Žudantis išsiblaškymas prie vairo: ar taip nutinka tik "žaliems lapams"? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Shinigami 2015-03-27 13:27
O paskui girdime pasiteisinimą, kad pėstisis pats staigiai prieš automobilį iššoko. Ir tai nėra tik klevų problema.
VytautasLTU 2015-03-27 13:47
1:25 va kur mergina pro lygio. nepasimetė, sustvarkė ir toliau važiuoja
SzAROO 2015-03-27 14:08
Čia grynai telefonų maigytojų problema, nesvarbu kiek tu metų vairuoji, už telefono maigymus turėtų teises atiminėt, kaip ir girtiems, pavojaus lygis toks pats, jei ne didesnis.
slawcka 2015-03-27 16:54
aš irgi pamaigau telefoną vairuodamas, sms parašau, bet įsitikinu, kad bent vingių artimiausius 50 metrų nebus, ar kitų automobilių. Ir aišku, dėmesį nukreipiu nuo kelio nedaugiau nei 1-2 sekundėms. O šie jaunuoliai matosi, kad dar "pieniai"
cave_dweller 2015-03-27 18:37
Tai, kad jie ir šokinėja po ratais į tuos pačius telefonus užsižiūrėję
mimifef 2015-03-27 18:54
Sveikintinas poziuris
PupuDede 2015-03-28 10:19
Laps unt longa, miedis už vaira.
HDi 2015-03-28 13:01
Bet čia dar kartu ir tapšnoklių problema. Ankščiau kai dar turėjau telefoną su tradicine fizine klaviatūra tai sumaigydavau viską beveik nepažiūrėjęs ekraną, o su liečiamu tai jau daug sunkiau ir daug daugiau pažiūrėt reikia...
edgarito42 2015-03-28 13:49
Kalbant vien apie rašymą važiuojant, tai čia nieko nuostabaus nėra tokioj amžiaus grupėj. Visi dar nesenai išsilaikę teises ir bando važiuot, kaip profesionalai (Amerikoj nuo 16 metų išduoda teise, ar klystu). Atsimenu, kai pats gavau teises. Sunku būdavo važiuot pagal mašinų vėžes kelyje, visada tekdavo taisyti važiavimo kryptį. Tad, jei tik būčiau kažkur nusukęs akis, kad ir porai akimirkų, būtų lygiai tas pats. Čia tikriausiai ir parodytos tokios akimirkos. Dabar jau turiu 2 metų vairavimo patirtį ir važiavimas skiriasi kaip diena ir naktis. Nebereikia būt taip susikoncentravus, nes dauguma dalykų darai automatiškai. Tad ir kavos puodelį galima važiuojant išgert
bahuriux 2015-03-28 18:29
Pirmi trys ir priešpaskutinis atvejis parodo, kad tie automobiliai absoliučiai šudini (=komfortiški) ir visiškai 'nestovi' ant kelio (=nėra stabilumo ir sukibimo) + vairuotojai tokie patys geltonsnapiai be patirties, kad ištiesintu mašina. O neatidumas žinoma savo keliu. Nors negaliu teigti, kad kiti auto buvo geresni. Vienu žodziu 'kreivas' auto + prasta tarpine tarp vairo ir sėdynės = nieko gero. Bet eliminavus bent viena iš tu blogu faktoriu, padėtis butu kontroliuojama, arba išvis be incidentu.
Simplicity 2015-03-28 18:50
Bendro naudojimo keliams yra vieni automobiliai, o lenktynių trasoms— visai kiti. Kai tau šešiolika, tai gal ir atrodo, kad nieko nėra geriau už sužemintą kregždę ir raudonas spyruokles. Ai, dar reikia suoliuko ant bagažinės dangčio, peleko ant stogo ir „sportinio“ priekinio buferio už tris šimtus litų, kad geras sukibimas su keliu būtų.
Arthuras 2015-03-28 19:05
Kiekvienas automobilis turi tam tikras savybes. Persėdi į sportiškesnį - automatiškai vairavimas tampa labiau sportiškas, nes automobilis labai gerai stovi ant kelio, geriau traukia. Persėdi į komfortiškesnį - pasikeičia ir važiavimo maniera į flegmatiškesnę. Prasti vairuotojai to nejaučia. Jiems visi automobiliai vienodi ir su visais jie važiuoja vienodai. Geras vairuotojas turi sugebėti valdyti bet kokį automobilį saugiai. Taškas. Gana kaltinti metalo gabalus.
FtBall 2015-03-28 19:16
Pritariu. Kai pradėjau vairuot, tai buvo taip, kad kur akys žiūri, ten rankos suka. Pažiūrėt į veidrodėlius - ir gaunasi vingiavimas į šonus. Bet per pirmą vasarą išmokau tiesiai rankas laikyt, tai žiemą kolkas neteko nuo kelio nuvažiuot
bahuriux 2015-03-28 19:34
Jo, bet pamiršai dar plačias vasarines padangas (vasara) minkšto mišinio ir nesveiko storio ir tvirtumo skersinius stabilizatorius ir ju traukes + (pusiau) sportinius reguliuojamus amortizatorius. Su teisinga auto, tu net nepapulsi i avarija, nes jos nepadarysi, arba išvegsi. Per TOP GEAR Lotus Exige berods Clarksonas ivertino, kaip saugiausia auto dėl mano auksčiau minėtu priežaščiu+ji lengva sveria kokia ~700kg, kas dar prideda valdomumo.
Simplicity 2015-03-28 22:51
O tu dažnai „KLP“ gatvėmis važinėji taip, kaip Clarksonas uždarose trasose ir filmavimams atitvertuose kelių ruožuose?
bahuriux 2015-03-29 11:08
Dažniau nei derėtu, bet ta darau, kai miestas tuščias. Beto nebutina viršyti greiti, ar deginti padangas, kad pajustum perkrovas, kurių normaliems auto neimanoma pasiekti. PS. Neturiu nei vienos avarijos dėl mano kaltės.
Simplicity 2015-03-29 13:57
BMW e36 320i dujos?
Arthuras 2015-03-29 17:32
bahuriux, nebekliedėk. Su visais techniškai tvarkingais automobiliais yra įmanoma važiuoti saugiai. Jei vairuotojas to nesugeba - jis prastas vairuotojas. Taškas.
bahuriux 2015-03-29 21:37
Visiškai sutinku, bet kartais nuo incidento gali skirti, tik sekundės dalys, arba centimetrai, arba tik truputi stabilumo trūkumas ir jei tokios atsargos neturėsi, tai tikrai nepridės saugumo, juo labiau jei vairuoji maigydamas tapšnokli ir užsižiopsai.
Shinigami 2015-03-30 20:17
Va kaip "atidžiai" važiuoja vairuotojai http://www.delfi.lt/news/daily/crime/pa ... d=67575002 Bet ši kart vairuotojas nepastebėjo ne tik pėsčiojo prie perėjos, bet ir stovinčio automobilio prie perėjos. Tai ar toks vairuotojas turi bent menka šansą pastebėti pėstijį norinti pereiti perėja, kad ir kaip jis ją eitu, jei nesugeba pamatyti stovinčio lengvojo automobilio?