Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arthuras 2014-02-11 01:00
Matai, mes dar gal ir suaugsim, bet tau tai jau šaukštai po pietų...
P.S. kad vėl ne taip neinterpretuotum, tai pabrėžiu, jog kultūringas bei išprusęs asmuo stengiasi netrukdyti kitiems, neiškelia savo prioritetų aukščiau visų aplinkinių ir bent jau nejaučia malonumo kitiems trukdydamas. Objektyviai vertina savo sugebėjimus ir nedaro to, ko nemoka, nekelia kitiems nepatogumų. Bet negi tau šitai suprast?..
sub 2014-02-11 01:18
Gera tema, komentarai dar geresni, gerai kad diskutuoja daugiau nei viena nuomonė. Esu vairuotojas, dirbantis dažnai prie vairo, asmeninio auto neturiu, KET kartais pažeidžiu ir greitį viršiju, ant kokio antraeilio pakeiksnojantis kartais, kartais praleidžiantis vieną kitą, nepypsintis ant M ar klevų, bet pypsintis kai kuriems žiopliams. Kadangi "pypsalas" įspėjimo signalas tai kartais nesidroviu juo pasinaudoti jei labai reikia. O jo reikia retai, dažniau prireikia ilgųjų šviesų autostradoje.
Važiuoti antra juosta, kai pirma laisva yra debilų įprotis (ir nesvarbu kad jis neviršija maksimalaus leistino greičio), tokius vokiečiai greitai išmokytų, pas juos autobanuose ir tuos 200 km/h lėkdamas lenda į laisvą dešinę juostą. Man toks vairuotojas problemų sukelia, net jei važiuoju leistinu greičiu kaip ir jis, juk kiekvieno auto gamintojo spidometro parodymai gali skirtis. Aplenkti tokį antraeilininką galima tik pirma eismo juosta, o tai yra dažnai pažeidimas, nes lenkimas (apvažiavimas) pas mus reglamentuojamas antra, kairiąja eismo juosta.
Taip aš kartais viršiju leidžiamą saugų greitį, viršiju proto ribose (+5 +10 km/h). O kas jo nėra viršijęs, na tai nėra dorybė, bet ir ne didelė nuodėmė. Tie antraeilininkai irgi ne iš rojaus, o taip pat pažeidžia KET.
Paaiškinkit man koks automobilis vadinamas grabu? Jei jis senesnis nei 1990 ar net 1980 metai - tai grabas? Na jei tokių metų automobilis praeiną KET ir yra tvarkingas - grabu jį vadinti nelabai pritinka. Tokio amžiaus tvarkingi automobilaii yra tikra egzotika ir su jais lėkti 120 km/h nei malonu, a nei patogu, diskomfortas atsiranda. Su tokiais auto reikia mėgautis važiuojant šiek tiek lėčiau nei leidžiamas maksimalus greitis. Galėčiau jums tokius kelis grabus parodyt, kad iš savo pusiau naujų automobilių manau užsinorėtumėt peršokti.
Lenkimas per ištisinę vienos juostos kelyje yra daugiau nei kvaila. Daug lenkų mačiau taip darančių jų baisiuose kaimo keliuose kur vos prasilenkt gali. Lietuvoje tai rečiau sutinkama, bent mano akims, dažniausiai Via-Baltica kelyje Kaunas-Marijampolė. Supratingi vairuotojai kartais pasitraukia į tą platų kelkraštį tai praleisdami kitą TP greičiau važiuojančią, bet jei nesitraukia priešais atvažiuojantis automobilis - tai jau tampa pavojinga. Esu matęs kaip tame kelyje priešprieša važiuojantys du automobiliai tuo pačiu metu atliko lenkimo manevrus, jei ne tie pasitraukėliai į kelkraštį - būtų buvus baisi tragedija. Taigi ten lenkimus atlieku tik tada kai priešais nėra TP, arba kai priešais atvažiuojanti ir man kliūtį sudarinti TP pasitraukia šiek tiek į kelkraštį.
