Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
KasKas 2015-04-13 17:03
Ten kur trūksta elektros ten ir nebus automobiliu
evaldosia 2015-04-13 18:00
ne esmė tos stotelės,aplink vilnių pilna privačių namų ,su galimybe pakrauti auto.esmė auto kainoje.žmonės skaičiuoja viską ,o ne tik kuro kainas.kodėl žmonės nestato gamtinių dujų įrangos į auto?o todėl kad suspaudimo įranga apie 5000 eurų kinietiška,plius aukšto slėgio balionai automobiliui.o nemokamos pakrovimo stotelės ,buvo spąstai kvailoms pelėms,ypač kurios gyvena daugiabučiuose.
Finalfour 2015-04-13 19:56
Esme visai kitur - kai man atsakysite i klausima, kaip mano elektromobilis jausis, kai ziema grisiu namo po darbo, lauke -25 ir paliksiu ji stoveti 5 dienas (nes tik po tiek laiko vel reikes). Tada ryte po 5 paru ateisiu 6 ryto ir noresiu juo vaziuoti i darba, sildytis siltai salona, klausytis muzikos, ijungti langu apsildyma, sviesas. Kuris sioje planetoje egzistuojanstis elektromobilis tai atlaikys? Aciu.
Creatium 2015-04-13 20:04
/\ Reikėtų paklausti Lietuvoje eksploatuojamų Tesla Model S elektromobilių savininkų. Tačiau neteko girdėt, kad būtų problemų su tuo.
Įdomu iš ties kaip atlaiko tarkim savaitės trukmės atstovėjimą šaltyje. Batarėjos turėtų išsikraut, jeigu gerai atsimenu jų principą...
immortallt 2015-04-13 20:06
Nusikalbėjai totaliai. Profesionali, į kiekvieną cilindrą atskirai paduodamų dujų įranga su balionu ir kompu kainuoja apie 5,000 litais, bet ne eurais.
Kiek Lietuvoje būna savaičių, kai -25 laikosi 5 dienas?
Skeptikas 2015-04-13 20:16
Priklauso kiek toli į darbą važiuosi. Baterijos šalčio nemėgsta, taigi nuvažiuojamas atstumas
390 km (EPA) (en wiki)
P.S. Kai išspręs baterijos kainos ir talpos problemas visi važinėsime elektromobiliais, taip kaip didžioji dalis Lietuvos nuo benzino persėdo prie "saliarka" varomų traktorių Pradžioje taip tyčiodavosi iš dyzelinių auto...
lizunas 2015-04-13 20:29
Iš kur tu tokias kainas trauki? Čia apie Olandiškas naujausios kartos dujas? Man rodos jos tiek net nekainuoja. O šiaip Olandijoj perkant automobilį iš salono, gali užsisakyti ne gamintojo dujų įrangą, o Olandų firmos, kurioje pastatys įrangą ir tu neprarasi automobilio gamintojo garantijos....
Nerkus 2015-04-13 21:31
Immortallt - evaldosia minejo gamtiniu duju iranga, o ne naftos duju.
Sljder 2015-04-13 22:44
Aš pritariu evaldosia - didžiausia bėda - pradinė kaina.
Tikrai daug žmonių kurie turi galimybių pasikrauti, taip pat daug kurie pakentėtų šaltį salone. Lietuviai įpratę važinėti senomis geldomis, kad tik pigiau būtų taigi nemanau, kad komfortas didelė bėda.
Bet kai toks daiktas kainuoja 3x brangiau negu benzininis analogas tai jau bėda (pvz., lyginu leaf su micra).
Finalfour 2015-04-13 23:26
Tie, kas iperka TESLA, tokiu bedu neturi. Nes tokie zmones turi nuosavus namus su baseinu ir mergom, sildomus garazus ir gali ta savoo TESLA nakti laikyt nuolat ijungta i elektra. O ka daryt paprastam zmogeliui is zirmunu daugiabucio, kuris pakrove auto prie operhauso vakar vakare ir po 5 dienu vaziuos i kaima prie -25?
Pauliusgl 2015-04-13 23:59
Žmogus, kuris važiuoja kas 5 diena, gali važinėt ir su benzinu (tokiu dažnumu važiuojant net naujo ar senesnio prabangaus dyzelio neapsimoka pirkt). Kolkas, su dabartinėm elektromobilių kainom, tai juos verta pirkt nebent iš ekologinės perspektyvos, bet tikrai ne ekonominės.
