Arktinis iššūkis: kurie automobiliai geriausiai atlaiko išbandymus -50 laipsnių šaltyje? (Video)  (1)

„Arctic Van Test“ – tai penkių dienų iššūkis komerciniams automobiliams ir jų vairuotojams, kai reikia įveikti išbandymus sniegu, ledu ir šalčiu Suomijos Šiaurėje, kur -50 laipsnių temperatūra nėra neįprastas dalykas.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šių metų tarptautinėse ištvermės varžybose jų dalyviams teko įveikti daugiau nei 700 kilometrų apledėjusiais ir duobėtais keliais, varžytis slalomo trasoje ant apledėjusio oro uosto pakilimo tako ir vežti krovinius. Komisija vertino komercinių automobilių praktiškumą, efektyvumą, krovinio vežimo galimybes ir vairavimo kokybę. Taip pat buvo vertinamas variklio paleidimas šaltyje, salono šildymo sistemos veikimas.

Šiaurės Suomijoje automobilius vairavo 6 Europoje leidžiamų specializuotų žurnalų ekspertai, todėl vertinimai pagrįsti jų didžiule patirtimi ir gebėjimu objektyviai vertinti skirtingų gamintojų modelius.
Varžybose dalyvavo tokių gamintojų kaip „Meredes-Benz“, „Ford“, „Opel“, „Volkswagen“, „Citroen“, ir „Renault“ modeliai. Dalyviai buvo suskirstyti į dvi kategorijas: mažų ir 3,5 tonos sveriančių komercinių automobilių.

Paskelbus varžybų rezultatus, dvigubą pergalę šventė „Ford“. Tai yra pirmasis toks atvejis per 23 metus, kai rengiamos šios varžybos.

„Ford Transit“ buvo geriausias 9 iš 13 nominacijų (dar varžėsi „Meredes-Benz Sprinter“, „Opel Movano“ ir „Volkswagen Crafter“). Mažesnysis „Ford Transit Connect“ savo kategorijoje laimėjo 7 iš trylikos nominacijų ir varžėsi su „Citroen Berlingo“, „Renault Kangoo“ bei „Volkswagen Caddy“. Beje, didžiausių liaupsių „Connect“ susilaukė vertinant vairavimo kokybę slidžiais ir sudėtingos konfigūracijos keliais.

„Ford“ automobiliai nesunkiai laimėjo labai sunkiomis sąlygomis – trasos buvo itin slidžios ir pavojingos. Tai didelis jų privalumas, nes komerciniai automobiliai dažnai susiduria su nemaloniais gamtos siurprizais. Mūsų bandymuose siurprizai dažniausiai yra kažkur ties riba, todėl prie tokių sąlygų nepratusiems automobiliams ir žmonėms būna labai sunku“ – pažymėjo varžybas organizuojančio Suomijos žurnalo „Auto Tekniikka ja Kuljetus” atstovas Heikkis Laurellis.

)
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(7)
(0)
(0)

Komentarai (1)