Na ir komentaras p. Instruktoriui. Grožėtis gamta ar aplinka važiuojant 80km/h ar net lėčiau - irgi nėra dorybė.
O šiaip visiems linkiu gerbti kitą, save ir savo automobilį. Nesijausti geresniu už kitus, nes visada atsiras geresnių. Na o kuris save laiko geresniu už kitus yra debilas. Debilų Lietuvoj yra nemažai ir manau kartais ir aš ir jūs ir visi kiti tokiais būname.
Simplicity 2014-02-11 09:37
Arthurai, kodėl greitis neturi būti mažesnis, nei nurodytas draudžiamajame ženkle, ir kur apie tai yra rašoma kelių eismo taisyklėse?
kestutisz 2014-02-11 10:13
"Lenkimas – vienos arba kelių važiuojančių transporto priemonių apvažiavimas įvažiuojant į priešpriešinio eismo juostą" - tai nei stabdžio apvažiavimas persirikiavus į kitą juostą, nei "lenkimas" (iš tiesų tai chuliganizmas) per dešinį kelkraštį. Bėda tik su tai antraeilinkais, kai jie su kepurėm dažniausiai nieko nemato ir neprognozuotai gali persimesti į pirmą juostą, ypač netikėtai pamatę jog ne vieni kelyje - tad tie kurie juos "vaiko" iš antros juostos autostradoje, o ne tiesiog persirikiuoja ko gero yra labiau teisūs nei neteisūs
kestutisz 2014-02-11 10:22
Sakyčiau tai yra teisėtas lūkestis planuojančių laiką kelionei, o pasivažinėjimams ir pasigrožėjimui gamta yra spec aikštelės ar dviračiai (už mašinos vairo net prie varganų 50kmh sekundė nedėmesingumo yra 13 metrų!).
Arns 2014-02-11 10:44
?
Nes tų iš tikro varnas šaudančių nėra tiek daug, kiek važiuojančių gyvybės arba mirties reikalu, kai greitis didelis, lenkimai nepamatuoti ir neretai net prieš posūkius ar įkalnes bei per ištisines, absoliučiai jokios kultūros lenkiant net kai mato jog priešais vyksta eismas...
Juk būtent tokie išsitaško ir dar kitus paskui save pasiima. Neteko girdėti jog važiuojantis mažesniu nei leidžiama greičiu būtu ištaškęs dviratininkus ar šalikele einančius žmones, kad atsitrenktu į vėžimą, kad palįstu po traukiniu, kad užvažiuotu ant pėsčiųjų perėjos. Jei pritrenkia, tai nebent kokį naglą motociklininką ant britvos, skriejančiu keliskart didesniu nei leidžiama greičiu. Tad argumentų prieš juos totalus 0. O visiem KET žinovams klausimas, kam reikalingi lenkimai, jei eismas juda leidžiamu greičiu? Juk su tais savo "nieko tokio, tik užsimetu 10 km/h", jūs pažeidžiat KET ir darkot eismą sukurdami skirtingus greičius kelyje.
Simplicity 2014-02-11 11:27
Jei tai yra teisėtas lūkestis, tai tu paduok drausmingą vairuotoją į teismą, kad jis tavo teisėtų lūkesčių nepateisino
Ir dar mane kaltina taisyklių interpretavimu taip, kaip man patogiau...
kestutisz 2014-02-11 11:36
Dažnai tie kurie užmiestyje važiuoja atsargiai miegodami gyvenvietės ženklo išvis nemato ir toliau sau kruizina tuo pačiu greičiu kaip užmiestyje. Man asmeniškai geriau jau tie kurie lekia - lėkė nulėkė ir eismo netrukdo, o paskui kokį "atsarguolį" gali tekti vilktis ilgai - užmiestyje kol surasi kur kultūringai aplenkti, o kaimelyje jis vel užlys net per ištisinę liniją - vistiek nemato nei ženklų, nei ženklinimo, o gal koks vietinis ir žino jog niekas čia nepatruliuoja :)
HDi 2014-02-11 11:55
Emigravęs čia Tu, ne aš ir ne aš ariu nekvalifikuotam darbe už jų minimimumą, ir paskui taupau visur kitur, ir sakau kaip ten zjbs o va Lietuvoj tai š.
