Jau lenda pirmosios problemos su virtualios realybės šalmu Samsung Gear VR (4)
Virtualios realybės šalmas Samsung Gear VR, iš esmės, yra modulinis įrenginys. Jo darbui būtinas išmanusis telefonas Galaxy Note 4, kuris tampa vartotojo „akimis ir ausimis“, pasineriant į virtualią realybę.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tačiau planšetofono adaptacija virtualiai realybei vyko ne taip sklandžiai, kaip norėjosi, prisipažino Oculus VR vyriausiasis inžinierius John Carmack.
Visų pirma, kad Android programavimo aplinka su jos „pririšimu“ prie JAVA apsunkina darbą su programiniu kodu, ir J. Carmack iki šiol gailisi, jog galutinis sprendimas nėra toks dailus ir patogus, kaip norėjosi.
Antra, bandymai maksimaliai išnaudoti Galaxy Note 4 procesorių ir grafikos posistemę priversdavo planšetofoną greitai perkaisti, jau nekalbant apie labai trumpą baterijos darbo laiką.
J. Carmack teigimu, siekiant užtikrinti tam tikrą balansą, teks apriboti scenos atnaujinimo dažnį, o kartu kitaip paskirstyti apkrovimą tarp procesoriaus ir grafikos posistemės. Kūrėjai atmetė galima situaciją, kaip CPU ir GPU resursai naudojami maksimaliai – teks kažką aukoti, atsižvelgiant į programinės įrangos poreikius.
Vis tik net ir papildomos priemonės neapsaugos Galaxy Note 4 nuo perkaitimo, intensyviai dirbant virtualios realybės šalme Gear VR, tvirtina J. Carmack. Pasinėrimo į virtualų pasaulį seansus teks apriboti iki 10-15 minučių. Ilgesnių seansų išmanusis telefonas neištvertų. Į tai turėtų atsižvelgti visi programinės įrangos kūrėjai.