Rusas Lietuvai siūlo pažangų transportą ir neregėtus turtus (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sanke 2014-06-03 10:35
Labai jau primine: If it sounds too good to be true it probably isn't
BlueC 2014-06-03 10:41
Labai jau Vasiukai. Nei kokia varomoji jėga (kodėl sąnaudos tokios mažos), nei kaip bus sumažinta trintis (teigia kad minimali - kas tai užtikrina). Stygos stygomis, bet tai nieko nepaaiškina.
obuglas 2014-06-03 12:48
Naujieji Vaisiukai?
Grybautojas 2014-06-03 13:23
Daugiau info https://www.youtube.com/watch?v=cZMc6jYQVXE . Kiek supratau, esmė pigiame kelio paruošime.
Arns 2014-06-03 13:29
greičiau kaip https://www.youtube.com/watch?v=mkCJMV_Fe4k
ra2 2014-06-03 13:55
- Niekaip neįtikins, kad tie "ratukai" iš šono stabilizuos vagonėlį lekiantį 500km/h.. , nulėks pas karves garantuotai, autorius matyt nesusipažines su aerodinaminiu stabilumu..
immortallt 2014-06-03 14:12
Bet koks pakėlimas nuo žemės kainuoja labai brangiai nes reikia daug žaliavų.
Splius 2014-06-03 14:20
ra2 2014-06-03 14:23
- Čia tik lietuviui atrodo, kad 300 milijonų daug.. Tai "vaikiški" pinigai tokio tipo projektams..
Tadzia 2014-06-03 15:03
Tai kas kabo ir yra įtemptas turi ir įlinkį. 500 km/h per įlinkius, panašu į kažkokią mistiką. Na, o jei kabo ir neįtempta - tai pigiau ant žemės padėti.
punktyras 2014-06-03 15:24
Bet daug kartų pigiau, nei kišti po žeme. O čia žemės sunaudojama nedaug. Ir žaliavų ne kažin kiek. Mintis graži ir taip toliau, tik sunku suprasti, kaip „vagonai“ bus varomi. Elektra? Kaip bus paduodamas maitinimas? Stabilumas neaiškus – aukštai pakeltą konstrukciją labiau veiks vėjai. Skriejant 500km/h greičiu tokie gūsiai nebus labai malonūs ar saugūs.
MindaugasV85 2014-06-03 21:33
O mane labiausiai žavi tai, kad lietuvis forume per 5 minutes pasieks daugiau, nei šis inžinierius (su savo visa kompanija) per 37 metus. Taip ir toliau vyrai - atgal į ūkį! P.S. Splius, su tokiais komentarais pas "delfistus", o ne į technologijų portalą (jei jis vis dar technologijų...).
Arthuras 2014-06-03 22:00
Koks skirtumas, iš kur investicijos ar inovacijos. Nereikia joms trukdyti, jei tik jos nekenkia Lietuvai. Jei tas veikėjas turi pinigų, nori kažką kurti - leiskim, tegul. Negi gaila?.. Drausti vien dėl to, kad rusas... Neprotinga.
immortallt 2014-06-03 23:03
Būčiau labai už, jei būtų pateikiamas bent koks loginis pagrindimas. Deja 37 metus daro ir nieko nepadaro. Labiau panašu į scam'ą. Kas dėl metro pakeitimo, taip, kelti ant polių pigiau nei metro, bet ne apie metro pakeitimą pagrinde eina kalba, o apie tarpmiestinius. Drausti nereikia, bet reikia vertinti atsargiai. Man toks jausmas susidaro, kad ieško realiai šalies, kuri ne leistų išsinuomoti sklypą, o skirtų paramą "vystymui". Na gal tik aš toks įtarus.
