelis greitis, kuris esant silpnai išsivysčiusiai savisaugai/nuojautai/reakcijai bei neturint tinkamo kiekio patirties padaro paskutinį štrichą: sukelia autoįvykį.
Simplicity 2014-02-10 20:38
Arthurai, not all mighty, niekam neįdomūs tavo sapaliojimai apie tai, kas gali ir kaip turi važiuoti. Ne tu vairuotojo pažymėjimus dalini ir ne tau spręsti kaip juos gavę
Nesusitupėjęs viščiukas moko suaugusius gyvenimo matematikos Maždaug, sudegink daugiau kuro, kad trimis minutėmis ilgiau prie šviesoforų ar kamštyje pastovėtum.
Su mano važiavimu (90-100 km/h) gaunasi kažkur 350 kilometrų autostrada per savaitę. Protingai važiuojant, per savaitę susitaupo kokie 10 eurų (dyzelis po €1,45). Daugink iš 48 darbo savaičių ir tai išsivers į 500 eurų. Tai ar geriau tuos 500 eurų per išmetimo vamzdį paleisti, ar prasmingesniems dalykams išleisti (pvz., atostogoms, karto nuomai ar tam pačiam automobilio draudimui)?
p.s.
Šiandien vėl kokius 3 kilometrus važiavau „Kalėdų traukiny“, nes kažkas priekyje važiavo 70 km/h ir visus važiuojančius iš paskos surinko. Nei aš, nei kiti jam iš paskos važiavę, nenumirėm. Tuo turbūt ir skiriasi subrendę vairuotojai nuo nesusitupėjusių viščiukų
Arthuras 2014-02-10 20:42
Vieniems leidžiama išsidirbinėt, kitiems ne?.. Visai nesvarbu priežastys. Vieni išsidirbinėja saugumo sąskaita lėkdami, kiti - kitų laiko sąskaita. Tiek vieni, tiek kiti spjauna į aplinkinius. Nematau prasmės tęst diskusiją.
HDi 2014-02-10 20:45
Gal galvą prasišviesk? GPS'as yra pats pigiausias būdas tiksliai pamatuoti greitį su paklaida <1km/h. Bent buvai prie naujesnės mašinos pajungęs diagnostiką ir pravažiavęs? Nustebsi, kad Tau per kompą rodys kiek kitokį greitį, nei rodo rodyklė, ir tas galioja praktiškai visoms be išimties.
Arns 2014-02-10 21:06
HDi, aha, greitis tikslus, o štai tavo būvimo taško paklaida geriausiu atveju tik 10 metrų Tad jei taip būtu tiksliau, visi gamintojai spidometrus suderintu su gps antenyte ir rodytu tiksliausią greitį. Bet to nedaro. Tad dar kartą galvok, kodėl kažkoks eilinis kaimo bachūras, geriau mąsto nei inžinieriai bei saugaus eismo propaguotojai.
HDi 2014-02-10 21:19
Iš kur žinai kad taip nedaro? Tesla Model S ir Roadster greitis yra kalibruojamas su GPS dinamiškai.
Šiaip ta paklaida specialiai padaroma, aš jau minėjau pasijunk prie bet kokios naujesnės mašinos diagnostinę įrangą, ir pamatysi, kad per kompą Tau rodys mažesnį greitį nei rodyklė
Arthuras 2014-02-10 21:21
Tie 10 metrų yra maksimali paklaida. Didžioji dalis gamintojų taip apsidraudžia, kad niekas nepaduotų į teismą. Ir tai reiškia, kad 99proc. nustatytų buvimo taškų nebus labiau nutolę nei 10m. Nustatinėjama vieta kas sekundę ar net dažniau. Todėl greičio matavimai yra labai tikslūs nes esmė pokytis, o ne reali vieta. Realiai, telefoninio GPS paklaida gali būti vos keli metrai, jei gerai mato palydovus. Tai viena. Antra, gamintojai SPECIALIAI nerodo tikrojo greičio. Nes šis gali pasikeisti pakeitus ratus ir t.t. Įsivaizduoji, kiek juos po teismus užtampytų?.. Tai prieš kažką teigdamas apie "saugų eismą", pasitikrink savo žinias.
HDi 2014-02-10 21:52
Tas irgi tiesa, bet čia penktokai taip greitį skaičiuoja Rimti dėdės skaičiuoja pasitelkdami daug rimtesnius algoritmus ir metodus, kai kalbama apie GPS ir apskritai apie signalų filtravimą elektronikoje.
Anonymous 2014-02-10 21:57
Štai dėl tokių „maksimalistų“ ir atsirado gulintys policininkai, dešimties metrų žiedai, saugumo salelės... Ir dar tokių priverstinių stabdymų daugės.
Štai tokie maksimalistai ir stabdo eismą. Ir ne tik sau, o ir visiems.
Gudručiai...
HDi 2014-02-10 22:07
Netiesa, pilna ir žioplinėjiančių, kurie nemato ženklų. Pilna tokių vietų, kur kelias geras, matomumas geras, o yra apribojimas, bet neretai būna, kad tie patys lėtapėdžiai/teisuoliai, nelėtinę ir toliau 80 pravažiuoja, nors ten 50 ir perėja kokia nors, arba tiesiog numoja ranka, kad niekas ten nėjo jau mėnesį. Šitoj vietoj pasyvaus saugumo priemonių tikrai nereikia taikyti vien kelių chuliganam ir maximalistam kaip Tu čia sakai.
Žiedai labai gerai tiek pralaidumo prasme, tiek saugumo, nereguliuojamoj sankryžoj ir nereikia būt nei chuliganu nei kitu "blogu" vairuotoju, kad pražiopsot atvažiuojančią mašiną. Skirtumas tas, kad tas chuliganas/maksimalistas, jei jau iškišo mašiną, tai dažniausiai gręš ją iki maximumo, kad kuo greičiau įsibėgėt ir nesutrukdyt. O va tiem teisuoliam ir taupytojam kaip Simplicity Euras svarbiau, o dar jei papypinsi, tai skersai nužiūrės.
Simplicity 2014-02-11 00:19
Ne koks jau iš tavęs vairuotojas, jei sugebi kitus automobilius pražiopsot Žiūrėk, kad kitąkart bešokdamas neužgestum,— bus išgąsčio
Paskaičius tavo ir Arthuro komentarus galima skaniai pasijuokt. Tai 500 eurų yra ne pinigai, tai važiavimas leistinu greičiu ar pagal spidometrą yra begėdiškas eismo trukdymas (gi, GPS'as rodo mažiau). Kiek jūs ten realiai vienu prisėdimu nuvažiuojat tais dvi juostas teturinčiai kaimo keliais? 20 kilometrų? Ir kiek ten iš tų kilometrų tenka kam nors iš paskos „pasivilkt“, porą kilometrų?
Realiai tai Arthurui reikia nervus gydyt, darbą ar kažką gyvenime keist, kad aplinkiniai mažiau erzintų. Nuo nervų visos ligos: infarktas, insultas, silpnaprotystė ar net šizofrenija.
p.s.
Na, bet kažkur nuo 25-ojo gimtadienio jau turėtumėt pradėt į protą suaugt. Būtų liūdna jei pas jus amžius ateitų vienas, o ne kaip tame priežodyje
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl lietuviai nervina vieni kitus kelyje?