+10 km/val. – sukurta terpė piktnaudžiauti KET?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2015-04-29 10:52
O kokio automobilių srauto greičiai buvo išmatuoti? Jei 7,000, tai beveik visi viršija. O jei 700,000 automobilių pravažiavo? Tai niekas neviršija ir išvados daromos klaidingos.
Paramotoras 2015-04-29 11:17
Vienok nera ko virsinti ir 20eu uz 1 virsyta km. manau butu teisinga. O irk kas cia per pasakymas. na 10 virsinti nieko baisaus. Tai nafik riboti iki 50. Iskart dadekit 10 ir bauskut uz veliau kiekviena virsyta.
immortallt 2015-04-29 11:32
už 1km/h niekad nebaus, nes yra paklaida.
rndbit 2015-04-29 12:44
Tikrai atrodo mieste greičio riba 60 km/h kaip minimum. Važiuojant 50 daugiau lenkiančių būna nei iš paskos važiuojančių. Net ir pasiekus 60 ( visiems gi pasitaiko ) vistiek atsiranda lenkiančių. Dar daugiau orams atšilus. Baisu, kas keliuose dedasi.. Tad vietoj sustojimo prie žalios rodyklės verčiau tą paklaidą sumažintū iki 4km ar panašiai. Daugiau naudos būtų.
Dezertyras 2015-04-29 14:15
pavojingi žaidimai tie reikalavimai šiukštu draudžiama viršyti ir 1 km/h. Vairuojant vairuotojo visas dėmesys kur turi būti sutelktas? Jei aš vairuodamas didžiumą dalį dėmesio sutelksiu į spidometro parodymus, kad šiukštu netyčia viršysiu tą 1 km/h, akivaizdu kad aplinkos stebėjimui jo teks tiek pat mažiau. Taip kad kas geriau, ar netyčinis greičio viršijimas iki 10 km/h, kurį aš kartkartėmis žvilgčiodamas galiu pasikoreguoti, ar principingas nustatyto greičio laikymasis įsistebeilijus į spidometro rodmenis tuo keliant pavojų kitiems eismo dalyviams?
1337 2015-04-29 14:18
Kas jums su tuo greičiu? Kanda, ar šiaip ant zapadlo kitiems norisi gyvenima pagadint? Jei tu nemoki saugiai važiuot 60km/h, tai nereiškia kad ir kiti to nesugeba. Jei tavo aparatui sustot nuo 60km/h iki 0km/h reikia 100m, tai dar nereiškia kad ir kitų automobiliai neturi normaliai veikiančių stabdžių. Maždaug jei su žmona teišeina 2 kartus per savaitę, tai padarysiu viską, kad ir kiti dažniau negalėtų, nes gi Reikia važiuot saugiu greičiu, o ne kaip davatkai į ženklus aklai žiūrėt.
1337 2015-04-29 14:30
Dubline greičio praktiškai nematuoja. Jei kartą per metus pamatai pareigūną su fenu, tai jau šventė. Nebent koks varanokas su fotiku kur nors būna pastatytas, bet ir tos vietos būna pažymėtos policijos žemėlapyje. Absoliuti dauguma greitį viršija. Neretai ir po 20-30km/h (pvz rytais N11 skrisdamas 70-80kmh nieko nenustebinsi). Ir siurprizas - oficialiai pati saugiausia sostinė iš visos ES. O taip yra del to, kad ne greitį viršijančius gaudo, o chuliganavojančius, va ir visa paslaptis Buvo gi kažkada ir Lietuvoj fenus atėmę, ir ką? Ogi nieko, absoliučiai jokio poveikio avarijų skaičiui nebuvo. Išvada - greičio matavimas naudingas tik patiems reketininkams ir pliusiukus užsidedantiems biurokratams.
Arns 2015-04-29 14:39
bet tai juokinga greičio mėgėjų logika, važiuok kaip visi, jei nesugebi esi idiotas! Bet kad patys idiotai ne pagal taisykles važiuojat Taisyklės yra sugalvotos saugiam eismui, o ne pagal kiekvieno sugebėjimus. Kas būtu jei ant kelio išleistu ralistams važiuoti jiems įprastu saugiau greičiu? Arba žiedinių lenktynių atstovams? Jie sugeba važiuoti, stebėti, vertinti, visiem likusiems eismo dalyviams jų veiksmai nesuprantami ir pavojingi. Važiuodamas turi galvoti ne kaip pats išsisuksi, o kaip kito į keblią padėtį nepastatyti. Tau maloniau jog lenki koloną, neturi kur dėtis, spraudiesi ir idiotas norėdamas išvengti kontakto su tavim susivarto? Anot 1337 ir panašių, jam teisių neturėjo niekas duoti, kad nesugeba ne pagal taisykles išsisukt. Apie miestą iš vis neina net kalbos, pilna pėsčiųjų ir pasižiūrėk bandymus, pėsčiajam labai didelis skirtumas ar tu nuo 50km/h pradėsi stabdyti prieš trenkdamasis ar nuo 70km/h. Aš tik už tai, kad už bet kokį greičio viršijimą baudos, o už 50km/h ir privalomų parų kameroj. Kad su tokiu mąstymu dar ko nors neužmušei, ne pasiekimas.
