Kupertino viešbučio „Aloft“ gyventojus aptarnaus robotai „A.L.O. Botlrs“ (Video)  (3)

Robotai – darbdavių džiaugsmas ir darbuotojų nelaimė. Kaip žinome, robotika, dirbtinis intelektas ir kitos dar prieš dešimtmetį egzotiškai atrodžiusios temos šiuo metu yra labai aktyviai nagrinėjamos įvairių sričių inžinierių. Svarbiausia, kad apčiuopiamų rezultatų šiose srityse jau pasiekta pakankamai, todėl labai realu, kad robotai pamažu gali tapti patrauklesniais ir pigesniais darbuotojais nei mes – žmonės.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pavyzdžiui, vienas didžiausių pasaulio viešbučių tinklų „Starwood“, savo kolektyvą greitai papildys dviem naujais robotais „A.L.O. Botlrs“. Šie du robotai bus įdarbinti Kupertino „Aloft“ viešbutyje ir galės tiek aptarnauti viešbučio svečius, tiek mokės naudotis viešbučio liftu bei galės atlikti kitas priskirtas užduotis. Vis dėlto šiuo metu manoma, kad „A.L.O. Botlrs“ daugiausiai bus naudojami viešbučių svečių aptarnavimui. Tikimasi, kad būtent tai leis užtikrinti kur kas labiau personalizuotą ir privačią aplinką apsistojusiems svečiams nei jiems tiesiogiai bendraujant su įprastiniais darbuotojais.

Taigi, pavyzdžiui, jeigu svečias paskambins į viešbučio aptarnavimo skyrių ir paprašys papildomo dantų šepetėlio ar rankšluosčio, darbuotojui tiesiog pakaks sukrauti reikiamus daiktus į „A.L.O. Botlrs“ robotą bei nurodyti kambario numerį – visu likusiu daiktų pristatymo procesu bei bendravimu su svečiu pasirūpins pats robotas.

Tokios „A.L.O. Botlrs“ galimybės įgalinamos naudojant WiFi ir 4G interneto ryšį. Būtent jų dėka bus užtikrinama robotų komunikacija su viešbučio informacinėmis sistemomis ir liftu. Tuo tarpu sklandus roboto judėjimas patalpose realizuojamas naudojant integruotus sensorius bei specialią robotų operacinę sistemą.

Kai „A.L.O. Botlrs“ su numatytu paketu atvyks prie reikiamo kambario, jis paskambins į viešbučio svečio telefoną bei praneš apie pristatytus daiktus. Svečias atsiėmęs pareikalautus daiktus toliau su robotu bendraus naudodamasis „A.L.O. Botlrs“ priekyje integruotu lietimui jautriu ekranu. Tokiu būdu klientai viešbučio personalui duos grįžtamąjį ryšį bei taip pat įvertins robotų darbo kokybę.

„Savioke“ kurtiems dviem „A.L.O. Botlrs“ robotams bandomasis laikotarpis Kupertino „Aloft“ viešbutyje prasidės jau šių metų rugpjūčio 20 dieną. Jeigu šis eksperimentas pasiteisintų, viešbučių tinklas neatmeta galimės nuo 2015 metų pamažu pradėti naudoti robotus ir kituose viešbučiuose, kurių visame pasaulyje yra netoli 100.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(5)
(0)
(5)

Komentarai (3)

Susijusios žymos: