Ar žaidžiant žaidimus 60 kadrų per sekundę daro kokią nors įtaką? Absoliučiai taip!

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

FtBall 2015-04-19 23:58
Borland, įsijunk kokį nors filmą ir sustabdyk. Pastebėsi, jog vaizdas yra susiliejęs. Atskiri kadrai dažniausiai būna susilieję, tačiau žiūrint 24/30fps, viskas dar kartą susilieja ir magiškai patampa švariu vaizdu. Kalbant apie trumpų kadrų pastebėjimą, nematau priežasties, kodėl žmogus negalėtų pastebėt kad ir 300fps. Sąmoningai - tikrai neįmanoma. Bet pastebėjimas neturi būti sąmoningas. Šviesa į akį vistiek patenka, receptorius sudirgina, signalas smegenis pasiekia, tiesiog jis yra atmetamas. Tačiau, jei iš anksto numatai, jog ta informacija yra svarbi - ji nebus atmesta. Jei netikit "žaibiška" reakcija, tai pasižiūrėkit, kaip žaidžia profesionalūs žaidėjai.
ISG 2015-04-20 00:26
As matau ziauru skirtuma kai mano monitorius buna nustatytas 60hz ir 85hz. Prikisk galva ptie pat monitoriaus ir oi kaip pamatysi erzinanti mirgejima, ypac jei vaizdas statiskas, pvz kokia nors excel lentele... 85hz ir jau galima dirbt be akiu skausmo visa diena. Pats negeiminu, tai apie geimus parylesiu
2015-04-20 00:39
Borlandui derėtų palyginti filmuotą medžiagą kai vienu atveju 30 fps, kitu 60 (kalbu tik apie pilnus kadrus, o ne tą nesąmonę kaip puskadriai). O, kad skirtumas labiau jaustųsi - kamera turi būti ne statinėj būsenoj (kaip tamstos nuorodoj), o dinaminėj ir gana sparčiai judančioj būsenoj - kažkas panašaus, kai žmogus suka galvą iš vieno šono į kitą, arba kai stebim vaizdą pro važiuojančio automobilio langą, tik vietoj galvos kamera... Jei pasakysi, kad nejauti jokio skirtumo, tai nežinau, gal reiktų kreiptis į mokslininkus, kad nustatytų kas pas tamsta yra brokuota (jutikliai, perdavimo linijos, ar apdorojimo mechanizmas). Dėl pastarojo aš rimtai, gal tiesiog beprasmiška ginčytis, nes žmogaus visa regos sistema yra su didesniais apribojimais, nei kitų diskusijose pasisakančių asmenų, dėl to ir kyla tas beprasmis ginčas. Žmogus mato „tiesą“ tokią, kokią jam leidžia suvokti jo regos sistema. p.s. Aš mirgėjimą matau kai yra 85 Hz ir mažiau, kalbant apie CRT ekranus. Bet iš tamstos komentarų kaip matau, nelabai tamsta supranti kuom tiksliai skiriasi CRT nuo LCD. suvokti maždaug nuo 15 kadrų per sekundę. O klausimas nuo kurios ribos žmogus nebesugeba pajusti kadrų trūkumo (gal taip derėtų formuluoti klausimą?) - geras klausimas Nors ir man kadais dėstytojas aiškino, kad ta riba, kai žmogus nebejaučia skirtumo yra neva kažkur ties 24/25 kadrais per sekundę... Bet, gal „tiesa“ priklauso nuo metodikos, kaip yra bandoma tai nustatyti?
Pumper 2015-04-20 08:31
Dėstytojas Pas mane buvo dėstytojas, kuris jau artėjant žmonių skaičiui link 7 milijardų vis dar galvojo, kad yra 4, t.y. tarybinio lygio žinios pas daugumą.
Nukainotas 2015-04-20 08:35
Nervų „dažnis“ fiziškai leidžia aprodoti ir 1000 fps, bet maždaug nuo 150 fps žmogus jau nebesuvokia fps didėjimo (nustatyta eksperimentais). Todėl 144 Hz monitorius ir atitinkamas GPU, kuris sugeneruotų pakankamai kadrų turėtų pilnai patenkinti FPS poreikį dabar ir kada nors ateityje.
Pumper 2015-04-20 08:37
Matau, tu dar nesuvoki, kad yra filmuojant bluras, dėl ko ir atrodo vaizdas tolygus. Pasidaryk vienodą FPS, bet vienam išjunk motion blur (bus video vs. žaidimas) ir pasakyk, kad taip pat atrodo - http://frames-per-second.appspot.com/ http://30vs60.com/ - jei nejauti skirtumo, tau galvoj tikrai kažkas neveikia.
Kazparaz 2015-04-20 15:32
Skirtumai tarp 30fps ir 60fps yra tikrai žymūs tiek kompiuteriniuose žaidimuose, tiek filmuose. Žiūrint 24fps filmą per PC ar kino teatre man net matosi ir jaučiasi kadrų perėjimai ir toks jausmas, kad filmas "lagina" truputį. Neseniai atradau naudingą PC programa, kuri padidina žiūrimo filmo kadrų per sekundę skaičių, programiškai įterpdama kadrus filmo rodymo metu - SmoothVideo Project (SVP). Malonus skirtumas akims tikrai jaučiamas