Ilgiausiame pasaulyje geležinkelio tunelyje įdiegta valdymo sistema (1)
Vokietijos bendrovė „Siemens“ pranešė įdiegusi tunelių kontrolės sistemą ilgiausiame pasaulyje Gotardo geležinkelio tunelyje. Ji fiksuoja visus elektromechaninės įrangos, jos priemonių veikimo bei sisteminių gedimų duomenis ir suteikia galimybę prižiūrinčiam operatoriui stebėti bendrą tunelio sistemų darbą 24 valandas per parą, todėl atsiradę pažeidimai yra pašalinami per trumpą laiką.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Planuojama, kad ilgiausiu pasaulyje tuneliu važiuos greitaeigis traukinys, kurio kelionė nuo Ciuricho iki Milano truks viena valanda trumpiau nei iki šiol.
Pranešama, kad 57 kilometrų ilgio geležinkelio tunelis, sujungiantis Europos šiaurės ir pietryčių regionus, yra pastatytas tarp Erstfeldo ir Bodio miestų Šveicarijoje. Siekiant užtikrinti 250 kilometrų per valandą traukinio greitį, tunelis nutiestas beveik be išlinkių. Lygus tunelio kelias užtikrina efektyvų prekių pervežimą geležinkelio bėgiais, taip pat sutrumpina kelionės trukmę.
Siekdami užtikrinti saugų ir nenutrūkstamą traukinių darbą, „Siemens“ ekspertai įdiegė nuolatinę stebėsenos, sistemų bei įrangos valdymo technologiją. Ji užtikrina, kad tunelyje tvarkingai veikia ventiliacija, elektros instaliacija, šviesos šaltiniai, avariniai išėjimai ir kiti saugumui svarbūs sprendimai, sakoma bendrovės pranešime.
Visa elektros įranga tunelyje yra nuolat stebima. Informacija apie atsiradusius sutrikimus yra skubiai perduodama į tunelio valdymo sistemą. Joje darbuotojas mato elektros ir mechaninių sistemų būklę bei tikslias tunelyje važiuojančių traukinių vietas. Šioje „Siemens“ sistemoje saugoma visa įrangos dalių informacija: nuo detalių gamintojų iki atsarginių dalių pirkimo vietų. Be to, įvykus avarinei situacijai tunelyje, sistemą prižiūrintis asmuo gali operatyviai informuoti gelbėjimo tarnybas: policiją, gaisrininkus, greitosios pagalbos specialistus.
Ilgiausią pasaulyje geležinkelio tunelį planuojama atidaryti 2016 metų gruodį. Specialistai prognozuoja, jog po tunelio rekonstrukcijos sumažės sunkvežimių ir lengvųjų automobilių eismo intensyvumas centrinės Šveicarijos Alpėse. Dvigubu Gotardo tuneliu kasdien galės važiuoti apie 300 traukinių.
Gotardo tunelis pranoks 53,8 kilometro ilgio Seikan geležinkelio tunelį, jungiantį Japonijos salas Honšiū ir Hokaidą, taip pat ilgiausią pasaulyje požeminį automobilių kelią – 24,5 kilometro ilgio Lerdalio tunelį Norvegijoje.
Šiuo metu keleiviams nukakti iš Italijos šiaurinio miesto Milano į Ciurichą prireikia apie keturių valandų. Per šį tunelį taip pat bus patogiau nuvažiuoti į toliau šiaurėje esančią Vokietiją.
Vis didėjantys sunkesnių prekinių traukinių srautai galės pervažiuoti Alpių kalnus greičiau nei šiuo metu. Taip bus sumažintas sparčiai augantis eismas dažnai perpildytame Gotardo tunelyje, taip pat visais šiaurės – pietų krypties geležinkelių maršrutais. Šis ilgiausias pasaulio tunelis yra svarbus žingsnis siekiant perkelti sunkųjį transportą ant geležinkelio bėgių, sakoma pranešime.
Pranešama, kad 57 kilometrų ilgio geležinkelio tunelis, sujungiantis Europos šiaurės ir pietryčių regionus, yra pastatytas tarp Erstfeldo ir Bodio miestų Šveicarijoje. Siekiant užtikrinti 250 kilometrų per valandą traukinio greitį, tunelis nutiestas beveik be išlinkių. Lygus tunelio kelias užtikrina efektyvų prekių pervežimą geležinkelio bėgiais, taip pat sutrumpina kelionės trukmę.
Siekdami užtikrinti saugų ir nenutrūkstamą traukinių darbą, „Siemens“ ekspertai įdiegė nuolatinę stebėsenos, sistemų bei įrangos valdymo technologiją. Ji užtikrina, kad tunelyje tvarkingai veikia ventiliacija, elektros instaliacija, šviesos šaltiniai, avariniai išėjimai ir kiti saugumui svarbūs sprendimai, sakoma bendrovės pranešime.
Visa elektros įranga tunelyje yra nuolat stebima. Informacija apie atsiradusius sutrikimus yra skubiai perduodama į tunelio valdymo sistemą. Joje darbuotojas mato elektros ir mechaninių sistemų būklę bei tikslias tunelyje važiuojančių traukinių vietas. Šioje „Siemens“ sistemoje saugoma visa įrangos dalių informacija: nuo detalių gamintojų iki atsarginių dalių pirkimo vietų. Be to, įvykus avarinei situacijai tunelyje, sistemą prižiūrintis asmuo gali operatyviai informuoti gelbėjimo tarnybas: policiją, gaisrininkus, greitosios pagalbos specialistus.
Ilgiausią pasaulyje geležinkelio tunelį planuojama atidaryti 2016 metų gruodį. Specialistai prognozuoja, jog po tunelio rekonstrukcijos sumažės sunkvežimių ir lengvųjų automobilių eismo intensyvumas centrinės Šveicarijos Alpėse. Dvigubu Gotardo tuneliu kasdien galės važiuoti apie 300 traukinių.
Gotardo tunelis pranoks 53,8 kilometro ilgio Seikan geležinkelio tunelį, jungiantį Japonijos salas Honšiū ir Hokaidą, taip pat ilgiausią pasaulyje požeminį automobilių kelią – 24,5 kilometro ilgio Lerdalio tunelį Norvegijoje.
Šiuo metu keleiviams nukakti iš Italijos šiaurinio miesto Milano į Ciurichą prireikia apie keturių valandų. Per šį tunelį taip pat bus patogiau nuvažiuoti į toliau šiaurėje esančią Vokietiją.
Vis didėjantys sunkesnių prekinių traukinių srautai galės pervažiuoti Alpių kalnus greičiau nei šiuo metu. Taip bus sumažintas sparčiai augantis eismas dažnai perpildytame Gotardo tunelyje, taip pat visais šiaurės – pietų krypties geležinkelių maršrutais. Šis ilgiausias pasaulio tunelis yra svarbus žingsnis siekiant perkelti sunkųjį transportą ant geležinkelio bėgių, sakoma pranešime.
(2)
(0)
(2)