Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arns 2014-09-24 13:55
Hmm, pasimokyta iš praeities skundų, ir visas video atpasakotas savais žodžiais, bandant užmaskuoti, kad perskaičius nieko naujo nesužinai, ką pamatai pasižiūrėjęs įrašą?
darius.kubilius.9 2014-09-24 15:26
Čia tik lietuvoje , nesuvokiamas reikalavimas nulipti nuo dviračio einant per perėją. Teko važinėtis vokietijoje, danijoje, belgijoje, prancūzijoje , ispanijoje ir dar galas žino kurioje europos valstybėje, tai lietuviams dar labai, labai daug reika pasimokinti kultūros ir supratingumo dviratininkų atžvilgiu, ir šiose valstybėse niekas nesiveda dviračio per perėją- niekas. Taip pat kaip su mašina krisdamas pėsčiųjų taką , neišlipi iš mašinos ir nestumi jos........!!!
lizunas 2014-09-24 15:52
Pėsčiųjų perėja ne veltui pavadinta taip. Jei nori pravažiuoti sankryžą, tai daryk taip kaip nurodo kelių eismo taisyklės.
X-log 2014-09-24 16:17
Jei per pereja sugebesi pereiti nenulipes nuo dviracio, tai speju nelabai kas ir kabinsis .
Tiesa pagal kat, berods, kaip ir gali vaziuoti per pereja, tik tada prarandi pirmumo teise ir turi pries tai praleisti visus kitus eismo dalyvius.
O jei rimtai, tai neesu prie vaziavima per pereja, jeigu tai daroma pries tai isitikinus, kad tai saugu daryti ir i pacia pereja ivaziuojama ~ pesciojo ejimo tempu. Didziausia problema, kada dviratininkas atlekia 20+ km/h (dar kaip kada is uz kokio kampo ar laviruodamas tarp pesciuju) ir nepristabdydamas per pereja, kitiems eismo dalyviams tokiu nelabai ir imanoma suziuret.
HardAxe 2014-09-24 17:01
tikrai negalima leisti dviračiam važiuoti per perėję, tada atlėks ant 40km/h į gatvę nestabdydami... beveik nebūtų šansų sustoti.
tomisk 2014-09-24 17:14
As tai nenulipineju prie perejos, vaziuoju, bet pirma isitikinu, kad saugu
Pritarciau varijantui jog vaziuodamas per pereja prarandi pirmumo teise - tuomet nebus lekianciu per pereja >20km/h. O tu kurie vistik lektu tai ju jokiom taisyklem nesustabdysi.
valdze 2014-09-24 18:03
kvaili tamstos argumentai. Įsivaizduoji, kad tavo paminėtose valstybėse dviratininkams eismo taisyklės leidžia, nenulipus nuo dviračio, kirsti pėsčiųjų perėją? Tai gal jiems reikėtų pasimokyti iš lietuvių dviratininkų, kurie laikosi ket.
PCP 2014-09-24 19:52
Paminėtose valstybėse paprastai greta pėsčiųjų perėjos būna paženklinta dar ir "pervaža" dviračiams bei salelė sulyginta su gatve be bordiūrų. Norit toliau kalbajobiškai išvartinėti apie "pėsčiųjų perėjas" ar savo mokesčiais pafinansuoti infrastruktūrą?
immortallt 2014-09-24 22:24
1) Aš savo mokesčiais išlaikau jau ir taip 2 pensininkus ir dar vieną slunkiu/tinginį.
2) Neužkemšu infrastruktūros, nes važinėjuosi viešuoju/dviračiu.
3) Esantys dviračių takai yra pasityčiojimas iš dviratininkų. Tegul automobiliai važiuoja Nerimi Vilniuje. Tas pats, kas dviračių takai dviratininkam, važiuoti neįmanoma.
4) Net važiuojant pagal visas eismo taisykles keliu, kur nėra dviračių tako, pagal visas rekomendacijas, rizikuoji, kad koks degradas užkirs kelią ar durna boba nutars, kad iš šalutinio jinai turi pirmumą prieš dviratininką važiuojantį pagrindiniu.
5) Kol nebus baudos normalios, o ne kelių mokestis realiai, tol tvarkos nebus. Kaip autobusų juostos bus pilnos automobilių su vienu vairuotoju, taip ir bus. Ir statys ant ir taip tragiškų dviračių takų automobilius, nes mentai pravažiavę net nesuformina pažeidimo. O būtų baudos nuo 1,000 litų už pirmą pažeidimą ir 10% ekipažui, tai būtų ideali tvarka.
6) Projektuotojams algas atimti, išmesti iš darbo ir gyvenime turėtų neprieiti prie jokio viešo projekto.
