Ar naujos kartos "Lockheed Martin" branduolinės sintezės reaktorius amžiams pakeis žmoniją? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

demukazz 2014-10-18 03:05
Isvis apie kokias cia jus savikainas snekate? Tai turetu buti mobilus termo branduolinis reaktorius, vadinas jis bus montuojamas tarkim kad ir i lektuvnesius ar minininkus, ar kovinius boingus (kad pamaitintu 100MW laserius) tam kad jiem teiktu energija.O kokia siandien yra vieos kilotvatvalandes kaina, kad ir tame paciame lektuvnesyje? 16ct/kWh???? ten gal kokie 16lt/kWh!!! Nes juk neplaukioja lektuvnesiai prijungti prie globalaus el energijos tinklos. Esme cia ne vien pigume, bet labiau galios ir mobilumo koficiente
Nojus 2014-10-18 09:33
Vat būtent. Pirmiausia bus pritaikyta KARINEI pramonei.Ir ,ko gero, šį žvėrį pakinkys spjaudyti 500 MW lazerio spinduliais į palydovus ir balistines raketas.
immortallt 2014-10-18 16:30
Net karinėje pramonėje svarbu savikaina. Jei lėktuvas kainuos milijardą, tai kad ir koks galingas būtų, tai per brangu. Kodėl JAV masiškai nekeičia savo naikintuvų flotilės į penktos kartos? Per brangu, o pranašumas ore didelis.
Radiant 2014-10-19 00:11
\ na ir pasakok gi mum is kur tokia savikaina bus? kuras bus praktiskai uz veltui kadangi tai termobranduolinis rektorius, tad realiai kainuos tik pagaminimas, tarkim reaktorius kainuos milijarda, net gi jei jis tiek kainuotu tai vis tiek butu revoliucinis produktas, tai galbut bus ko dabar truksta ilgesnems kosminems kelionems, gi dabar tenka naudoti saules baterijas kurios yra labai nepatvarus daiktas bent jau naudojant bepilociuose erdvelaiviuose
Arns 2014-10-19 11:44
Radiant, tai gal tu papasakok, kokia jo savikaina? Gi kalbi, taip, tarsi dirbtum prie projekto. Ar čia tik komiksų prisiskaitęs? Pagrindinės kliūtys projektui yra: 1) Saugumas (be proto didelis karštis išskiriamas TERMAbranduolinės reakcijos, aušinimas, saugumas avarijos atveju (kas ypač svarbu jei būtu montuojama į skraidančius objektus) 2) Realus panaudojimas. Reaktoriai ne kondensatoriai, juo paleidus, jie gamins didelius kiekius energijos, ir tiek paleidimas tiek reakcijos pabaigimas net geriausiu atveju ilgas laiko tarpas. O tai toli gražu ne koks reaktyvinis variklis, jog įsijungei, panaudojai, išjungei ir palikai iki kito karto. Na, o tokio reaktoriaus panaudojimą bepilotėms kosmoso misijoms Žmogau, pasiskaičiavai kiek laiko trunka nuskristi iki bent jau Jupiterio? Praktiškai tą deklaruojamą 10 m. darbo rėžimą sunaudotum niekam, nes tiesiog nėra jokio naudingo darbo, ką galėtu jis nuveikti beskriedamas (ar čia kosminio TV užsimanei? )
Niemand 2014-10-19 14:22
Turint joninį varikliuką su nuolatine 100 MW galia, skrydis iki Jupiterio truktų vos metus, apie tai netgi pora straipsnių buvo technologijose... Žodžiu geriau užsiimk kremliaus mundiro skalbimu, ten tikrai didelis darbo poreikis su jų gebėjimu apsidergti.
Niemand 2014-10-19 14:27
Duotuoju momentu savikaina visiškai neaktuali, tai viso labo R&D procesas, kurio labai labai didelė kaina tolygiai pasiskirstys per masinę gamybą, kuri negali būti super brangi pagal apibrėžimą. Daugelio vaistų R&D kaina skaičiuojama milijardais, bet rezultatas kainuoja santykinai nebrangiai, nes pradinė investicija paskirstoma per patentinį laikotarpį dideliam kiekiui.
Arns 2014-10-19 14:52
Niemand, palok dar. Patvirtinai beveik visus mano žodžius, tačiau žinoma neišmanėlis turėčiau likti aš
Myslius 2014-10-21 00:04
https://www.quora.com/How-is-Lockheed-M ... ng-to-work