sub 2015-04-29 14:59
1337 mažiau čia viduramžių mąstymo, yra taisyklės, reikia jų laikytis. Dezertyras skundėsi, kad negali pastovaus greičio palaikyt nežiūrėdamas į spidometrą, wtf, kas tau teises davė? Ar tu vienoj pozicijoj kojos nenulaikai, ar savo automobilio nepažįsti? Tokie va veikėjai "užknisa" - dezertyruokit į rytus, ten mažiau taisyklių, ištikro tai ten betvarkė, tai galėsit sau ir viršyt ir į spidometrą nežiūrėt, tik savim rūpintis, juk tokiem svarbiau "aš" nei kiti. Nesu aš pavyzdingas vairuojas, bent jau suprantu kam taisyklės sukurtos, ir kad reikia gerbti kitus eismo dalyvius, suprantama jeigu jie verti pagarbos.
1337 2015-04-29 15:17
Jei nesugebi važiuot kaip dauguma, tai tu ir esi idiotas, nes tau neįkandama tai, kas absoliučiai daugumai įkandama ir suprantama. Net ir KET aiškiai parašyta, kad privalai važiuoti su visu srautu ir nestabdyt eismo Važiuoju kaip visi, t.y. 10-20km/h viršydamas leistiną greitį, kada sąlygos tai leidžia. Jei saugus greitis yra 40km/h, tai visi ir važiuoja tokiu greičiu ir niekas niekur nenardo. Pasikartosiu, už chuliganavojimą ypač griežtai baudžiama ir su greičiu tai nieko bendro neturi. Aš tiesiog kviečiu atvažiuot į Dubliną, ir savo akimis pažiūrėt į tai, kaip veikia saugaus, o ne leistino greičio laikymasis. O tada jau patys spręskit, ar jums arčiau dūšios vairavimas pagal blaivų protą įvertinant sąlygas, ar kietakaktiškas įstatymo raidės vaikymasis
Dezertyras 2015-04-29 16:22
na ir kaip tamstai "SUB" sekas vienoj pozicijoj kojas nulaikyti važinėjant mieste kai dažniausiai režimas būna stabdžiai - gazas esant intensyvioms eismo sąlygoms? Ir tu laikyk nelaikęs koją vienoj pozicijoj, bet greitis esant skirtingoms reljefo sąlygoms tokiu atveju irgi varijuos tam tikrose ribose. Su apytiksliu 50 km/h greičiu susitvarkau visai puikiai +/- 5 km/h ribose atsižvelgdamas į kitų automobilių greitį, apsukas ir retkarčiais žvilgtelėdamas į spidometrą. nesu iš greičio mėgėjų ir tokių netoleruoju, ir ne apie juos čia apskritai kalba, o apie pasakymą "bausim viršijančius net ir 1 km/h". tai ir klausiu, ką man važiuot akių nenuleidžiant nuo spidometro šiukštu to 1 km/h neviršyt?
FtBall 2015-04-29 17:01
Kaip arns pastebėjo, bet padarė klaidingas išvadas. Šiuo atveju vienareikšmiškai ne greičio viršyjimas, o chuliganiškas vairavimas.
sobos 2015-04-29 17:22
Greičio viršijimas taip pat yra chuliganiškas vairavimas, aplamai bet koks taisyklių nesilaikymas yra chuliganiškas elgesys.
Arns 2015-04-29 17:37
FtBall, kokios dar klaidingos išvados? Pakankamai elementaru, kad bet koks taisyklių nesilaikymas yra chuliganizmas prieš besilaikančius. Aišku galim kalbėt apie "žmogiškąją pusę", bet tai ką, rašysim ištisus tomus išnašų, kad sakykim lenkiantis koloną yra chuliganas ir jį bausti, neprilėtinęs prieš perėją, tiesiog nematė poreikio, ir nebausti? Kuo daugiau visokių išimčių, tuo sunkiau suvokti kas teisinga, o kas ne. Šiuo atveju kažkieno neteisybė gali baigtis kito ar net kitų mirtimi, tad drausminti "užmaršuolius" ar chuliganus nesvarbu, svarbu būtu arčiau teigiamo rezultato. 1337, nekišk Dublino, ten kita tvarka. Jei pas mus veiktu taip, tai veiktu, jei neveikia, glostymu tik auginsi naujus chuliganus. Teko girdėti jog tie patys britai, iki atvykstant minioms lenkų/lietuvių/latvių irgi nešaudė, apie radarus visur įspėdavo, jei neveikdavo nė nemėgindavo "bauginti" palikdami inkilus... Tačiau pamatė jog pasyvios priemonės neveikia ir saugumo situacija pakrypo neigiamon pusėn, ėmėsi veiksmų. jei soc. reklamos ir stendai veiktu, jei skubu, bet nesukeldamas pavojaus kitam išties būtu realybė, neagituočiau už žvėriškas baudas. Bet žinom jog tai neveikia.