MindaugasV85 2014-06-03 23:50
Gavai bazinę informaciją, kad neva kažkas kažką daro, o jeigu nori pačios technologijos, bijau, kad šiame portale nerasi. Gal būt nerasi ir likusioje viešoje erdvėje, nes kaip jau perskaitei, technologija dar net neišbandyta. O jeigu ji neišbandyta, niekas nežino kaip ji veiks realybėje. O kai nežinai kaip ji veiks, ar gali (o jei gali, tai ar verta) tą technologiją patentuoti? Ir jeigu technologija neužpatentuota, tai ar suprasdamas šiuolaikinio verslo sąvoką norėsi ją paviešinti? P.S. ir siūlyčiau įsivertinti dar ir tai, kad iš tų 37 metų, kokie 20 galėjo būti darbas ant popieriaus, o iš likusiųjų 17 gal tik kokie 10 metų darbo šiuolaikinėmis kompiuterinėmis programomis, kurių dėka gali ne tik papeckioti, bet ir išbandyti kompiuterinę simuliaciją.
PCP 2014-06-04 01:11
Kažkoks technologinis apsurdas visa tai. Filmukai nepaaiškina nieko, o straipsnyje minima pagrindinė inovacija - kitaip pritvirtinti bėgiai. Trasos pakėlimui virš gatvės tai galbūt ir tinkama įdėja bet kokiu būdu jie planuoja įgivendinti tuos 500km/h? Su maglev'u japonai tą padaro, bet su ratais? Netgi TGV ir kiti geležinkelių gigantai su dešimtis kartų didesniais biudžetais pasiekia palyginti niekingus 320km/h. Ant STABILAUS pagrindo. Tkio liaunumo konstrukcija kaip pavaizduoda vizualizacijoje pagaminta iš plieno siūbuos jau vien nuo vėjo, net nekalbant apie temperatūrines deformacijas. Kas nors pagalvojo apie jas? Šitie bėgiai bet kuriuo metų laiku bus va tokie ~~~~. O esant dideliam greičiui netgi milimetrinės bėgių deformacijos gali turėti katastrofines pasekmes. Eiliniai rusiški sukčiai. Jeigu jiems pasiseks - valdininkai paskirs vieną kitą 100tą tūkst "studijai" ar tyrimams, o vėliau viskas baigsis, nes nu vėl kokie nors naftininkai iliuminatai laboratoriją kartu su visais pinigais sudegins.
ra2 2014-06-04 09:58
immortallt 2014-06-04 10:16
Mindaugai, PCP komentarą pasiskaityk, čia pradžiai. Toliau, pasiekiama itin maža trintis - kaip? Itin mažai energijos naudojantys varikliai - 500km/h lekiant nebelieka ir oro pasipriešinimo? Negana to, dar kalba apie tokias mažas kainas, kad net bėgių tiesimo ir priežiūros nepadengia, o čia dar nori kelti ant polių viską. Čia kaip Musk'as, su savo tuneliais ant polių ir aiškina, kad tai bus pigiau nei įprastiniai bėgiai (palaikyti nuolatinį mažesnį slėgį nei aplinkos).
batusia 2014-06-04 12:13
Manau tai tik į naudą būtų. Kažkas įdomesnio ir dar darbo vietos. Pats „išradimas“ atrodo gana nerealiai, bet fizikos aš nesu baigęs, tad geriau patylėsiu. Beje, to „Ruso“ (taip jau šį žmogų straipsnio antraštė įvardina) pasisakymai tikrai primena internetinius scam'us, bet gal čia taip tik autorius straipsnio sugebėjo sudėlioti... Kad ir kaip bebūtų, investicijos visada sveikintinos. Reikės sekti kas toliau bus.
Simplicity 2014-06-04 12:46
Rusas nori ne investuoti savo pinigus, o ieško vyriausybių, kurios pasimautų ant jo jauko. Idealiausiu atveju, tai būtų sklypas jo „laboratorijai“ ir finansavimas „tyrimams“, tačiau pakaktų ir vien tik sklypo dovanų ar vien tik finansavimo. (Ostapas Benderis ir ne kitaip )