7) Vykdytojams projektų tas pats.
bahuriux 2014-09-24 23:20
"immortallt"
Taip butent, butu tokio dydzio baudos dviratininkams ir pestiesems, kaip mat neliktu vazinejanciu perejomis 20-30+ km/h skersai kelio dviratininku ir pesciuju einanciu betkur, kur nereiketu ir kada nereiketu.
zaliaakis 2014-09-25 07:43
Baudos yra pakankamai nemazos... Tik truksta kas tuos pazeidejus gaudytu ir baustu ! Dar ir korupcija pagalius i ratus kisa
Visa tas ,,smulkmeneles,, sutvarkius, daug problemu sumazetu...
Rili11 2014-09-25 16:46
Kalbos nėra, jei dviratininkas būtu su šalmu, liemene arba balta lempute iš priekio ir raudona iš galo, taip pat su geltonais atšvaitais ant priekinio ir užpakalinio rato, bei su specialiu dviračio varpeliu, ši avarija nebūtų įvykus
trapecijus 2014-09-25 19:25
Matau vienintėlę (kolkas) išeitį siekiant sumažinti avarijų bei nukentėjusiųjų kiekį keliuose - žiedai. Gyvenu Airijoj. Iki darbo 30km. Kelyje sutinku 8 žiedines sankryžas ir vieną su šviesoforu. Ir ta pati veikia kitu principu nei Lietuvoj, Latvijoj ar Lenkijoj. Nei vienoj sankryžoj neteko matyt avarijos. Nors greitkely pasitaiko - vienas užstabdo staigiau, kitas atstumo nesilaiko, apsižiūri buferius sustoję ir toliau važiuoja, kitą per stiprų lietų sumėtė - kitai mašinai šonus apibraižė. Ir tiek.
Tokios sankryžoj kaip filmuke jei būtų žiedas - nebūtų įvykio. O tereikia tiek nedaug kad ir Lietuvos keliams - miestuose ir miesteliuose - padėjai didelį vazona vidury sankryžos, pasodinai gėlių, kelio žymėjimo darbus atlikai - viskas. Nebebūtų tų kurie važiuoja ''dar beveik degant žaliai'' ar ''jau tuoj tuoj žalia''.
Simplicity 2014-09-25 20:31
Kiek jau ten tų žiedų toj Airijoj... Žinoma, jų daugiau nei Lietuvoj, bet net ir tam pačiam Dubline visur yra sankryžos. Žiedus gali sutikti tik Cul-de-Sac'uose ir mažai apkrautuose keliuose. Net tokiam kaime kaip Drogheda, žiedai yra tik prie įvažiavimų į miestą, o visur kitur yra normalios sankryžos. Geriau pasakyk kiek kartų pats per raudoną pravažiavai šią savaitę. (Pastoviai važinėti per raudoną mane išmokė ne kas kitas, o būtent Airijos vairuotojai. )
Lietuvoje daug avarijų įvyksta dėl post sovietinėms šalims būdingo mentaliteto. Avarijų skaičius Lietuvos keliuose sumažės tik tada, kai bus išsiugdyta pagarba kitiems eismo dalyviams (batuotiems ir ratuotiems), žmonės pradės vertinti bent jau savo gyvybę. Airijoj visi kažkaip susimojuoja rankomis, vienas kitą prasileidžia/įleidžia/išleidžia, puola atsiprašinėti net tie, kurie realiai yra nekalti. Per visą gyvenimą Airijoj dar neteko matyti, kad kas nors kitą vairuotoją „pamokytų vairuoti“ staigiai kirsdamas per stabdžius ar apspjaudamas langą. Net tų pačių lenkimų dviejų juostų keliuose praktiškai nėra, visi solidariai važiuoja traukinyje 70 km/h greičiu, kol koks žilagalvis atsibunda arba nusuka į šalį.
p.s.
Būtent dėl to mentaliteto skirtumo jau nemėgstu važinėt Lietuvoj. Jei Airijoj visi važinėja lyg savo malonumui, tai Lietuvoj atrodo, kad visi važiuoja laikui.
trapecijus 2014-09-25 20:51
Droghedoj sutinku, nemažai sankryžų. Daugiausia pastebėjau Westport'e. Tingiu googlint, bet tai berods vienintelis projektuotas miestas čia. Todėl ir sankryžos pragmatiškesnės. Bet šiaip dauguma žiedų, todėl nieks nespaudžia gazo iki dugno prieš žiedinę sankryžą (geltonos užsižiebimas būtų atitikmuo paprastoj sankryžoj), todėl ir nesitaško čia tiek daug. Aišku pagarba kitam žmogui, savo gyvybes vertinimas ir nuolatinio pasitaisinimo darbe galėjimas (mad traffic this morning) daro savo.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kontroversiška avarija: dviratininkas sveikas ir gyvas liko, nes, užuot nulipęs nuo dviračio, per perėją nusprendė minti pedalus? (Video)