Arthuras 2014-02-11 12:36
Dėl skirtingų spidometro parodymų atsiranda ir realaus greičio skirtumai. Esant sudėtingesnėms(ne idealioms) sąlygoms vieni gali važiuoti greičiau, kiti lėčiau. Esant idealioms sąlygoms, visi iš esmės turi judėti apytiksliai vienodu greičiu.
Pagal dabartines saugaus eismo koncepcijas lenkimą stengiamąsi leisti tik labai ribotoje kelio dalyje. Salelės, ištisinės linijos ir t.t. Tai nėra saugus manevras iš esmės.
Simplicity 2014-02-11 13:05
http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/nusikaltimai_ir_nelaimes/saugus_greitis_saugiam_greiciui_nelygus
Pasiskaitykit ir ties šiuo straipsniu galėsit baigti tas bereikšmes KET interpretacijas. O gal visgi surasit kokią nuobaudą būtų galima pritaikyti savo saugiu greičiu važiuojančiam?
Arthuras 2014-02-11 14:18
Būtent. SAUGUS greitis. O tiksliau jo nepasirinkimas prastomis sąlygomis arba žymus leistino greičio viršijimas. O aš visą laiką kalbu apie IDEALIAS sąlygas, kai jokių objektyvių priežasčių važiuot lėčiau nėra. Ir jei asmuo nesugeba išbezdėt daugiau 70km/h nes bijo, turi per lėtą reakciją, vadinasi, jis vairuot apskritai negali! Jis yra pavojus ir rakštis keliuose.
http://www.respublika.lt/lt/naujienos/l ... u/,print.1
Pats pasiskaityk.
Arns 2014-02-11 14:52
Džigitijada ir toliau tęsiama
Kiek tol kol į griovį nenuskrenda mano jog jų ir sugebėjimai geri, ir kad kelio sąlygas įvertina, o kur dar tie "nepasiduodantys prekybininkų klanui" ir važinėjantys plikomis padangomis...
Kad ir tavo, Džumšutai, nuolatinis įtikinėjimas jog visi kvaili, o tik tu teisus. Na tai rodyk tą savo megapasaulinę išmintį, kad greitis nėra kaltas. Surask tuos pagrindimus, į kuriuos visas pasaulis, dėka siono spindulių, kaltina ne tikruosius kaltininkus (važiuojančius pagal taisykles ir savo sugebėjimų ribas).
Arthuras 2014-02-11 15:07
Dar kartą kartoju, greitis visose avarijose yra kaltas, nes nejudant t.p. avarijų nebūtų. Bet visada galima atrasti realų avarijos pagrindimą. Tai gali būti kitos t.p. nepamatymas, aklos zonos, veidrodėlių nestebėjimas ir t.t.
Arns 2014-02-11 15:19
Bet tai rimtai, už kiek tau padirbo teises? kaip nesupranti jog pasirinkus saugų greitį, avarijos gali išvengti arba jos padarinius minimalizuoti. Net kaip pats sakai "užsižiopsojus", viena kai važiuoji ant 70km/h kas kita kai ant 100km/h. Ir kai greitis didelis, o kelias nėra kelių juostų, reakcijos laikas išvengti avarijai pats trumpiausias. O ir nemažai "juodųjų dėmių" keliuose ne pačiose sudėtingiausiose atkarpose, o būtent lygumose kur kyla pagunda spausti daugiau.
