Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Ethanol 2014-10-14 11:24
Na, ponas BMW ekstremalaus vairavimo instruktorius biški nusivapėjo. Jei man sankryžoje dega raudona, tai dažniausiai (ne visada, bet dažniausiai) eismas vyksta man iš kairės ir dešinės, kas reiškia, kad pėstiesiems dega raudona. Tai kai suku į dešinę degant raudonam signalui, bet esant žaliai rodyklei, pėstukams, kurie galėtų kirsti mano važiavimo trajektoriją, dega raudona. Analogiškai, jei suku į dešinę degant žaliam signalui, pėstukams irgi užsidega žalia. Va šitoj situacijoj ir būna jie kartais patraiškomi, nes visi važiuoja narsiau dėl to, kad dega žalia. O kas bus kai dėl šitų pakeitimų susidarys kamščiai ir visi stengsis per žalią pravažiuoti kuo greičiau? Daugiau partrėkštų pėstukų, kai abiems degs žalia.
Shinigami 2014-10-14 11:41
sub 2014-10-14 12:00
Panaikinus papildomas žalias rodyklių lenteles, tose vietose turi atsirasti žalias šviesoforo signalas, kuris nevisada dega. Kai jis užsidega, tu gali sukti į dešinę, nes pėstiesiems jau bus užgesęs žalias šviesoforas. Mano manymu tik dėl tokios praktikos ir nori nuimti papildomaslenteles prie šviesoforų, geriau padarys dar vieną šviesaforo sekciją šalia. Gal bus aiškiau kai kuriem, nes dauguma galvoja, ar neapgalvotai taip daro, galvoja kad žalia posukio lentelė suteikai pirmenybę. Esu net avarinėje situacijoje buvęs dėl tokių kvailių, o jei dar pypteli kad sutelktų dėmesį, tai išvis pradeda nervuotis.
Ethanol 2014-10-14 13:16
Shinigami, aš tą ir norėjau pasakyt...
kestutisz 2014-10-14 13:36
Tai tokia idėja ir yra - kad būtų "kaip Europoje". Tik "ten, Europoje" statinės žalios rodyklės nereikia nes yra šviesoforai su papildomomis sekcijomis, o sovietam tai buvo per brangu tad VDR sugalvojo racionalizacija - vietoj sekcijos su prabangia lempute padaryti sekciją be lemputės. Kadangi pinigų modernizacijai greičiausiai nebus tai liksim ir be rodyklių, ir be atnaujintų šviesoforų - o ką, kamščiai tiesiogiai generuoja pajamas į biudžetą akcizų/pvm pavidalu, vos ne pliusas.
lizunas 2014-10-14 13:48
Pritariu kestutisz nuomonei, kad Lietuvoje vietoj šių lentelių nekabins papildomų sekcijų. Nes ir dabar kur nuėmė jas, susidaro nemaži kamšiai, ir šiaip yra nemažai sankryžų, kuriose reik papildomų sekcijų. bet jų nekabina...
sub 2014-10-14 14:05
Na per lietuviškas tv laidas apie eismą, buvo kalbėta apie tai kad padarys vėliau ir paoildomas šviesaforo sekcijas.
kestutisz 2014-10-14 14:08
Kaip ten buvo vienam anekdote - toks didelis, o pasakom tiki. Rekonstruotų šviesoforus - lentelės nunyktų savaime viena po kitos (ne vairuotojai jas savavališkai iškabina) ir jas iš KET'o galėtų išmesti kokio planinio pravalymo metu.
Simplicity 2014-10-14 14:22
Ir su lentelėm blogai— vairuotojai ant pėsčiųjų perėjose lipa, nes lentelė sako, kad jiems „žalias“ (nors realiai dega žalias tiems, ant kurių vairuotojai lipa). Be lentelių irgi negerai, nes susidaro kamščiai. Ar ne protingiau būtų padaryti taip, kad pėsti ir ratuoti vieni kitiems netrukdytų? Kai važiuoja automobiliai— visiems pėstiesiems dega raudonas, ir atvirkščiai— pėstieji eina, o visi ratuoti stovi. Niekas iš pėsčiųjų nepaspaudė mygtuko,— reiškia pėsčiųjų sankryžoje nėra ir jų šviesoforas į žalią nepersijungia.
Jei norisi visokių papildomų sekcijų ir rodyklių, tai dedam mirksinčias geltonas (kaip Airijoj). Geltonos nesupainiosi su žalia ar raudona, tad nekils kvailų klausimų dėl pirmumo prieš kitus eismo dalyvius. (Pėstiesiems žalias— geltonos rodyklės užgęsta.)
Žalių lentelių į šviesoforo sekcijas su žaliomis rodyklėmis įprastose sankryžose keisti negalima, nes tada kils kvailų klausimų dėl pirmumo, atsiras visokios „kliūtis iš dešinės“, o sukantis į dešinę bus visada teisus. Geriau geltona.