Kadras 2015-04-14 00:34
Po 5 dienu su -25, kieme 80% masinu nebeuzsives, nes dazniausiai kai buna -15 rytais jau daugumos kiemuose 2-3 masinos neuzsikuria.
Finalfour 2015-04-14 01:50
Tai as viska suprantu, bet as specialiai tokias salygas surasiau, kad parodyti kad elektromobilis ju neatlaikys. Kai tuo tarpu tvarkingas techniskai naujas benzas ar dyzelis atlaikys. O elektromobilis, kad ir ka tik is gamyklos - ne. Nereikia pasakot apie tai kas nutiks 80 % kitu kiemusoe stovinciu lauzu. Salygos buvo surasytos teorines, ir tas teorines salygas dyzelis/benzas naujas ir tvarkingas atlaiko, elektro - ne.
immortallt 2015-04-14 10:20
1) elektromobilių era tik ateina
2) Elektromobiliai dar nėra skirti eiliniam, kaip nebuvo ir kompiuteriai kiekvieno namuose prieš 20 metų ar automobliai kiekvienoje šeimoje prieš 30 metų, ar televizoriai kiekvienoje šeimoje prieš ~50 metų, ar šaldytuvai prieš kokius 60 metų. (Lietuvoje tiesa net neįsivaizduoju kada šaldytuvai paplito)
3) elektromobiliai visai neblogai ištveria šaltį, jei elektromobilis pritaikytas tai rinkai - akumas izoliuotas ir save pasišildo kiek reikia. Taip, atstumas sutrumpėja, bet energetinės sąnaudos mažos.
4) Elektromobilių kainos dar eis stipriai žemyn, kai bus pasiekta masto ekonomija, pertvarkyta gamybinė infrastruktūra bei įsisavintos esamos ir kuriamos technologijos.
5) skaičiuojant atsipirkimą, reiktų tinkamai įtraukti kaštus susijusius su kuru, akumuliatorių atnaujinimu ir taisymu. Elektromobilyje nėra kam gesti, tik pačiam akumuliatoriui ar važiuoklei. Elektrinis variklis yra labai patvarus, o elektronikos reikia mažiau nei VDV, nes nereikia kontroliuoti krūvos kitų faktorių.
6) Nelyginkite Tesla Model S su golfu. S lyginkit su BMW 6 ar Mercedes S
slawcka 2015-04-14 14:28
Skambės kaip delfi komentaras, bet man įdomu kaip latviai už 5mln € įrengė tik 9 stoteles ir subsidijavo 200 auto, o estai už 7mln € įrengė 165 stoteles ir subsidijavo 1070 auto?
Kiek Lietuva tada įdomu nuveiktų su 7 mln € ?
immortallt 2015-04-14 17:50
slawcka, ar tikrai Estijoje stoteles statė iš tų 7mln? Ar auto pirko iš tų 7mln? Kiek žinau didžiąją dalį auto gavo mainais į taršos kvotas. O jos kainavo gerokai daugiau nei 7mln.
Tadass 2015-04-15 17:19
Turiu Nissan Leaf 2014m. Ir tikrai nesiskundziu, atvirksciai nebelabai noris sesti i savo bezininini auto. Pravazinejau visa ziema, zinoma saltis veikia nuvaziuojama atstuma mazdaug 40% nuvaziuojama maziau prie -20 o jau prie +10 galima nuvaziuot apie 150 km na zinoma daug priklauso nuo vaziavimo stiliaus ir landsafto. Galios tokiam auto tikrai yra, nors ir raso kad tik 109 ag 100km per 10 s isibegeja, ploja prie sedynes kaipreikiant, vienas malonumas vaziuot sia masinyte, tyliai ramiai ima greiti ir kai nesisgirdi variklio ir greitis nelabai jauciasi. Vienu zodziu labai geras tas elektromobilis kas dar abejojat, tiesiog jei yra galimybe pabandyt garantuoju ispudi nerealu paliks!
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kaip prisijaukinti elektromobilius: kodėl vienose šalyse jų skaičius auga valandomis, o kitur - jie vis dar retenybė