Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Shinigami 2014-10-14 19:24
Ir problema, kad Lietuvos keliuose toks kas trečias.
trapecijus 2014-10-14 19:48
Jei idiotas važiuoja ant manęs, pėsčiojo, nes einu per žalią, tai idioto problema?
Tikiuos mūsų keliai niekada nesusikirs...
kestutisz 2014-10-14 21:18
Rodyklės panaikinimas kažkaip išspręs šią problemą? Dviejų ožių ant liepto problemai (abiem žalias šviesoforas - tiek pėsčiajam tiek sukančiam vairuotojui) tai neturės jokios įtakos, kaip ir nachališko ėjimo/važiavimo per raudonas situacijoms. O tos rodyklės prilyginimas STOP ženklui, su pilnu sustojimu (ne stabtelėjimu) kamštukus pageneruos realiai.
KET'as ir iki šiol nesuteikė nė vienai pusei teisės galvoti kokiu būdu susikryžiavo keliai su "priešu" - tik pareigą jį praleisti (galvoti ir juo labiau bausti teises turi tik teisėsauga).
Simplicity 2014-10-15 00:43
Pusę problemos išspręs. Atsilupėliams raudonas šviesoforo signalas su žalia rodykle pradės asocijuotis su STOP ženklu, priverstiniu sustojimu ir 300 litų bauda. Iki 2020 metų gal ir įprotis susiformuos pėsčiuosius net ir nereguliuojamose perėjose praleist.
Tu gal pėsčias nevaikštai, bet man grįžus tenka. Žinai, nėra malonu, kai eini per žalią, o koks kaimietis su bulka atlekia į sankryžą ir nesustojęs vos ne per kojas važiuoja, nes jam šalia raudono viską leidžianti žalia rodyklė kabo. Jei per tiek metų niekaip neišėjo įsisavinti, kad ta žalia lentelė nėra tas pats, kaip žalias šviesoforas, tai laikas pradėt už tą užsispyrimą baust. Kaimuose dviratininkai liemenių irgi nedėvėdavo, kol policija nepradėjo gaudyt ir baudų dalint.
kestutisz 2014-10-15 10:24
Ir šiandien KET' egzistuoja privalomas praleidimas, ir baudos ATPK už tų pareigų nevykdymą (100-150Lt, arba dar plius koks chuliganiškas vairavimas už stipriai brangiau), bet jei tai veikia tik kai horizonte matomas policijos ekipažas taip taip bus ir toliau. Tik važiuojantiem kultūringai sukurta papildoma bausmė.
Simplicity 2014-10-15 12:06
su prie perėjos trypčiojančiu neryžtingu vyriškiu.)
Situacijose, kai artėjama prie sankryžos, kur jau tuoj tau užsidegs raudonas ir pajudės srautas iš kairės, net ir pas patį tvarkingiausią vairuotoją atsiranda noras suspėti prašokti, kad nereikėtų prie šviesoforo stovėti ir laukti (ypač piko metu). Na, o kai skubame, tai ne visada viską pastebime, kas aplinkui vyksta.
Šiaip, jei lietuviški biurokratai nors bent kiek pasistengtų, o ne vien tik imituotų darbą, tai viskas išsispręstų greitai, protingai ir tvarkingai. Prie noro trūkumo pridėkit neūkiškumą (ir iš to sekantį lėšų stygių) ir gausit situaciją, kai nieko geriau už sustojimą prie STOP ženklo nesugalvojama. Tos žalios lentelės dar kabėtų 100 metų, bet turbūt ES per kurią nors vietą spaudžia.
p.s.
Nuklydau į GOOGLE MAPS. Nesu vilnietis, tad dūriau pele kur papuolė ir pataikiau netoli Švitrigailos ir Vivulskio sankryžos. Vienos iš perėjų viduryje įkastas apšvietimo stulpas. Jei pasistumsim iki Švitrigailos ir Ševčenkos sankryžos, tai perėjoj pamatysim medį... Net aptariamo straipsnio nuotraukoje, vidury perėjos stovi kelio ženklas.
Į galvą ateina tik viena mintis: kaip dirbam,— taip ir gyvenam.
Melyna 2014-10-15 18:39
Nesakau, kad šis pakeitimas labai blogas, bet visą dieną šiandien pravažinėjus, keliose vietose teko nuoširdžiai susinervinti, kai kelias švarus, pėsčiųjų nėra, įpročio sustoti dar neturiu (pristabdau ir dairausi visada), o iš galo dar ant subinės mikriukų vairuotojai lipa.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Damoklo kardas virš Lietuvos vairuotojų: tyliai pakeistos kelių eismo taisyklės (Video)