„Tele2“ atstovas apie „Bitės“ reklamą: „Neatsimenu, kada mačiau tokį melą televizijoje“ (36)
Nuožmi konkurencija tarp „Bitės“ ir „Tele2“ mobiliųjų telefonų operatorių iš lauko reklamų persikėlė į TV eterį. „Tele2“ atstovai tikina, kad „Bitės“ per televiziją rodomose reklamose, kuriose buvę klientai pasakoja perėję į „Bitę“ ir sutaupę, pateikiami tikrovės neatitinkantys faktai. Antradienį „Tele2“ žiniasklaidai surengtas renginys neapsiėjo ir be staigmenų – į jį nekviestas atvyko ir „Bitės“ reklamose personažą Saulių Pošką vaidinantis Kristijonas Bartosevičius.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Tele2“ daugiausia replikavo į „Bitės“ reklamą, kurioje iš „Tele2“ į „Bitę“ perėjusi Ugnė pasakoja per tris mėnesius sutaupiusi 70 litų, nes jos abonentinis mokestis „Bitėje“ yra mažesnis. „Tele2“ paskaičiavo buvusios klientės sąskaitas ir patikino, kad Ugnė per tris mėnesius už „Tele2“ paslaugas sumokėjo 80,62 Lt, iš kurių po 17 litų per mėnesį sudarė mokestis už telefoną, taigi per tris mėnesius, neskaitant mokesčio už telefoną, buvo sumokėta 29,62 lito.„Visaip skaičiavau, tačiau taip ir neradau atsakymo, kaip nuo šios sumos galima sutaupyti 70 litų“, – kalbėjo „Tele2“ atstovas spaudai Andrius Baranauskas. Pasak jo, sutaupyti 70 litų galėtų pavykti nebent tuomet, jei „Bitė“ būtų primokėjusi.
„Tai pirma tokia reklama per daugybę metų. Tai klaidinanti reklama, melas. Neatsimenu, kada tokį melą mačiau per televiziją“, – sakė A. Baranauskas.
Kitoje „Bitės“ reklamoje apie geresnes sąlygas pasakoja „Tele2“ klientais buvusi jauna šeima. A. Baranauskas tikino, kad reklamoje minimos sumos už sąskaitas „Tele2“ iš tiesų niekuomet nebuvo tokios didelės.
„Tele2“ Teisės reguliavimo direktorius Tadas Bukauskas priminė, kad Lietuvos įstatymai nedraudžia lyginamosios reklamos, tačiau ji, kaip ir bet kuri kita reklama, neturi būti klaidinanti.
Lyginamojoje reklamoje paslaugos turi tenkinti tuos pačius poreikius ir turi būti skirtos tiems patiems tikslams, taip pat objektyviai turi būti vertinamos viena ar daugiau esminių paslaugų. Esą „Bitės“ reklamoje lyginamos sąskaitos už neadekvačias paslaugas.
Cirkas su šakočiu
Spaudos konferencijoje susirinkusius nustebino čia su šakočiu ir mergina atėjęs nekviestas „Bitės“ reklamose filmavęsis personažas Saulius Poška.
„Atėjau pavalgyti, labai mėgstu pusryčius“, – paklaustas, ką veikia „Tele2“ žurnalistams surengtuose pusryčiuose sakė K. Bartosevičius. Susirinkusiems jis dalijo „Labas kontrakto“ tušinukus.
Pasėdėjęs žiniasklaidos pusryčiuose ir išklausęs „Bitės“ atstovų pasisakymo, K. Bartosevičius patikino, kad keliauja pietauti į „Omnitel“, ir išvyko.
„Tele2“ ketina skųsti reklamą Konkurencijos tarnybai ir pasinaudoti teise į repliką ir artimiausiu metu viešai atsakyti į „Bitės“ reklamą.
Pusryčių sugadinti neketino
„Bitei“ priklausančios bendrovės „Eurocom“ vadovas Aurimas Kapočius pabrėžė, kad reklamoje klientai savo pasisakymais pateikė savo nuomonę, kuriais buvo atspindėta bendra rinkos tendencija. Esą tai ir buvo pagrindinė, kuri ir šios reklaminės kampanijos žinutė.
„Spinter tyrimai“ atliktas tyrimas parodė, kad panašiai manančių klientų yra tikrai nemažai. Apklausus buvusius „Tele2“ klientus, kurie šiuo metu naudojasi „Labas kontraktu“, paaiškėjo, kad 84 proc. jų mano, jog naujasis „Labas kontrakto“ planas yra pigesnis pasirinkimas“, – kalbėjo A. Kapočius.
Pasak jo, interviu filmuoti klientai buvo įspėti, kad turi sakyti teisingą informaciją ir žinojo apie šią savo pareigą ir atsakomybę, o reklamos pagrindinė žinutė yra ne sumos dydis, o atspindėta bendra tendencija, kad klientams už mažesnę sumą siūloma mažiau.
„Svarbu paminėti, kad „Tele2“ neturi teisės paviešinti savo buvusios klientės asmens duomenų ir sąskaitų dydžių be jos sutikimo, tai yra labai šiurkštus žmogaus privatumo pažeidimas ir parodo, kad „Tele2“ klientai nėra saugūs“, – pridūrė A. Kapočius.
Paklaustas, kodėl į spaudos pusryčius atvyko K. Poška, „Eurocom“ vadovas tikino neketinęs sugadinti konkurentų spaudos pusryčių.
„Pagalvojome, kad jei bus kalbama apie mūsų reklaminę kampaniją, kodėl tokiame renginyje neturėtų dalyvauti ir pagrindinis jos herojus?“, – klausė A. Kapočius.