Benzinas? Tai tik atliekos! Įdomioji 6000 m. trunkanti naftos istorija

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2015-06-11 12:52
Straipsnio pradžia įdomi, pabaiga nuėjo truputį į lankas ir liko taip ir neaišku, tai ką norima pasakyti straipsniu? Labai ilga įžanga gavosi.
lucy 2015-06-11 13:00
Tai tikriausiai šitas tebedega, kur matosi važiuojant į Klaipėdą? PS Šiaip jo sutinku dėl random toks jausmas jog koks "youtube moksliuko" straipsnis kur loja neužsičiaupdamas ir sakydamas "100" niekaip nesusijusių ir nepaaiškintų "faktų". Galvojau jog bus kažkas daugiau apie naftos produktus.
Ketleris 2015-06-11 13:16
ryški tendencija Europoje girti bendziną ir išstumti dyzeliną, nors kiek teko domėtis litras bendzino labiau teršia nei dyzelino pavyzdziui modeliai is mb puslapio: dyzelis - CO2 emissions combined (g/km) [3] (automatic transmission) 188 (194) benzinas - CO2 emissions combined (g/km) [3] (automatic transmission) 212 (219), net neskaitant fakto jog lygevertis dyzelinis automobilis mažiau sudegina kuro už bendzininį, taip pat mano žiniomis iš naftos gaminamas pirmiausia bendzinas, o tada kaip atliekos lieka dyzelinas, o ne atvirkščiai
immortallt 2015-06-11 13:43
Nėra tokio dalyko kaip atliekos, yra produktas, kurio reikia labiau: pirminis ir antriniai. Būtų nuostabu, jei deginant benziną ir dyzelį būtų tik CO2 tarša. Deja dyzelis turi pluoštą kitų chemikalų, kurie labai "skalsūs".
Ketleris 2015-06-11 14:34
benzinas taip pat nturi juos CO, NO2, angliavandeniliai, SOx, sunkieji metalai, bet dyzelinių variklių naudingumo koef. yra 50proc, kai benzininiai turi 27proc, taip pat dauguma auto gali naudoti biodyzelinį kurą
immortallt 2015-06-11 15:02
iš kur ištraukei 50%? Taip, benzinas turi, bet palygink per nuvažiuotą atstumą jų koncentracijas.
Ketleris 2015-06-11 15:08
http://lt.wikipedia.org/wiki/Automobilis būtų įdomu kad kas palygintų labiau suprantantis
immortallt 2015-06-11 15:29
Mano žiniomis ir užsienio šaltiniais nuspango wikipedia iki 20%... Arba čia kažką mandro bando išspausti, bet ne kuro panaudojimo efektyvumą verčiant į sukamąjį judesį.
Ketleris 2015-06-11 15:36
http://motofocus.lt/technika/444,dyzeli ... ja-3-dalis http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine
immortallt 2015-06-11 15:53
http://www.popularmechanics.com/cars/a6 ... an-diesel/ Tai dabar galvoju, ar atmintis mane apgauna, ar visgi pagrinde visur rašo kuro vertimo į energiją (tame tarpe ir šiluminę), ar į judėjimą. Gal kas rimčiau besidomintis papasakos?
vardasas 2015-06-11 20:02
gerai dyzelis tegu buna naudingesnis 50% bet dyzelis tersalu ismes 200% daugiau na viskas tuom ir pasakyta
Ketleris 2015-06-11 22:00
argumentu? kuo remiesi?
immortallt 2015-06-11 22:37
Šiaip dėl 50% efektyvumo, tai tik laivai, traukiniai ir pan. priemonėse, kur veikia pastoviu rėžimu ir mažom apsukom. Tik pradėjus keistis aprkovai naudingumas stipriai mažėja, tad netinka kalbant apie automobilius.
vardasas 2015-06-12 00:24
pabande kas matuoti ismetamu tersalu kieki esant apkrovoms? ne tik laisva pavara, gaves apkrovos nebeparodys 188g/km o is dyzelio jau kilogramais skaiciuosi gal ne co bet eile visokio kito brudo
Ketleris 2015-06-12 00:52
Tai kad ir matuoja kilometrais tarša, o ne valandomis
vardasas 2015-06-12 21:37
idealiomis salygomis, angare pakelus ant keltuvu arba pastacius ant volu su nuliniu stabdymu plius dar kiek nuslepiama ir aisku rodo labai jau zinoma co bet ne visa kita mesla