Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
kestutisz 2014-11-27 00:11
Tokiem skaičiavimam dideliu specialistu būti nereikia. "Kelia abejones" ir taip aišku. Esmė, kad pirmasis pasistatęs žinoma, kad nukentės labiausiai - kiti gali dabar, kad ir butaforinius statyti, pripučiamo tanko tipo, vistiek jau Gazpromui viskas aišku, kad monopolis baigėsi ir reikės realiai konkuruoti, o ne tik savo kainas nustatinėti.
jureivis 2014-11-27 00:17
Pamirsau pamineti, nuo 2015m sausio 1d. bus labai sugriestintos sieros reikalavimai ismetamosiose dujose, todel yra tik 3 budai kaip galima patenkinti tuos reikalavimus.
1. Naudoti toliau sieringa kura mazuta, bet instaliuoti labai brangia sieros valymo iranga "Skruberis"
2. Naudoti vietoj sieringo mazuto, mazasieri dyzelini kura, bet jo paklausa labai isauks ir eksplotacine kaina labai isaugs.
3. Budas yra pereiti laivams prie SGD, nes jis praktiskai neismeta sieros ir azoto oksidu, tai turbut geriausias sprendimas, nes nuo 2016 ar 2017 metu azoto oksidu iseiga bus labai sugriestinta.
Taigi naudojant SGD laivuose, reikes labai daznai bunkiruotis, todel musu SGD terminalas bus galima panaudoti kaip bunkiravimo stotele ir taip sumazins terminalo ekploatacijos kaina. Kiek teko dometis, tokia bunkiravimo stotele bus atidaryta nuo 2016m.
immortallt 2014-11-27 00:35
Dėl bunkeriavimo, tai buvo vienas iš planų ir tikimasi, kad nuo 2016 metų tai pilnai padengs terminalo išlaidas. Taip pat chemijos ir gamybos pramonės įmonės jau pradėjo domėtis galimybe įsigyti SGD. Tai vėlgi didina galimybes, kad terminalas sugebės pilnai padengti kaštus be dujų pardavimo į dujų tinklus.
jureivi, kai skaičiavai algas, pamiršai padauginti praktiškai iš 2, tiek reikia mokesčiams sumokėti. 40 žmonių čia viso 3 pamainos po ~12 žmonių?
jureivis 2014-11-27 15:28
Ar imone moka kokius tai mokescius uz igulos nari, bet konkreciai jureiviui priklauso kokios salies pilietis yra. Pwz Lietuvos jureiviams ilga laika nereikejo moketi isvis jokiu mokesciu, bet dabar atrodo yra kazkoks mokestis
immortallt 2014-11-27 15:39
Geras klausimas iš tikrųjų, visgi traktuosis, kad tai laivas ar ne Bet greičiausiai bus kaip jūreiviai, jei įrenginys techniškai yra laivas.
Simplicity 2014-11-27 16:42
O kas dar gali būti, jei ne laivas? Statinys be pamatų?
Informacija iš marinetraffic.com
INDEPENDENCE
Lng Tanker
IMO: 9629536
MMSI: 563614000
Call Sign: 9V7190
Flag: Singapore (SG)
AIS Type: Lng Tanker
Gross Tonnage: 109793
Deadweight: 82028 t
Length × Breadth: 294m × 10m
Year Built: 2014
Status: Active
Shinigami 2014-11-27 17:28
Prezidentė žino, kad putino užpakalio laižimas ir dar per patį centrą naudos neduos. Nes iš ten nieko gero ne išeina. Todėl geriau sakyti karčia tiesą, nei laižyti...
immortallt 2014-11-27 17:43
Simplicity, suprantu, kad jis ten plaukia ir pan., bet jis savo veiklą atliks prišvartuotas Na tai smulkmena, kuri neypač ką keičia, tik suteikia lankstumo.
Arns 2014-11-27 17:49
Darbo vieta - laivas. Darbo vieta prireikus gali atlikti tiesioginį savo darbą, nuvyti atsigabenti dujų...
TAURAS 2014-11-27 18:57
http://www.ekspertai.eu/-independenceir ... ntai81996/
Cia dar biski apie naujoves kurias atnese musu terminalas.
Vytax 2014-11-27 20:49
Baikit jūs tuos kliedesių portalus skaityti.
Gamtinės dujos yra įvairių dujų (metano, etano, propano ir t.t. mišinys). Skirtinguose vietovėse išgautų dujų sudėtis skirtinga. Skirtinga šių dujų ir degimo šiluma, sudegus vienų dujų kubiniam metrui gaunama daugiau šilumos, nei sudegus kitų dujų kubiniam metrui. Tad matavimas (mega/kilo)vatvalandėmis ar (mega/kilo)kalorijomis yra tikslesnis.
Arns 2014-11-27 21:24
Vytax, o dujas perki pagal kubinius metrus ar pagal kilovatvalandes/kolorijas?
Shinigami 2014-11-28 06:43
Greičiausiai tokie objektai kaip tarp šalių plaukiojantys laivai turi panašu statusą į ambasada (spėju). Nes jei laivas atplaukė į viena šalį ir ten prisišvartavo, tai jau bus kaip SGD terminalas. Ir jūreiviai ten dirbs, pakels inkara ir nuplauks į kita šalį, ten uoste prisišvartuos. Bet juk negali laivas atplaukęs į svetimą šalį pagal jos darbo taisykles perdaryti darbo sutartys su jūreiviais.
