„Bitė Lietuva“: „Tele2“ meluoja sakydami, kad meluoja „Bitė“  (0)

Mobiliojo ryšio bendrovių melagingų reklamų epopėja pakrypo gana netikėta linkme: „Bitė Lietuva“ kreipėsi į Konkurencijos tarybą su pareiškimu, jog „Tele2“ savo reklamoje, kurioje „Bitės“ grupė kaltinama melu, pati meluoja. Pasirodo, „Bitė Lietuva“ nori, kad visa ugnis būtų nukreipta ne į įmonių grupę, o konkrečiai į grupei priklausančią bendrovę „Eurocom“, kuri teikia paslaugą „Labas kontraktas“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Įmonių grupę sudaro ne viena bendrovė, todėl vienos įmonės veiksmus priskirti visai grupei yra klaidinga. Manome, kad taip „Tele2” siekia sąmoningai klaidinti vartotojus ir menkinti „Bitės“ reputaciją“, – sako Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ direktoriaus pavaduotojas.

Naudodami žodį „melas“, konkurentai kaltina, kad reklamos užsakovas sąmoningai siekė skleisti klaidinančius duomenis, tačiau iš tiesų patys skleidžia neetišką ir klaidinančią informaciją, pažeidžiančią eilę teisės aktų.

„Bitė Lietuva“ reikalauja įpareigoti „Tele2“ nedelsiant nutraukti veiksmus, kurie pažeidžia teisinius aktus, bei pritaikyti bendrovei teisinės atsakomybės priemones, rašoma pranešime spaudai.

Primename, kad pirmadienį Vilniaus apylinkės teismas uždraudė „Tele2“ rodyti minimą atsakomąją reklamą, kurioje matomas „Eurocom“ reklamoje nusifilmavusios „Labas kontrakto“ klientės atvaizdas bei nurodomas jos vardas.

Tarybai skundžiasi ir „Eurocom“

Kartu Konkurencijos tarybai buvo pateiktas ir „Eurocom“ pareiškimas dėl „Tele2“ atsakomojoje reklamoje pateikiamo teiginio apie kainas ir kitos informacijos, rašome atskirame pranešime spaudai.

„Konkurentų veiksmais yra menkinimas prekės ženklo „Labas kontraktas“ įvaizdis, formuojama neigiama vartotojų nuomonė tiek paslaugos, tiek jos teikėjo atžvilgiu. Ši reklama daro neatitaisomą žalą „Eurocom“, – sako Aurimas Kapočius, „Eurocom“ generalinis direktorius.

Jo įsitikinimu, konkurentų teiginys reklamoje, esą „esame tikri – ieškantys geriausios kainos renkasi „Tele2“, yra klaidingas. „Tele2“ nepateikė nei vieno tai patvirtinančio argumento. Akivaizdu, kad net teoriškai neįmanoma, jog vienas operatorius visada siūlytų „geriausią kainą“, – teigia A. Kapočius.

„Labas kontraktas“ pasiūlymai, skirti mažas kainas vertinantiems klientams, sulaukė didelio susidomėjimo ir užėmė kainos lyderio poziciją rinkoje, kas ir sukėlė konkurentų įsiūtį. Deja, reikšti emocijas versle reikia teisėtais būdais ir elgtis taip, kaip tą daro „Tele2“ – negalima“, – mano A. Kapočius.

„Eurocom“ savo skunde tai pat pabrėžia, kad konkurentai neteisėtai panaudojo dalį „Labas kontrakto“ reklamos bei joje nusifilmavusios Ugnės atvaizdą. „Eurocom“ reikalauja įpareigoti „Tele2“ nedelsiant nutraukti veiksmus, kurie pažeidžia teisės aktus, bei bendrovei pritaikyti teisinės atsakomybės priemones.

„Eurocom“ - ne „Bitė“ tik tada, kai reikia srėbti košę

Prieš savaitę, vasario 10 dieną, „Eurocom“ platino pranešimą spaudai, kuriuo buvo skelbiami klientų apklausos rezultatai, rodantys, jog pradėjus naudotis „Labas kontrakto“ paslaugomis 84 proc. klientų susidaro įspūdis, kad šios paslaugos yra pigesnės, nei „Tele2“.

Šios apklausos duomenimis anuomet džiaugėsi „Bitė Lietuva“ rinkodaros direktorius P. Kuisys: „Toliau sėkmingai konkuruojame mažiausių kainų segmente ir vis daugiau buvusių „Tele2“ klientų pripažįsta, kad „Labas kontraktas“ jiems padeda sutaupyti. Manome, kad artimiausiu metu telekomunikacijos rinkoje ir toliau išliks arši konkurencija, o tam mes esame pasiruošę“.

„Tele2“: tęsiame pačios „Bitės grupės“ pradėtą terminų naudojimą

Atsakydamas į „Bitė Lietuva“ rinkodaros vadovo kaltinimus, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Andrius Baranauskas tikino, jog pagal ankstesnius šios grupės įmonių pranešimus sunku suprasti, kur viena įmonė baigiasi, o kur prasideda kita.

„Viešoje erdvėje dabar nuolat matome, kad „Bitės grupės“ atstovai komentuoja „Labas kontrakto“ problemas. Matant visą tai, mes negalime atskirti, kur baigiasi „Bitė“ ir prasideda „Labas“. Nieko nesugalvojome, tiesiog tęsiame pačios „Bitės grupės“ pradėtą terminų naudojimą.

Juk atrodo natūralu, kad viešai skelbusi apie „Labas“ sėkmes, „Bitės grupė“ nenorės nuo jo atsiriboti ir prasidėjus problemoms. Tokį žingsnį vertiname kaip konkurentų bandymą viešai išsiaiškinti, kuri gi iš Bitės grupei priklausančių įmonių ciniškai melavo vartotojams“, - sakė A. Baranauskas.

Taip pat „Tele2“ atstovas nurodo kad „Bitė Lietuva“ 2013 m. 3 ketvirčio finansinių rezultatų pristatyme, kuris yra prieinamas viešai, rašoma, kad UAB „Bitė Lietuva“, UAB „TeleTower“ ir UAB „Eurocom“ finansiniai rezultatai analizuojamai bendrai kaip „Bitė Lietuva“.

Aut. teisės: delfi.lt
(1)
(0)
(0)

Komentarai (0)