Bet aišku ne tau suprasti, net kai tą patį kartoja ir ralio čempionai ar lenktynininkai. Tik pasukioji pirštą prie smilkinio ir vaidini šumacherį.
Simplicity 2014-02-11 15:24
Taip, kad slėpkis tu su savo tais KET išvedžiojimais ir interpretacijomis po pernykščiais lapais
Arthuras 2014-02-11 19:01
Puiku, kad sulaukei, bet ir vėl matai tik tai, ką nori matyti. Aš tau jau numečiau Regitros nuomonę į būtent tą KET punktą. Bet kažkodėl nesureagavai.
Kitaip tariant, policija tiesiog išsisuko nuo tiesaus atsakymo. Negi tau tai neakivaizdu? T.y. kiekvienas policininkas pamatęs tokį nusižengimą turėtų spręsti pats. Ir realiai, tik nuo jo priklausytų, ar pažeidimas yra, ar nėra. O kažin, 50km/h idealiu keliu, jau kur kas lėčiau, ar ne?.. 40km/h?.. Tie protingumo kriterijai turėtų būt apibrėžti. Nes kaip matome, Regitra vertina vienaip (pats laikydamas egzaminą gavau pastabą už tai, kad važiuoju per lėtai, nors važiavau 7-9km/h lėčiau, nei galima), policija kitaip. Parašius laišką po kiek laiko, jei atsakinėtų kitas asmuo, greičiausiai būtų sulauktas jau kitoks atsakymas. Taigi, tu įrodei tik tai, kas ir taip aišku - interpretuoti KET galima įvairiai.
Bet vienas iš pagr. KET punktų yra:
"Eismo dalyvių elgesys grindžiamas savitarpio pagarba ir atsargumu"
Asmuo, kuris akivaizdžiai sukelia kitiems nepatogumų ir nieko nesiima, kad tų nepatogumų nesukeltų - kaip nori, taip galvok, bet negerbia nei savęs, nei aplinkinių.
Arns 2014-02-11 19:16
Džumšutas, policija ir neįvardina to greičio, kad nebūtu taip jog kažkas važiuoja su atsarginiu ratu, o jį policija baudžia dėl nepasiekto "reikiamo greičio". Ar kad įprastu keliu (ne autostrada) rieda kombainas vasaros pabaigoj, ir jis tikrai neišvystys tų 90 km/h.
Regitra, atsiprašant, p*sasi prie bet ko, kad tik daugiau pinigų pasiimtu. Jei juos prispaustu (nzn ar jau įteisino per egzaminą filmavimą), tai greitai visi jų apibrėžimai turėtu būti paremti KET ir policijos praktika, ir daauuug ką turėtu išbraukti iš savo raciono.
pagarbą interpretuoji pagal save. Visi protingi supranta, jog nereikia pietietiškai pypinti ir šviesom mirksėti, o jei jau nėra greičio, palaukti patogaus momento ir aplenkti. O ne versti spausti bei klysti, ypač jei kitas vairuotojas netinkamai pasirengęs (tarkim kitas gal vasarą vairuoja, ir normaliu žiemos oru, jis daug kur atsargesnis nei kiti).
Arthuras 2014-02-11 19:29
Kaip tu jį spausi?.. Tik reikia suprast, kad jei už tavęs važiuoja 5 ir daugiau automobilių ir niekaip tavęs negali aplenkti - stabtelk dešiniau ir praleisk. Paprasta? Man atrodo...
Arns 2014-02-11 19:44
Pff, Džumšutas, Lietuvos keliuose nėra šimtakilometrinių ištisinių. Kas nori, nereikia nė stengtis galvoti kur aplenkti. bet aišku geltonsnapius ir toliau gąsdinsi policija, nors pats važiuodamas tik ir lauki kol sumirksės šviesomis, jog reiktu mest greitį žemyn
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl lietuviai nervina vieni kitus kelyje?