Oro motociklas siekia pakylėti aviaciją į naują lygį (Video)  (4)

Gilioje Anglijos provincijoje aeronautikos inžinieriai tobulina naujos kartos skraidymo aparatą. Padidinto stabilumo ir manevringumo aparatas, galintis gabenti kur kas sunkesnį krovinį, yra reikšmingas bepiločių orlaivių technologijų šuolis pirmyn. Tačiau šis nedidelis bepilotis orlaivis tėra trečdalis koncepcinio modelio su kur kas didesnėmis ambicijomis. Tikrojo dydžio ketursraigtį oro motociklą gali pilotuoti žmogus, arba jį galima valdyti nuotoliniu būdu.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Jį sukūrė inžinierius ir sraigtasparnių pilotas Chrisas Malloy, kuris pirmiausiai išbandė savo koncepciją su dvisraigčiu modeliu. "Visuomet analizavau dizainą ir mąsčiau, kaip galėčiau jį patobulinti, - pasakoja Ch. Malloy. – Kai gavau teisę pilotuoti sraigtasparnius, supratau, kad juose galima daug ką tobulinti. Vienas iš tokių tobulintinų dalykų yra saugumas ir patikimumas. Tai – labai sudėtingos mašinos. Mano tikslas buvo pažiūrėti, kur galima atsisakyti sudėtingumo ir padidinti saugumą." Ch. Malloy bendrovės inžinieriai baigia projektuoti galutinį skraidymo aparato prototipą, kuris bus išbandomas po kelių mėnesių. Komanda pirmiausia planuoja išleisti oro motociklą kaip autonominį nepilotuojamą oro aparatą, o vėliau gauti aviacijos sertifikatą žmogaus pilotuojamam modeliui. O mažesnius modelius pamėgo bepiločių skraiduolių entuziastai visame pasaulyje. Jie neša pajamas tikrojo dydžio versijai bei gamybai.
"Šis oro motociklas yra ne kas kita, o sraigtasparnis, - pasakoja Grantas Stapletonas. – Jis pakyla kaip sraigtasparnis, jis skrenda ir tupia kaip sraigtasparnis. Jis sukurtas skraidymui iki 3 km aukštyje ir gali skristi 185 km/val. greičiu.

Vaizdo siužetas


Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(15)
(0)
(15)

Komentarai (4)