SGD faktiškai yra laivas, nesvarbu kiek laiko jis stovi uoste. Bet SGD terminale greičiausiai dirbs ne tik su juo pastoviai plaukiojantys jūrėiviai, bet ir asmenys dirbantys ant kranto ir niekur neplaukiantys. Tokių asmenų darbo sutartys jau turėtu būti lietuviškos.
P.S. spėju, kad Lietuvoje nėra nei vieno jūreivio kuris mokėtu SGD terminalą valdyti ir jame dirbti. Todėl kol Lietuva galės išsipirkti laivą vyks lietuviškų jūreivių apmokymai kurie įeina į kainą? Nes dabar šiaip ar tip didelė dalis įgulos turėtu būti nelietuviai, o jie ir atlygio norės ne lietuviško.
bahuriux 2014-11-28 08:27
Bet tai dieve neduok jei ten dirbs norvegai tame laive, jam baigsis darbo laikas ir jis viska numetes nepabaiges savo darbo nueis ilsetis. Cia jau nesneku apie tai kad jie isvis visi kaip su maisu trenkti ir logiskai mastyti jiems sunkoka truputi.
Vytax 2014-11-28 08:40
Pramoniniai vartotojai dujas nuo naujų metų pirks vien pagal kilovatvalandes. Buitiniai vartotojai pirks ir toliau kubiniais metrais, bet dujų koloringumo skirtumus kainų komisija įkalkuliuos į dujų tarifą.
Arns 2014-11-28 10:27
Bet į terminalą kai pirksime dujas, kas nors teiksis paaiškinti jog "šįkart pigesni m3 iš tiesų pagal išskiriamą energijos kiekį taip pat blogesnių savybių"?
Čia ir yra kabliukas, kad sistemos painumas nėra gerai, ypač jei žinome, kad statistika labai mėgstama manipuliuoti bei nesiteikti atsakyti.
immortallt 2014-11-28 10:34
Arns, o tu žinai, kad priklausomai nuo paros laiko, karštas vanduo bėga skirtingos temperatūros? (jei pas tave centrinis šildymas). Tai darom ne siekiant nusukti, o taupant ant temperatūros palaikymo. Tas pats ir čia. Tu gali žmonėms aiškinti, bet kai pasakysi esminį faktą, kad tai nesiekia 1% kainos ir tai daroma automatiškai nediegiant papildomos skaičiavimo sistemos, kuri buitiniams vartotojams kainuotų gal net visus 5-10%.
TAURAS 2014-11-28 17:27
Kuo sudetingesni istatymai ar skaiciavimai, tuo didesne tikimybe, jog yra vygdomos kazkokios mahinacijos, nes tada paprastam zmogeliui, o gal net ir isprususiam intelektualui neimanoma susigaudyt situacijoj ir belieka nuleisti rankas ir daryti kas liepta. Neseniai amerikoje nuvilnijo skandalas del sveikatos draudimo reformu. Daugiau: http://m.delfi.lt/article.php?id=66493832
immortallt 2014-11-28 17:51
Sudėtingų sprendimų reikia tada, kai nėra iki galo suprantama situacija. Kartais to padaryti neleidžia žinios, kartais normos, kartais turimos technologijos. Pvz atvaizduoti skirtingų rūšių duomenis grafike taip, kad būtų intuityvu yra labai geras įrankis, tačiau, dažnai būna itin sudėtinga atrasti tinkamą būdą, o kartais toks dar net nėra sugalvotas.
Tas pats ir su apskaita įvairių sprendimų. Pvz iš kažkur kilęs keistas suvokimas, kad socialinis teisingumas yra tada, kai aukštos kvalifikacijos specialistas, kuris po mokyklos baigimo dar 20 metų mokosi po darbų bei gauna tarkim 20k litų į rankas yra kažkuo blogesnis už pagerinėjantį 10 klasių baigusį, nieko nemokantį juodadarbį. Nors tas, kuris daug ir sunkiai dirba sumoka net 47 kartus daugiau mokesčių, bet jis vis tiek yra kažkuo blogesnis, nes norima dar labiau jį skriausti. Kitaip sakant, grįžta vaikas namo su išvestais semestrais - vieni dešimtukai. Už tai tėvai "apdovanoja" vaiką namų ruošos darbais - pusmetį kas savaitę vienas pats tvarkys namus. Grįžta brolis namo, deda savo pažymių knygelę - vieni dvejetai. Tėveliai traukia tortą ir puola pirkti bilietų į Disneyland'ą. Kuris vaikas daugiau gyvenime pasieks?
TAURAS 2014-11-28 18:48
Immortallt,
as nekalbu apie kazkokias neligybes ir panasiai. Tiesiog musu salyje yra labai isisaknijusi korupcija ir nuo jos kencia beveik visi Lietuvos gyventojai (isskyrus tuos, kurie toje korupcijoje dalyvauja). Kaip ir minejau pries tai, sis terminalas nekvepia "svariu" pirkimu ir kazkas turetu bent jau patikrinti jo pirkimo skaidruma. Bet, del matomai tos pacios korupcijos, niekas realiai nedaroma, tik keiciami istatymai kurie padaro viska dar painesniu dalyku, kuriuose jau sunku besusigaudyti. Tipine mahinacijos schema. Leo, nacionalinis stadionas, IAE uzdarymo darbai ir begale kitu korumpuotu veiksmu, kurie beja visi puikiai buvo uzglaistyti, buvo padaryti palaikant musu valdzios pareigunu, todel man, kaip blaiviai mastanciam zmogui kyla abejoniu ir del sio projekto..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvos džiaugsmas dėl dujų terminalo truks tik porą metų?