Paramotoras 2015-04-29 17:40
to1337 o gal tu nori i norvegija pabandyti. Kur uz 1 virsyta km baudzia. Na yra diferencijavimas pagal max leistina greiti. bet 50 zonoje uz 2 virsytus km jau simta kita euru dedi. O uz 30 virsytu jau 2000 ir daugiau euriku dedi ir teisytes metam pasidedi. O pasidejas metam jau perlaikyti turi. Ir kazkaip tos kokytes puikiai ant pedalo laikosi ir greiti Stabilu islaikai nors reljefas tam visai netikes.
Paramotoras 2015-04-29 17:40
to1337 o gal tu nori i norvegija pabandyti. Kur uz 1 virsyta km baudzia. Na yra diferencijavimas pagal max leistina greiti. bet 50 zonoje uz 2 virsytus km jau simta kita euru dedi. O uz 30 virsytu jau 2000 ir daugiau euriku dedi ir teisytes metam pasidedi. O pasidejas metam jau perlaikyti turi. Ir kazkaip tos kokytes puikiai ant pedalo laikosi ir greiti Stabilu islaikai nors reljefas tam visai netikes.
MindaugasV85 2015-04-29 18:50
Sup**ti verslininkai...
Arthuras 2015-04-29 20:16
Man patinka tų lodarių, kurie verkia dėl +10km/h logika - negalima ir viskas. BAUST!.. Parodykit statistiką, kiek avarijų įvyksta dėl šitokio lengvo greičio viršijimo?.. Esmė tokia, kad didžiojoje dalyje kelių, greičiai yra neadekvačiai maži. Todėl pvz. mieste standartas turėtų būti 60km/h su greitį apribojančiais ženklais ten, kur jų reikia. Tokiais pat greičiais važinėjo mūsų tėvai ar seneliai, mes dabar, su daug geresniais automobiliais ir padangom - vis tiek judam taip pat. O iš esmės, aš nematau reikalo kažką keisti šiuo metu, šiuo klausimu. Ne tie su*isti 10km/h nulemia skaudžias avarijas. Pagrindinės avarijos priežastys - girtumas, ženkliai viršijamas srauto greitis ir neatidumas. Todėl girti apsikabina medžius, ereliai lenkdami kolonas taškosi į fūras ir neatidūs veikėjai tranko pėsčiuosius ar dviratininkus. Ieškokim REALIŲ avaringumo priežasčių. Spręskime aborigenų (alkoholikų ir asocialų, kurie nemoka baudų ir net nesiruošia mokėt, neturi teisių ir t.t.) už vairo klausimą. Bauskime už neleistinus veiksmus gatvėse - rikiavimąsi sankryžose, važiavimą be posūkių ir t.t. Išgyvendinkim supuvusius laužus su nupirkta TA. Ir visa šita duos stulbinamą rezultatą. O gaudymas už +5km/h - rezultato neduos absoliučiai jokio. Tik dar labiau padidins vairuotojų įtampą ir kyšininkavimą.
Arns 2015-04-29 20:42
Arthuras, pats nesuvoki ką veli. Kodėl žmonės viršyja greitį? nes skuba. Jei visi užsideda +10km/h ir taip važiuoja , ar čia skubėjimas? tada turi dėti dar +10 km/h ir va jau turim riebius 20kmh, arba mieste 70, užmiestyje net visus 110...Ar tas greičio paspaudimas dažnai atsižvelgiamas į sąlygas? Visi lietūs, visos avarijos per ištisines lenkiant kolonas sako jog yra skubėjimas ėl skubėjimo, tau reikia, tu nežiūri. O reikia, kad žiūrėtum. Suprask, mieste greitis yra daug skirtingų transporto priemonių: autobusai, troleibusai, tramvajai, motociklai, motoroleriai, dviračiai...Mieste pilna perėjų su pėsčiaisiais, yra neatitverti šaligatviai iš kur gali išsistumti žmogus, išbėgti šuo... Nesvarbu kad geresnės padangos, kad greitesnės mašinos, prie didesnių greičių avarijos skaudesnės. Ne automobiliui tie keletas kilometrų per valandą gali nuo sumušimo iki mirties skirti. Būtent todėl ir sakoma jog nėra sąlygų didinti greičiui. ne dėl to, kad sunku padaryti lygesnį kelią, o todėl kad atskirti automobilius ir žmones kaip užmiesčio keliuose neįmanoma.
Arthuras 2015-04-29 21:41
Aš ir nekalbu apie gatves su nereguliuojamomis perėjomis, užstatytais išvažiavimais ir t.t. Tokiose gatvėse ir turi būt 50km/h. Retas kvailys, kuris ir užmeta dar tuos 10km/h, jei gatvė judri ir siaura. Tačiau yra gatvių, kurios plačios, kaip magistralės. Pėsčiųjų - ten praktiškai nei kvapo nėra. Tai kam ribot? Dar kartą kartoju pagrindinę mintį - ne -10km/h gelbėja gyvybes, o visai kiti aspektai. Bet prieš tuos aspektus sunku ir nepelninga kovot. Todėl kovojama su vėjo malūnais, dėl vaizdo, kad "kažką dirbam, kažką darom".