„Samsung“ televizoriai ir šiais metais neturi sau lygių  (0)

Apibendrinus šių metų pirmojo ketvirčio duomenis „DisplaySearch“ analitikai paskelbė, jog televizorių rinkoje ir toliau pirmauja „Samsung“ ir „LG“ gaminiai, kartu sugundantys beveik pusę televizorius perkančių pirkėjų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pagal „DisplaySearch“ analitikų duomenis, per pirmus 3 2014 metų mėnesius „Samsung“ produkcija sudarė 29,6% visų parduotų televizorių, kai pernai tokiu pat laikotarpiu šis kiekis siekė 26,8%. Ypač didelio pasisekimo „Samsung“ televizoriai sulaukė Europoje – čia jų pardavimai sudaro 42,7% nuo visų parduotų televizorių. Šiaurės Amerikoje šis rodiklis siekia 35,9%, o Lotynų Amerikoje – 36,6%.

Lyderio pozicijas „Samsung“ sugebėjo sustiprinti šiais metais gerokai padidinusi televizorių modelių įvairovę, o išmanieji televizoriai sulaukia ir labai daug žiniasklaidos dėmesio. Be to, prekybą aktyvina ir „Samsung“ televizorių išpardavimai – štai ir dabar el. parduotuvėje 1a.lt skelbiama proginė „Samsung“ LED televizorių nuolaidų akcija iki pat liepos 13 d.

Tuo tarpu artimiausias konkurentas „LG“ susilpnino savo pozicijas - dabar jo produkcija užima 15,3% pasaulinės televizorių rinkos, nors pernai tuo pačiu metu užimamos rinkos dalis buvo didesnė ir siekė 16,9%.

Nuo abiejų lyderių gerokai atsilieka „Sony“ (6,8 %) ir „Hisense“ (6,4 %).

(9)
(20)
(-11)

Komentarai (0)