Shinigami 2014-10-14 15:00
Štai šita sankryža ten yra žalia rodyklė važiuojant nuo ozo ir sukant į dešinę. Tai ta rodyklė yra tikra pėsčiųjų žudikė. Nes kai vairuotojams užsidega raudona, pėstiesiems užsidega žalia. Bet ji labai greitai užgesta. O tuo tarpu vairuotojai ten net ne pristabdo. Suka į dešinę ir dar pipsi ko eini per kelia tai tau žalia, o jam tik žalia rodyklė.
Tokiose sankryžose tikrai reiktu nuimti visas žalias rodykles. Jas galima dėti tik ten kur nėra pėsčiųjų perėjos arba eismas ne intensyvus.
kestutisz 2014-10-14 15:05
Daug žmonių ir važiuoja, ir eina išvis per raudoną - tai ne priežastis panaikinti šviesoforą kaipo tokį. O gal reiktų ir problemą spręsti šlagbaumais (su pėsčiaisiais vaikščiojančiais ne vietoje kaip supratau bent jau Vln panašiu prinicpu ir pradėta kovoti - daug kur atnaujintos tvoros, pasistengta jog būtų ir neperlipamos, gal preisim ir iki nepramušamų šlagbaumų sankryžose)?
SaMaras 2014-10-14 15:14
Na žalias lenteles naikinam, dviratininkus ryškiai aprengėm, beliko pakeisti kad iš kiekvieno šalutinio kelio išvažiuojant reikia būtinai sustoti ir apsidairyti ar tikrai saugu, nes vairuojant turi atlikti tiek daug funkcijų ir nematai kelio, ir dar visus pėsčiuosius kiaurą parą aprengti ryškiaspalviais drabužiais su šviesą atspindinčiais elementais. Kas paneigs kad tada pėstieji matysis geriau?
Arthuras 2014-10-14 15:39
Gaunasi taip, kad dėl tų, kurie nesilaiko/nežino KET, naikiname visai neblogą dalyką - žalią rodyklę. Vietoj to, kad elementariai baustumėm tuos, kurie nesilaiko KET. Tai viena nesąmonė.
Antra nesąmonė, tai visiškas sustojimas prie tų likusių žalių rodyklių. Kamščių generatorius, ne kitaip. Juolab, kad sustoji prie stop ženklo/linijos ir absoliučiai nieko nesimato, turi vis viena pavažiuot į priekį, dar kartą sustot ir tik tada dairytis - ar niekas neatvažiuoja.
O bėda yra tik viena - tokius įstatymus kuria ir priiminėja mūsų išrinkti idiotai. O čia jau ne kažką ir pakeisi.
geruks 2014-10-14 18:01
Pakeitimas gal ir geras.Nesiginčysiu.Bet pakeitimo metodas.Visą savaitgalį važinėjau kaip įpratęs,o čia šast kažkoks pakeitimas apie kurį sužinau šiandien.Čia tik pas mus taip gali būti.
Eidumukas 2014-10-14 18:10
Jei nėra linijos, tai tada prie sankryžos reikia sustoti, nepaisant to, kur STOP ženklas yra. O kad linijos dažnai per toli subraižytos, tai tikrai sutinku.
Aidas 2014-10-14 18:17
Cia geras pastebejimas.
Kaip konceptualus teisiniai sprendimai neadekvaciai nuleidziami darbininkams (zinoma, per direktorius ir brigadininkus).
MindaugasV85 2014-10-14 18:21
Nematau čia jokios logikos su tuo stabtelėjimu prie žalios rodyklės.
Jeigu kažkokiam idiotui atrodo, kad ta žalia rodyklė suteikia jam pirmenybę, tai jau to idioto problema, o ne visos tautos.
Yra ir tokia taisyklė, kad prieš pėsčiųjų perėją reikia stabtelėti/sumažinti greitį.
Yra ir tokia taisyklė, kad į sankryžą įvažiuoti gali tik įsitikinęs, kad saugiai ją kirsi.
Tai jeigu gatvės tuščios ir aš visus tuos punktus spėju įsivertinti dar neprivažiavęs sankryžos, tai kokios velnio man dar čia stabdyti, kad pilnai sustočiau? Debilų gauja švaistanti mūsų pinigus ir vaizduojanti kad ale dirba. Eitų jau geriau duobes prieš tas sankryžas užlygint.
Arthuras 2014-10-14 18:29
Jos ne šiaip sau toli subraižomos, o dėl "saugumo". Todėl jų tikrai niekas neperkels arčiau. Nes ala po to nespės liaudis sustot.
Shinigami 2014-10-14 19:12
Arthuras 2014-10-14 19:16
Shinigami, pakomentuok, ką tuo norėjai pasakyti?
Kad situacija per daug aiški. Nereguliuojama perėja (o turėjo būt tokia). Ir ryškiai per didelis greitis bei smegenų nebuvimas.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Damoklo kardas virš Lietuvos vairuotojų: tyliai pakeistos kelių eismo taisyklės (Video)