Į gatves išriedėjo pirmieji pasaulyje „beūsiai“ troleibusai

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

LietuvisLT 2015-06-02 17:13
Jei ne sušikti naftos magnatai, seniai važinėtumėm elektra
amas 2015-06-02 18:31
O koks sušiktiem naftos magnatams skirtumas, ar tu sudeginsi naftą mašinoj ar elektrinėj? Gal labiau reiktu kaltinti išradimų patentus...
FtBall 2015-06-02 18:38
>50%
Katė 2015-06-02 19:33
Išaugusią elektros paklausą žmonės bandys patenkinti įvairiais būdais - galimas visokių alternatyvių el. šaltinių bumas. Hidroelektrinės be patvankos, vėjo, saulės, bangų ir kt. jėgainės, individuali elektros gamyba.
Katė 2015-06-02 19:35
Keista, jog eurovatnikai dar nesulėkė parėkti apie dujų teminalą ir Kubiliaus atominę.
Marius18 2015-06-02 20:36
"eurovatnikai" labai geras žodynas,parodo išprusimą,delfije viską baigei komentuoti,tai čia atėjai Kate?
Katė 2015-06-02 20:55
„Eurovatnikai“ - puikus apibūdinimas gaujai, kur čia mojuodami žydromis vėliavomis kitus vadina troliais ir laiko savo tiesos monopolį. Užtenka pasvarstyti, jog Seišelių salose registruotas dujų terminalas gal atplaukė čia ne dėl pigesnių dujų, o dėl korupcijos, eurovatnikai klykdami išaiškins jog yra atvirkščiai - korupcijos nebuvo, o tie, kur mano kitaip, visi yra Rusijos agentai.
Marius18 2015-06-02 21:01
Aha.........paskui delfinius straipsnius ir jų komentatoriai atseka.
BadAss 2015-06-02 23:57
Galėtų ir Vilniuje ateityje tokius paleist
fakitol 2015-06-03 08:04
Cool !
Atk 2015-06-03 09:10
Pirma tegul išbando gerai, o tada bus matyt, o tai gal nieko ten epasiteisins, pasirodys, problemų labai daug.
daynewss 2015-06-03 11:26
Katei: Laivas registruotas Seišeliuose, nes mokesčiai mažesni arba jų nereikia mokėti. Nepamiršk, vatnike, neturintis analogų pasaulyje, kad laivas-terminalas, bent kol kas, nenupirktas, jį Lietuvos Respublika nuomojasi. Kai/jei sumąstys nusipirkt laivą-terminalą, tuomet ir galės registruoti Klaipėdoje arba palikti Seišelių registraciją. Ura!
sigun 2015-06-03 17:04
Super kondensatoriai ir jų privalumai seniai yra žinomi ir apie juos kaip apie maitinmo šaltinį ne kartą galvota. Pvz. mano dviratyje tokie naudojami, kad sustojus ir generatoriui nebegaminant energijos, lempos tebešviestų. Taip pat Kaune KTU + troleibusų parkas bandė sukurt troleibusą, galinti kažkiek nuvažiuot savarankiškai be laidų, kad būtų galima pigiai paleisti naujų maršrutų. Deja, kur reikai didesnių energijso kiekių, su super kondensatoriais pigiai nesigauna. Bent iki šiol. Įdomu ar kinai rado pigesnį būdą juos gamint ar tiesiog pinigų brangiems bandymams.